d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1101110121013101410151057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 20 2014 12:20pm
Quote (Wigg3r @ Nov 20 2014 08:09pm)
bisch du nöd liechtesteiner?XD



jow vater liachtasteiner.. t mutter isch us st galla..
wohne immer scho im ländle au schaffe viel meeee firtig :D
uft welt ko z altstätte
Member
Posts: 180
Joined: Nov 12 2014
Gold: 0.00
Nov 20 2014 12:21pm
Quote (Krieger @ Nov 20 2014 07:16pm)
heisst das ja?^^


jo
chan si aber vilich doch wer
an-
dersch?
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 20 2014 12:27pm
Quote (Krieger @ 20 Nov 2014 19:12)
wär bisch du eig? ^^ medusa? :D


Sry i han no nie en Multi gha
oder warn

This post was edited by Medusa on Nov 20 2014 12:27pm
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 22 2014 02:55pm
oh man, i bechume z chotze weni gseh dass bi üs ds migros scho wider wienachtszüg dusse am stah het...
Member
Posts: 10,028
Joined: Dec 30 2007
Gold: 4,508.76
Nov 22 2014 03:12pm
Quote (Krieger @ 22 Nov 2014 21:55)
oh man, i bechume z chotze weni gseh dass bi üs ds migros scho wider wienachtszüg dusse am stah het...


Staht doch scho sit emene Monet dusse. Jetzt isch ja scho bald Dezember, 1. Advent und so.
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 22 2014 03:28pm
Quote (Lapdance @ Nov 22 2014 10:12pm)
Staht doch scho sit emene Monet dusse. Jetzt isch ja scho bald Dezember, 1. Advent und so.


ja ha eig ou gmeint dasses eifach allgemein huere früeh dusse staht^^
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 28 2014 12:45am
Quote (Krieger @ 22 Nov 2014 22:28)
ja ha eig ou gmeint dasses eifach allgemein huere früeh dusse staht^^


Jo d wiehnachtsdeko Chunt immer früehner und de Schnee immer spöter

Zum Glück isch das i minere Kindheit no in ornig gsi
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 28 2014 01:19am
jo salzstreuer söt ma si ;)
Member
Posts: 180
Joined: Nov 12 2014
Gold: 0.00
Nov 28 2014 02:30am
ich hätti richtig bock uf schnee. häsch doch eifach vil besseri lune zum ufstah wenns dusse wiis und verschneit isch/no schneit also so nasschalte drecksnäbel
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 28 2014 03:11am
bi üs au nur näbel scho fascht wiats finnland.
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1101110121013101410151057Next
Add Reply New Topic New Poll