d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev1100110021003100410051057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Oct 28 2014 03:20pm
Quote (Jochanan @ Oct 28 2014 08:10pm)
ich gsehn ken grosse vorteil drinne, e bevormundig vode snb wo keini nötig isch
d initiative isch sicher nöd völlig falsch aber innerhalb vode nächste paar jahr derart massiv müesse goldreserve wieder ufstocke müesse bis die 20% uf biege und breche erreicht sind chan au nöd richtig si.
öb 10% oder 20%, das änderet ohnehin au nüt gross am vertraue in franke und sinere stabilität.
unnötigi bevormundig, schwarzmalerei und ischränkig vode nb handligsfreiheit.


Quote (Richter @ Oct 28 2014 08:24pm)
han mi nonig demit befasst aber gold tönt guet und im moment chömers eus no leischtä. poschtemer de shit solang papier no wert het!


Gib ich dir absolut recht und ich bin mer au zimli sicher, dass mer eus au bimene "Nei" witerhin uf än stabile Franke verlah chönd.

Find au wie du scho gseid häsch, dass ä bevormundig viellicht gar nöd nötig wäri. Nötig im Sinn vo, d"Welt würd witertreihe und äs wäri sicher kein Gnickbruch.

Das mit dä Schwarmalerei isch halt so ä Sach. D'Vergangeheit häd halt immer wieder zeigt, dass mit Spekulatione vo Hedge Funds und falsche Bewertige vo Ratingagenture ganzi Staate bankrott ga chönd. Dem chändsch so sicher entgegewirke.
Häd aber scho öbis, dass du dir miteme feste Prozentsatz vo Gold im Portfolio, Agriffsflächi für spekulatione bütisch - zumal d"Schwiz mit 8% Goldateil scho zu eine vo dä grosse Player im globale Märd ghörd. Da chänd mer sicher na über handligsspielrum diskutiere.

Ich luege halt das ganze sehr generisch a und chume "aktuell" für mich zu folgendem Entschluss:

1) Publicity - Wär ä Weltneuheit und wäri guedi Werbig für dä Standort Schwiz. Wirsch zwar weniger attraktiv für Spekulante bzw. Investore, chasch aber sicher din Ruef als än sichere Hafe usbaue.

2) Gold isch ä limitierti Resource und für jedes Kilo wos gschürft wird, nämed d"Choste zur gwünnig überproportional zue (das Muster erchennt mer bi sehr vielne Rohstoff). Persönlich bin ich ja dä Meinig, dass dä würklichi "Nutze" vo Gold erst im Verlauf vom 20.Jahrhundert ufcho isch. Zwar landet i dä Schmuckindustrie nach wie vor dä mit Abstand grössti Teil vom Chueche, aber au i vielne andere Sektore wie z.B i dä Industrie chasch hüdzutags nüme uf Gold verzichte. S"gliche zeichnet sich au mit dä "Metalle der Seltenen Erden" ab, wo China scho sid Jahre gschickt am bunkere isch. Was ich als geniale Schachzug aluege. Sprich du häsch uf dä einte Site ä Industrie (Elektronik, Mobilephones, Computer) bzw. Bevölkerig wo bis dato überpropoertional wachse dued und häsch gegnerüber än limitierte Rohstoff wo bis zum hütige Zitpunkt eigetli kei Alternative kennt.

3) Wär halt au äs Mittel gege Inflation. Isch zwar momentan keis Problem, gsens aber trotzdem als Vorteil. Das isch au gnau dä Punkt wo dä Richter aspricht und er nöd ganz unrecht häd. Inwiefern di allfällige d"Uswürkige vom negativ Zins ufd Schweiz wäred, chani da leider nöd säge. Da muen mi sicher nachli dämit usenandsetze.

4) Chasch dä Handligsspielrum vo dä SNB ischränke. Chamer als Vor- wie Nachteil gseh. Isch halt d"Frag was da überwiegt. Grundsätzlich bin ich aber da dä Meinig, dass du d"Privatwirtschaft, so wie dä Staat zumene gwüsse Mass bevormunde muesch.

Ich denke kurzfrist wirsch eventuell mit Gold tendenziell eher schlechter fahre. Längerfristig gsen ichs aber als di besser Lösig mit em Gold als Backup im Rugge. Zumal viel Indize zeiged, dass mer us dä jüngste Vergangeheit nüd glernt händ. Nur ä Frag vo dä Zit bis dä ersti Staat baankrott gad, will er irgendwelche Schrottaleihe sich verscherbele la häd ... :D

Und dänn schön wieder di böse Banke verklage, nur will die eim s"goldige vom Himmel versproche händ .. xD

wall of text :wacko:

This post was edited by ImAuftragGottes on Oct 28 2014 03:25pm
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Oct 28 2014 04:21pm
Quote (ImAuftragGottes @ Oct 28 2014 10:20pm)
Gib ich dir absolut recht und ich bin mer au zimli sicher, dass mer eus au bimene "Nei" witerhin uf än stabile Franke verlah chönd.

Find au wie du scho gseid häsch, dass ä bevormundig viellicht gar nöd nötig wäri. Nötig im Sinn vo, d"Welt würd witertreihe und äs wäri sicher kein Gnickbruch.

Das mit dä Schwarmalerei isch halt so ä Sach. D'Vergangeheit häd halt immer wieder zeigt, dass mit Spekulatione vo Hedge Funds und falsche Bewertige vo Ratingagenture ganzi Staate bankrott ga chönd. Dem chändsch so sicher entgegewirke.
Häd aber scho öbis, dass du dir miteme feste Prozentsatz vo Gold im Portfolio, Agriffsflächi für spekulatione bütisch - zumal d"Schwiz mit 8% Goldateil scho zu eine vo dä grosse Player im globale Märd ghörd. Da chänd mer sicher na über handligsspielrum diskutiere.

Ich luege halt das ganze sehr generisch a und chume "aktuell" für mich zu folgendem Entschluss:

1) Publicity - Wär ä Weltneuheit und wäri guedi Werbig für dä Standort Schwiz. Wirsch zwar weniger attraktiv für Spekulante bzw. Investore, chasch aber sicher din Ruef als än sichere Hafe usbaue.

2) Gold isch ä limitierti Resource und für jedes Kilo wos gschürft wird, nämed d"Choste zur gwünnig überproportional zue (das Muster erchennt mer bi sehr vielne Rohstoff). Persönlich bin ich ja dä Meinig, dass dä würklichi "Nutze" vo Gold erst im Verlauf vom 20.Jahrhundert ufcho isch. Zwar landet i dä Schmuckindustrie nach wie vor dä mit Abstand grössti Teil vom Chueche, aber au i vielne andere Sektore wie z.B i dä Industrie chasch hüdzutags nüme uf Gold verzichte. S"gliche zeichnet sich au mit dä "Metalle der Seltenen Erden" ab, wo China scho sid Jahre gschickt am bunkere isch. Was ich als geniale Schachzug aluege. Sprich du häsch uf dä einte Site ä  Industrie (Elektronik, Mobilephones, Computer) bzw. Bevölkerig wo bis dato überpropoertional wachse dued und häsch gegnerüber än limitierte Rohstoff wo bis zum hütige Zitpunkt eigetli kei Alternative kennt.

3) Wär halt au äs Mittel gege Inflation. Isch zwar momentan keis Problem, gsens aber trotzdem als Vorteil. Das isch au gnau dä Punkt wo dä Richter aspricht und er nöd ganz unrecht häd. Inwiefern di allfällige d"Uswürkige vom negativ Zins ufd Schweiz wäred, chani da leider nöd säge. Da muen mi sicher nachli dämit usenandsetze.

4) Chasch dä Handligsspielrum vo dä SNB ischränke. Chamer als Vor- wie Nachteil gseh. Isch halt d"Frag was da überwiegt. Grundsätzlich bin ich aber da dä Meinig, dass du d"Privatwirtschaft, so wie dä Staat zumene gwüsse Mass bevormunde muesch.

Ich denke kurzfrist wirsch eventuell mit Gold tendenziell eher schlechter fahre. Längerfristig gsen ichs aber als di besser Lösig mit em Gold als Backup im Rugge. Zumal viel Indize zeiged, dass mer us dä jüngste Vergangeheit nüd glernt händ. Nur ä Frag vo dä Zit bis dä ersti Staat baankrott gad, will er irgendwelche Schrottaleihe sich verscherbele la häd ...  :D

Und dänn schön wieder di böse Banke verklage, nur will die eim s"goldige vom Himmel versproche händ .. xD

wall of text  :wacko:


jo d schwiz hät ja scho angeblich 50mrd verlust gmacht mit de goldverkäuf vode letschte paar jahr wils halt dämlich in dollar/suschtige devise agleite worde isch. dennoch für mich kein grund jetzt welle en feste satz vo 20% erzwinge z welle, s einzig sinnvolle a dere initiative isch imo, dass verkauf sicher gstopt werde mues und nöd no wiitertribe werde döf bis mer nöd mal no me 5% decked...aber ich vertrau uf snb, dass sie das selber wüssed - ja es sind sicher nöd nur idiote i dem verein, da glaub ich fest dra xD immerhin erfüllets ihre hauptuftrag sit jahre zimlich passabel

zu punkt 2: was nützt das de schwiiz oder de snb allgemein? s gold wird nur kauft und dient denn als backup vode aktive, öbs jetzt i sim wert stigt und vorteilhaft fürd industrie wird chan de snb und de schwiizer industrie egal si, da ja das gold weder i guete no i schlechte ziite agrüert werde döf, sondern einfach nur brach ligge mues. tots kapital. defür halt au sichers, wo ich aber wieder ufde punkt chum, dass ich nöd glaube dass 10 oder 20% sichere aktive backup nomal de ussschlag bringt.

Member
Posts: 16,144
Joined: Mar 27 2008
Gold: 14,618.00
Oct 28 2014 06:30pm
naja han denkt, wenni denn richtig weltherschaft strebe und grad am d'schwiiz übernäh bin, denn chani de cheller ja mal lääre und demit ordentliche schlitte poschte
drum hani etz efach mal gseit mer sölleds bunkere
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Oct 29 2014 02:22am
Quote (Richter @ Oct 29 2014 01:30am)
naja han denkt, wenni denn richtig weltherschaft strebe und grad am d'schwiiz übernäh bin, denn chani de cheller ja mal lääre und demit ordentliche schlitte poschte
drum hani etz efach mal gseit mer sölleds bunkere


wennd scho d weltherrschaft häsch eifach fg als währig ifüere B)
und mir vorher chli was donutiere
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Oct 29 2014 05:24am
Quote (Jochanan @ Oct 28 2014 10:21pm)
jo d schwiz hät ja scho angeblich 50mrd verlust gmacht mit de goldverkäuf vode letschte paar jahr wils halt dämlich in dollar/suschtige devise agleite worde isch. dennoch für mich kein grund jetzt welle en feste satz vo 20% erzwinge z welle, s einzig sinnvolle a dere initiative isch imo, dass verkauf sicher gstopt werde mues und nöd no wiitertribe werde döf bis mer nöd mal no me 5% decked...aber ich vertrau uf snb, dass sie das selber wüssed - ja es sind sicher nöd nur idiote i dem verein, da glaub ich fest dra xD immerhin erfüllets ihre hauptuftrag sit jahre zimlich passabel

zu punkt 2: was nützt das de schwiiz oder de snb allgemein? s gold wird nur kauft und dient denn als backup vode aktive, öbs jetzt i sim wert stigt und vorteilhaft fürd industrie wird chan de snb und de schwiizer industrie egal si, da ja das gold weder i guete no i schlechte ziite agrüert werde döf, sondern einfach nur brach ligge mues. tots kapital. defür halt au sichers, wo ich aber wieder ufde punkt chum, dass ich nöd glaube dass 10 oder 20% sichere aktive backup nomal de ussschlag bringt.


Ich lan das jetzt mal so stah, chan dini Asicht jedefalls verstah .. :)

fg als Weltwährig hedi mini ballot uf sicher .. :thumbsup:

This post was edited by ImAuftragGottes on Oct 29 2014 05:25am
Member
Posts: 3,801
Joined: Mar 1 2013
Gold: 160.00
Warn: 10%
Oct 29 2014 10:29am
Quote (ImAuftragGottes @ Oct 29 2014 12:24pm)
Ich lan das jetzt mal so stah, chan dini Asicht jedefalls verstah .. :)

fg als Weltwährig hedi mini ballot uf sicher ..  :thumbsup:


initiative isch igreicht B)

@krieger
Quote (Krieger @ Oct 28 2014 07:22pm)
also mit " eig au " meinsch es klars nei ?^^

wenn ja wieso?


ja, au es klars nei
stüürinahme-ibuesse und atm chan immer no jede kanton für sich selber entscheide, öb er pauschalbestürig ufhebe wott oder nöd, typisch schwizerisch und muess mer nöd ändere, für öbis hämer de föderalismus

d argument findi so gseh recht lachhaft

Die Pauschalbesteuerung schafft einen ungerechten Steuervorteil für reiche Ausländer welcher beseitigt werden muss.
chani nöd ernst ne, s chlinst stüürproblem womer händ, mir nähmed gnueg cash dank riich usländer ih srsly
Die Steuereinbussen durch die Abwanderung reicher Ausländer werde durch die höhere Besteuerung der Verbleibenden kompensiert. Wobei das Beispiel des Kanton Zürichs zeigt, dass nicht mit wesentlichen Mindereinnahmen gerechnet werden muss.
offesichtlich scho, wemmer de publizierte zahle glaube schenke döf
Die Pauschalbesteuerung stelle ein Steuerschlupfloch dar, welches geschlossen werden muss.
sry aber da chani nur lache, mit stüürschlupflöcher wele argumentiere, da gits grad bi eus ide schwiiz no so vill schlimmeri schlupflöcher für jede wo echli geld und vor allem es eigeheim hät, gsehni gnueg oft bi mim treuhandnebejob wenni stüürdeklaratione mach


Member
Posts: 12,463
Joined: Dec 24 2011
Gold: 7,330.00
Oct 29 2014 10:49am
Quote (Jochanan @ Oct 29 2014 05:29pm)
initiative isch igreicht B)

@krieger


ja, au es klars nei
stüürinahme-ibuesse und atm chan immer no jede kanton für sich selber entscheide, öb er pauschalbestürig ufhebe wott oder nöd, typisch schwizerisch und muess mer nöd ändere, für öbis hämer de föderalismus

d argument findi so gseh recht lachhaft

    Die Pauschalbesteuerung schafft einen ungerechten Steuervorteil für reiche Ausländer welcher beseitigt werden muss.
chani nöd ernst ne, s chlinst stüürproblem womer händ, mir nähmed gnueg cash dank riich usländer ih srsly
    Die Steuereinbussen durch die Abwanderung reicher Ausländer werde durch die höhere Besteuerung der Verbleibenden kompensiert. Wobei das Beispiel des Kanton Zürichs zeigt, dass nicht mit wesentlichen Mindereinnahmen gerechnet werden muss.
offesichtlich scho, wemmer de publizierte zahle glaube schenke döf
    Die Pauschalbesteuerung stelle ein Steuerschlupfloch dar, welches geschlossen werden muss.
sry aber da chani nur lache, mit stüürschlupflöcher wele argumentiere, da gits grad bi eus ide schwiiz no so vill schlimmeri schlupflöcher für jede wo echli geld und vor allem es eigeheim hät, gsehni gnueg oft bi mim treuhandnebejob wenni stüürdeklaratione mach


jo gsehs eigentlich au so wi du, aber i ha das bispiel vo züri gseh.
und der stadtpräsi oder was au immer vo dert, het gmeint dass vo 25 lüüt wo pauschal bestürt si worde, ca 20 si gange, aber di reschtleche 5 wo si blibe hei glich no 30% meh stüüre zahlt aus aui 25 zeme wosi pauschal bestürt si wordä ^^

das het mi drzue bracht da ja z stimme
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Oct 29 2014 12:50pm
Quote (Jochanan @ Oct 29 2014 04:29pm)
initiative isch igreicht B)

@krieger


ja, au es klars nei
stüürinahme-ibuesse und atm chan immer no jede kanton für sich selber entscheide, öb er pauschalbestürig ufhebe wott oder nöd, typisch schwizerisch und muess mer nöd ändere, für öbis hämer de föderalismus

d argument findi so gseh recht lachhaft

    Die Pauschalbesteuerung schafft einen ungerechten Steuervorteil für reiche Ausländer welcher beseitigt werden muss.
chani nöd ernst ne, s chlinst stüürproblem womer händ, mir nähmed gnueg cash dank riich usländer ih srsly
    Die Steuereinbussen durch die Abwanderung reicher Ausländer werde durch die höhere Besteuerung der Verbleibenden kompensiert. Wobei das Beispiel des Kanton Zürichs zeigt, dass nicht mit wesentlichen Mindereinnahmen gerechnet werden muss.
offesichtlich scho, wemmer de publizierte zahle glaube schenke döf
    Die Pauschalbesteuerung stelle ein Steuerschlupfloch dar, welches geschlossen werden muss.
sry aber da chani nur lache, mit stüürschlupflöcher wele argumentiere, da gits grad bi eus ide schwiiz no so vill schlimmeri schlupflöcher für jede wo echli geld und vor allem es eigeheim hät, gsehni gnueg oft bi mim treuhandnebejob wenni stüürdeklaratione mach


Absolut dinere Meinung .. :thumbsup:

Schlussendli müend die gmeinde miteme tüfe Stürfuess sowieso än Usglich a di andere Kantön wie z.B s"Jura zahle.

This post was edited by ImAuftragGottes on Oct 29 2014 12:55pm
Member
Posts: 16,144
Joined: Mar 27 2008
Gold: 14,618.00
Oct 29 2014 12:55pm
Quote (Jochanan @ 29 Oct 2014 17:29)
...
Die Pauschalbesteuerung schafft einen ungerechten Steuervorteil für reiche Ausländer welche beseitigt werden müssen....

fixed
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Oct 30 2014 03:05am
Da luegsch wieder Mal bi 20min verbi und gsesch dä Artikel ... xD

http://www.20min.ch/finance/postfinance_news/story/Jung--flexibel--frei-und-die-Finanzen-im-Griff-27502005

100 % Werbig als Artikel tarnt und obe na schön skrupellos s"Werbe Ad vo dä Postfinance .. xD

Das chasch au nur mache, wännd Marktleader bisch ...

This post was edited by ImAuftragGottes on Oct 30 2014 03:06am
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1100110021003100410051057Next
Add Reply New Topic New Poll