☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Deutsch
> ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev
1
1011
1012
1013
1014
1015
1057
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 168204
Replies: 10566
Track Topic
derduff
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold
:
65,147.06
#10121
Nov 20 2014 12:20pm
Quote (Wigg3r @ Nov 20 2014 08:09pm)
bisch du nöd liechtesteiner?XD
jow vater liachtasteiner.. t mutter isch us st galla..
wohne immer scho im ländle au schaffe viel meeee firtig
uft welt ko z altstätte
Wigg3r
Member
Posts: 180
Joined: Nov 12 2014
Gold
:
0.00
#10122
Nov 20 2014 12:21pm
Quote (Krieger @ Nov 20 2014 07:16pm)
heisst das ja?^^
jo
chan si aber vilich doch wer
an-
dersch?
Medusa
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold
:
228.21
#10123
Nov 20 2014 12:27pm
Quote (Krieger @ 20 Nov 2014 19:12)
wär bisch du eig? ^^ medusa?
Sry i han no nie en Multi gha
oder warn
This post was edited by Medusa on Nov 20 2014 12:27pm
Krieger
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold
:
7,330.00
#10124
Nov 22 2014 02:55pm
oh man, i bechume z chotze weni gseh dass bi üs ds migros scho wider wienachtszüg dusse am stah het...
Lapdance
Member
Posts: 10,028
Joined: Dec 30 2007
Gold
:
4,508.76
#10125
Nov 22 2014 03:12pm
Quote (Krieger @ 22 Nov 2014 21:55)
oh man, i bechume z chotze weni gseh dass bi üs ds migros scho wider wienachtszüg dusse am stah het...
Staht doch scho sit emene Monet dusse. Jetzt isch ja scho bald Dezember, 1. Advent und so.
Krieger
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold
:
7,330.00
#10126
Nov 22 2014 03:28pm
Quote (Lapdance @ Nov 22 2014 10:12pm)
Staht doch scho sit emene Monet dusse. Jetzt isch ja scho bald Dezember, 1. Advent und so.
ja ha eig ou gmeint dasses eifach allgemein huere früeh dusse staht^^
Medusa
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold
:
228.21
#10127
Nov 28 2014 12:45am
Quote (Krieger @ 22 Nov 2014 22:28)
ja ha eig ou gmeint dasses eifach allgemein huere früeh dusse staht^^
Jo d wiehnachtsdeko Chunt immer früehner und de Schnee immer spöter
Zum Glück isch das i minere Kindheit no in ornig gsi
derduff
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold
:
65,147.06
#10128
Nov 28 2014 01:19am
jo salzstreuer söt ma si
Wigg3r
Member
Posts: 180
Joined: Nov 12 2014
Gold
:
0.00
#10129
Nov 28 2014 02:30am
ich hätti richtig bock uf schnee. häsch doch eifach vil besseri lune zum ufstah wenns dusse wiis und verschneit isch/no schneit also so nasschalte drecksnäbel
derduff
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold
:
65,147.06
#10130
Nov 28 2014 03:11am
bi üs au nur näbel scho fascht wiats finnland.
Go Back To
Deutsch
Topic List
Prev
1
1011
1012
1013
1014
1015
1057
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact