d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1101810191020102110221057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Jan 13 2015 04:24pm
Quote (Krieger @ Jan 13 2015 07:19pm)
wtf? :D isch doch easy?


XDD für dich vilich
nach paar mal lose findis au schnell erkennbar, aber wonis s erschte mal ghört han, de (für mich abfuckti) dialekt und de sound dezue, bin automatisch devo usgange dasses irgendöbis rausländerischs isch
Member
Posts: 16,144
Joined: Mar 27 2008
Gold: 14,618.00
Jan 14 2015 12:35am
Quote (Jochanan @ 13 Jan 2015 23:24)
...de (für mich abfuckti) dialekt und de sound dezue, bin automatisch devo usgange dasses irgendöbis rausländerischs isch

die da red au schwizerdütsch:
https://www.youtube.com/watch?v=aRcAvsZgjXA
si seit bi 0:44 (und später auno): d'wösch isch dusse gsi
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Jan 14 2015 12:41am
Lol de thread isch jo doch Nöd tot :d
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Jan 15 2015 04:12am
Will gar nöd usrechne, wieviel ich grad i dä letzte 15 Minute verlore han .. :thumbsup:




This post was edited by ImAuftragGottes on Jan 15 2015 04:15am
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Jan 15 2015 04:23am
Quote (ImAuftragGottes @ Jan 15 2015 11:12am)
Will gar nöd usrechne, wieviel ich grad i dä letzte 15 Minute verlore han ..  :thumbsup:

http://fs1.directupload.net/images/150115/mv5xxi4a.png


wtf^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Jan 15 2015 04:27am
Quote (Krieger @ Jan 15 2015 10:23am)
wtf^^


Han mer vor paar Jahre überleit Transocean für 50Fr. zchaufe - bin froh, dass ichs doch nöd gmacht han ... :wacko:
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Jan 15 2015 04:37am
Haha jetzt weiss i wo i mis Auto go kaufe gang

Deutschland XDDD
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Jan 15 2015 04:42am
Quote (Medusa @ Jan 15 2015 10:37am)
Haha jetzt weiss i wo i mis Auto go kaufe gang

Deutschland XDDD


haha ... big win .. :thumbsup:


This post was edited by ImAuftragGottes on Jan 15 2015 04:53am
Member
Posts: 16,144
Joined: Mar 27 2008
Gold: 14,618.00
Jan 15 2015 05:02am
isch so klar gsi das das teil ufghobe wird früener oder später.
het all mis geld in chf investiert, wenni geld het :)
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Jan 15 2015 05:04am
Quote (Richter @ 15 Jan 2015 12:02)
isch so klar gsi das das teil ufghobe wird früener oder später.
het all mis geld in chf investiert, wenni geld het  :)


Han all Mis geld in CHF
B) afk einkaufen
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1101810191020102110221057Next
Add Reply New Topic New Poll