d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1101410151016101710181057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 30 2014 10:41am
Quote (Lapdance @ Nov 30 2014 05:10pm)
Wenn dieses Gold überhaupt noch existiert: http://www.focus.de/finanzen/banken/experten-wollen-echtheit-pruefen-bundesbank-holt-tonnenweise-gold-nach-hause_aid_844084.html

Die Übung wurde - Oh Überraschung - dann doch wieder abgeblasen. ;)


ja so oder so zeigts doch dass ds gold ä gwüssi sicherheit git?
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 30 2014 01:34pm
Quote (Lapdance @ Nov 30 2014 02:58pm)
Sorry, aber lueg der mal a, wer die Initiative mitfinanziert het. Das isch eine vo gröschte Goldhalter. Wäri dInitiative durecho wäri de Pris ufe und all die Aleger het Chohle gmacht, am Schluss wäri SND die verarscht gsi. dSNB gaht scho guet mit eusne Ressource um. Sie isch immerhin 500 Milliarde schwer. ;)


Und d"Gegner? Goldman Sachs bzw. anderi Investmenet-Banker wo jetzt scho oder i Zuekunft d"Finger i dä Politik vo dä SNB händ? ;)

Mer gsehts bi dä Fed, drum findi di eind oder ander Uflag gar nöd so schlecht.

Au wänn d"SNB bis anhin än hervorragende Job gmacht häd (obwohl ich dä Punkt teilwis na schwer find retrospektivisch z"beuerteile)

S"gliche häd mer bi dä Banke vor dä subprime crisis au gseid - am Schluss händs aber dänn wieder alli wellä gwüsst ha .. :rolleyes:

Naja .. suscht eigetli ganz gued usecho .. Ecopop wäri sowieso dä Tod gsi und bi dä Pauschalbestürig bini au ganz froh, dass die verworfe worde isch .. :thumbsup:

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 30 2014 01:47pm
Member
Posts: 66,665
Joined: Sep 8 2009
Gold: 6,666.66
Nov 30 2014 01:52pm
Können mir die Schweizer hier sagen ob neulich nicht Die Tribute von Panem - Catching fire lief im SF2 oder so?

Danke
Member
Posts: 10,028
Joined: Dec 30 2007
Gold: 4,508.76
Nov 30 2014 02:33pm
Quote (Tsumo @ 30 Nov 2014 20:52)
Können mir die Schweizer hier sagen ob neulich nicht Die Tribute von Panem - Catching fire lief im SF2 oder so?

Danke


Einer der Panem Filme lief afaik. Dürfte aber schon einie Tage her sein? EPG -> Suchfunktion.
Member
Posts: 10,028
Joined: Dec 30 2007
Gold: 4,508.76
Nov 30 2014 02:36pm
Quote (ImAuftragGottes @ 30 Nov 2014 20:34)
Und d"Gegner? Goldman Sachs bzw. anderi Investmenet-Banker wo jetzt scho oder i Zuekunft d"Finger i dä Politik vo dä SNB händ? ;)

Mer gsehts bi dä Fed, drum findi di eind oder ander Uflag gar nöd so schlecht.

Au wänn d"SNB bis anhin än hervorragende Job gmacht häd (obwohl ich dä Punkt teilwis na schwer find retrospektivisch z"beuerteile)

S"gliche häd mer bi dä Banke vor dä subprime crisis au gseid - am Schluss händs aber dänn wieder alli wellä gwüsst ha ..  :rolleyes:

Naja .. suscht eigetli ganz gued usecho ..  Ecopop wäri sowieso dä Tod gsi und bi dä Pauschalbestürig bini au ganz froh, dass die verworfe worde isch ..  :thumbsup:


Für dSNB sind eher die lokale Grossbanke es Risiko. Mer gsehts ja bim Liborskandal. Aber ganz suber lauft da ja eh nüt. So isch halt Kapitalismus. :santa:
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Dec 4 2014 11:34am
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Falsch-gewaehlte-Nummer-loeste-Polizei-Einsatz-aus-16720942

kommentar mol wieder voll am abgoh xDDD


Quote
Jack Bauer
Bewusste Falschmeldung
Ich halte dies für eine bewusste Falschmeldung, um eine Notfallsituation, die offenbar stattgefunden hat, in den Medien auf bekannte Art und Weise zu veröffentlichen, dass keine Panikreaktionen erfolgen.
Auf diese Weise hat man den "Ach so, na dann.."-Effekt und niemand erfährt, was wirklich geschehen ist...


:rofl:

die illuminaten waren es
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Dec 5 2014 06:13am
20minuten ist Vorbildlich was die Umfragen angeht.

Vergessen nie den Idiotenfilter .. :lol:

http://www.20min.ch/finance/news/story/Wir-faulenzen-stundenlang-am-Arbeitsplatz-16537011

Ich gsen scho d"Schlagzile vom Mäntig "Jeder zehnte Mitarbeiter in der Schweiz schaut sich regelmäßig Pornos auf der Arbeit an" .. :lol:

This post was edited by ImAuftragGottes on Dec 5 2014 06:15am
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Dec 5 2014 06:14am
Quote (ImAuftragGottes @ Dec 5 2014 01:13pm)
20minuten ist Vorbildlich was die Umfragen angeht.

Vergessen nie den Idiotenfilter ..  :lol:

http://www.20min.ch/finance/news/story/Wir-faulenzen-stundenlang-am-Arbeitsplatz-16537011


20min... XD
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Dec 5 2014 06:16am
Quote (Krieger @ Dec 5 2014 12:14pm)
20min... XD


Jep ... leider was Finanzdate abelangt, würkli öbis vom beste ... :(

Ich red jetzt nöd vo dä Artikel .. :lol:
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Dec 8 2014 01:35am
heit dir öii wiehnachtsgschänk scho? xD ha ke ahnig wasi mire fründin söu schänkä...

inb4 dildo xD
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1101410151016101710181057Next
Add Reply New Topic New Poll