☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Deutsch
> ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev
1
1006
1007
1008
1009
1010
1057
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 168241
Replies: 10566
Track Topic
Medusa
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold
:
228.21
#10071
Nov 10 2014 05:55pm
Quote (Jochanan @ 10 Nov 2014 15:12)
jo, zum damals mini alte o&p partner z trolle
hät au ganz guet klappt XD
das sind no ziite gsi
btw: i han au no nie warn gha
Medusa
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold
:
228.21
#10072
Nov 11 2014 03:32pm
http://www.20min.ch/finance/news/story/Ein-Handy-Abo-ist-meist-die-falsche-Wahl-13281888
für alli vo eu wo no immer glaubed mit abo fahreds günstiger
hier monatliche prepaidkoste vo ca 10 franke
inkl 500mb internet
viel spass bim zahle vo eure 75 franke abos
`HdR
Member
Posts: 20,023
Joined: Jan 4 2006
Gold
:
226.00
#10073
Nov 12 2014 06:55am
louft hie überhoupt no was ? '^^^
Krieger
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold
:
7,330.00
#10074
Nov 12 2014 07:02am
Quote (`HdR @ Nov 12 2014 01:55pm)
louft hie überhoupt no was ? '^^^
jo ab und zue scho
ImAuftragGottes
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold
:
15,185.00
#10075
Nov 12 2014 07:14am
Quote (Medusa @ Nov 11 2014 09:32pm)
http://www.20min.ch/finance/news/story/Ein-Handy-Abo-ist-meist-die-falsche-Wahl-13281888
für alli vo eu wo no immer glaubed mit abo fahreds günstiger
hier monatliche prepaidkoste vo ca 10 franke
inkl 500mb internet
viel spass bim zahle vo eure 75 franke abos
Hans scho x Lüd probiert z"erchläre, aber d"lüd sind eifach zbequem ... sgliche mit dä Chrankekasse ..
15 Minute Ufwand für 500-600Fr.
This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 12 2014 07:16am
derduff
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold
:
65,147.06
#10076
Nov 15 2014 05:36am
so dä winter ka cho..
Krieger
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold
:
7,330.00
#10077
Nov 15 2014 05:42am
Quote (derduff @ Nov 15 2014 12:36pm)
so dä winter ka cho..
http://i47.tinypic.com/33v166w.jpg
lol ^^ fröie mi glich scho widr ufe frühelig
BapeFCN
Member
Posts: 11,739
Joined: Dec 23 2008
Gold
:
11,166.25
#10078
Nov 15 2014 06:10am
Am bodesee bruchesch scho e guets winterjackli
derduff
Member
Posts: 9,812
Joined: Nov 3 2007
Gold
:
65,147.06
#10079
Nov 15 2014 06:11am
wart nu es kunnt weder gi pföhnä...
BapeFCN
Member
Posts: 11,739
Joined: Dec 23 2008
Gold
:
11,166.25
#10080
Nov 15 2014 06:14am
Des krönt scho si
Aber so en schis Wetter bruch ma it
Go Back To
Deutsch
Topic List
Prev
1
1006
1007
1008
1009
1010
1057
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact