d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev1101102103104105478Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 36,747
Joined: Jan 18 2007
Gold: 23,678.99
Trader: Trusted
Jun 16 2009 05:44am
AUT-PARTYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 5,027
Joined: Oct 1 2007
Gold: 2,348.00
Jun 16 2009 05:46am
weil ma grad dabei san. geht wer von euch auf die free-parade kommendes wochenend?
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 16 2009 05:46am
Quote (abearan @ Tue, Jun 16 2009, 11:44am)
AUT-PARTYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!


reported for spam aran :D

aran du musst dich für einen jsp-aut channel einsetzen. wir sind mehr und aktiver als die deitschn :S
Member
Posts: 27,445
Joined: May 29 2007
Gold: 0.00
Jun 16 2009 05:48am
Quote (Ragnaroek @ Tue, 16 Jun 2009, 12:46)
reported for spam aran :D

aran du musst dich für einen jsp-aut channel einsetzen. wir sind mehr und aktiver als die deitschn :S


Mach doch einfach einen auf :)
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 16 2009 05:56am
jo vü liebe ois nova wär i oba uaf gfohrn..najo mia taugt rock usw a, oba zu elektronischer konnst a fein ogehn...bo i sogs eich es is so schwü bei uns in wean i hoits nimma aus i glaub i wonder aus...
Member
Posts: 6,013
Joined: Feb 25 2007
Gold: 144.00
Jun 16 2009 05:57am
Quote (InVinoVeritas @ Tue, 16 Jun 2009, 12:56)
jo vü liebe ois nova wär i oba uaf gfohrn..najo mia taugt rock usw a, oba zu elektronischer konnst a fein ogehn...bo i sogs eich es is so schwü bei uns in wean i hoits nimma aus i glaub i wonder aus...


komm zu "uns" nach bayern, sprachlich KAUM ein unterschied, und wir ham hier echt lustige politiker! :D
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 16 2009 05:58am
Quote (InVinoVeritas @ Tue, Jun 16 2009, 11:56am)
jo vü liebe ois nova wär i oba uaf gfohrn..najo mia taugt rock usw a, oba zu elektronischer konnst a fein ogehn...bo i sogs eich es is so schwü bei uns in wean i hoits nimma aus i glaub i wonder aus...


hehe bei uns is es a so schlimm. :(
konnst nit amoi aussigehn gscheit :S
Member
Posts: 8,336
Joined: Oct 25 2006
Gold: 1.01
Jun 16 2009 05:58am
Quote (Wirbelschwein @ Tue, Jun 16 2009, 01:46pm)
weil ma grad dabei san. geht wer von euch auf die free-parade kommendes wochenend?


wos is des genau?
eine nicht wirklich erlaubte "street-parade" der alternativen szene??? :wacko:
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 16 2009 06:00am
Quote (Ragnaroek @ Tue, Jun 16 2009, 01:58pm)
hehe bei uns is es a so schlimm. :(
konnst nit amoi aussigehn gscheit :S


gö is echt furchtbor..najo soit eh ned zuvü ausegehn sondan lernan :P

Quote (cLovvn @ Tue, Jun 16 2009, 01:57pm)
komm zu "uns" nach bayern, sprachlich KAUM ein unterschied, und wir ham hier echt lustige politiker! :D


nächstn oktober auf jedn foi :D
des beste is mei kloana bruder woa scho bei eich auf da wiesn, oba i hobs imma no ned gschofft
Member
Posts: 6,013
Joined: Feb 25 2007
Gold: 144.00
Jun 16 2009 06:01am
Quote (InVinoVeritas @ Tue, 16 Jun 2009, 13:00)
gö is echt furchtbor..najo soit eh ned zuvü ausegehn sondan lernan :P



nächstn oktober auf jedn foi :D
des beste is mei kloana bruder woa scho bei eich auf da wiesn, oba i hobs imma no ned gschofft


freu mich schon auf de wiesn, freundin im dirndl is einfach >>>>>>>>> all :D
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1101102103104105478Next
Add Reply New Topic New Poll