d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1100410051006100710081057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 5 2014 07:11am
Quote (Jochanan @ Nov 5 2014 12:53pm)
bump wilis chan
abstimmige rucket nöcher, alli scho entschide? :ph34r:


Na kei Abstimmigsunterlage becho .. ? :mellow:
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 5 2014 07:56am
Sind halt scho immene Top Land gebore ... :thumbsup:

Macht bi mir grad chli im Usland uf Facebook d"Rundi.

https://www.expatexplorer.hsbc.com/

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 5 2014 07:57am
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Nov 5 2014 02:52pm
schneits bi euch au? :O
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 6 2014 03:44am
Quote (Jochanan @ Nov 5 2014 09:52pm)
schneits bi euch au? :O


nö nid würklich, geschter hets im rägä paar flocke dinnä gha
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Nov 9 2014 03:31am
abschdurz, warte sit tage jetzt uf alpha access vo hots und bechum eifach keine über XD scho iladige vo kollege becho wo lvl 20sind, für alpha access igschribe, für beta igschribe..
fabian gimer lieber mal din zuegang zocksches doch eh nöd xDD
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 9 2014 04:34am
Quote (Jochanan @ Nov 9 2014 10:31am)
abschdurz, warte sit tage jetzt uf alpha access vo hots und bechum eifach keine über XD scho iladige vo kollege becho wo lvl 20sind, für alpha access igschribe, für beta igschribe..
fabian gimer lieber mal din zuegang zocksches doch eh nöd xDD


wendä mi meinsch muessi di leider enttüsche ^^ ha ke access :D
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Nov 9 2014 05:10am
Quote (Krieger @ Nov 9 2014 11:34am)
wendä mi meinsch muessi di leider enttüsche ^^ ha ke access :D


öhm nei din rl name hani vergässe XD oder heissisch au fabian?XD
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 9 2014 05:25am
Quote (Jochanan @ Nov 9 2014 12:10pm)
öhm nei din rl name hani vergässe XD oder heissisch au fabian?XD


haha ja XD
Member
Posts: 10,028
Joined: Dec 30 2007
Gold: 4,508.76
Nov 9 2014 05:26am
Föhnd eigentli alli Schwiizer da mit emene F im Name a? Würdi mi au dezue gselle. ;)
Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Nov 9 2014 05:28am
Quote (Lapdance @ Nov 9 2014 12:26pm)
Föhnd eigentli alli Schwiizer da mit emene F im Name a? Würdi mi au dezue gselle. ;)


fabio? xD
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1100410051006100710081057Next
Add Reply New Topic New Poll