d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1100710081009101010111057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 15 2014 07:34am
meh raclette und fondue ässa wenns kalt würd :drool:
Member
Posts: 11,739
Joined: Dec 23 2008
Gold: 11,166.25
Nov 15 2014 07:45am
Odr langi shorts a zieh
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 15 2014 07:48am
hasse dr winter :(
Member
Posts: 11,739
Joined: Dec 23 2008
Gold: 11,166.25
Nov 15 2014 08:19am
Ich au imfall
Zum ski lurge im tv isch guet aber des wars
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 15 2014 08:23am
also im tal bruch i au kei schnee aber i da bärga isch da scho guet.. apres ski gits ja au :D
Member
Posts: 180
Joined: Nov 12 2014
Gold: 0.00
Nov 15 2014 09:26am
die ville skirenne im tv währendem winter findi genau s schlimst a dere jahreszit
aber wänn winter dänn richtig, mit gnueg schnee bitte, nöd so wie letscht jahr eimal im november es bitz und nieme wider. susch chas au grad direkt wider summer werde
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold: 65,147.06
Nov 16 2014 12:52am
haha s dreiländereck hät punktet :thumbsup:

moldova 0: 1 liechtenstein
schweiz 4:0 litauen
österreich 1: 0 russland
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 16 2014 05:08am
winter chammer echt au gstohle blibe :fume:

lieber grad wieder frühling und sommer :wub:
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 16 2014 05:11am
Quote (Medusa @ Nov 16 2014 12:08pm)
winter chammer echt au gstohle blibe  :fume:

lieber grad wieder frühling und sommer  :wub:


töffsaison :wub:
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 16 2014 05:13am
Quote (Krieger @ 16 Nov 2014 12:11)
töffsaison :wub:


fahr mer bloss ab mit töffsaison :fume:
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1100710081009101010111057Next
Add Reply New Topic New Poll