d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1100810091010101110121057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 16 2014 05:15am
uffi it schwägalp (säntis) sau schö...
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 16 2014 05:20am
Quote (Medusa @ Nov 16 2014 12:13pm)
fahr mer bloss ab mit töffsaison  :fume:


fahre dr umd ohre mitm töff :D

wieso hassisch töffsaison? OOOOO
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 16 2014 05:43am
Quote (Krieger @ 16 Nov 2014 12:20)
fahre dr umd ohre mitm töff :D

wieso hassisch töffsaison? OOOOO


well i abgschosse worde bin und jetzt e ganz langi ziit mol nüme fahre chan
töff ofc totalschade :cry:

drum hani atm au so viel ziit zum jsp lurke und hearthstone rasiere

This post was edited by Medusa on Nov 16 2014 05:43am
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 16 2014 05:46am
Quote (Medusa @ Nov 16 2014 12:43pm)
well i abgschosse worde bin und jetzt e ganz langi ziit mol nüme fahre chan
töff ofc totalschade  :cry:

drum hani atm au so viel ziit zum jsp lurke und hearthstone rasiere


Oo, aber dir hets nid viel gmacht oder wiä?

was hesch de fürne töff gha?
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 16 2014 05:49am
puch maxi s :unsure:
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 16 2014 05:59am
Quote (Krieger @ 16 Nov 2014 12:46)
Oo, aber dir hets nid viel gmacht oder wiä?

was hesch de fürne töff gha?


naja bin sit 2 wuche am liege, aber wird langsam besser

yamaha fz6
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 16 2014 06:33am
Quote (Medusa @ Nov 16 2014 12:59pm)
naja bin sit 2 wuche am liege, aber wird langsam besser

yamaha fz6


uiui, ja den gueti besserig.

Quote (derduff @ Nov 16 2014 12:49pm)
puch maxi s  :unsure:


han no es puch maxi x30 sport :D

This post was edited by Krieger on Nov 16 2014 06:34am
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 16 2014 07:03am
Quote (Krieger @ 16 Nov 2014 13:33)
uiui, ja den gueti besserig.


thx

vilicht posti no fotos vom töff, mal gucken öb i das am gersub chan zuemuete :lol:
Member
Posts: 11,739
Joined: Dec 23 2008
Gold: 11,166.25
Nov 16 2014 08:07am
Quote (Medusa @ Nov 16 2014 01:03pm)
thx

vilicht posti no fotos vom töff, mal gucken öb i das am gersub chan zuemuete  :lol:


Isch des so häftig ?
Los ma lurge bitte
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 16 2014 08:10am
Quote (Ar4gon @ 16 Nov 2014 15:07)
Isch des so häftig ?
Los ma lurge bitte


Töff hets ziemlich zerfickt wani ghört han
han es bis jetzt nonig gseh
bin no as bett gfesslet -_-

Go Back To Deutsch Topic List
Prev1100810091010101110121057Next
Add Reply New Topic New Poll