[QUOTE=hoizi,Thu, Apr 30 2009, 12:37pm][QUOTE=amsel,Thu, Apr 30 2009, 12:31pm][QUOTE=hoizi,Thu, Apr 30 2009, 12:23pm][QUOTE=amsel,Thu, Apr 30 2009, 12:16pm][QUOTE=hoizi,Thu, Apr 30 2009, 12:11pm][QUOTE=amsel,Thu, Apr 30 2009, 12:05pm][QUOTE=hoizi,Thu, Apr 30 2009, 12:04pm][QUOTE=amsel,Thu, Apr 30 2009, 11:58am][QUOTE=hoizi,Thu, Apr 30 2009, 11:57am][QUOTE=amsel,Thu, Apr 30 2009, 11:55am][QUOTE=hoizi,Thu, Apr 30 2009, 11:39am][QUOTE=amsel,Thu, Apr 30 2009, 10:28am]host an neichn acct?[/QUOTE]
Nochdem ma jz insgesamt 5k fg scammed woan
I man net das du a kid bist sondern du spielst mit welche
Und d2 bini nur mehr falls wer donated und weil da mike hüftwo geht
Weili fix nix mehr kauf[/QUOTE]
da ottschko = 18
und wen moasnt sonst no? da otto raged nur oba des kapiert iwie koana sei ironie is jo des lustige[/QUOTE]
Er hot gsogt er mocht mi in rl fertig wenn er mi siagt hahaha dasi net loch des schofft er nie
Und ingame dann einfach aus *spaß* killen + nk und des mochst a du öfter
Und dann sogen i rage is einfach lächerlich und i donate a nu leit für sowos
Oiso des interresiert mi übahaupt net[/QUOTE]
öhm.. des konnst weder du no i wissn oba des is doch eh egal des woa jo nur um di zu provoziern wos ned sehr schwer is xD
jo moch i ah öfta.. mh beruht auf gegenseitigkeit würd i moe sogn 8]
ööhmm jo du ragest ^^ und wen host donated? dei fg hsot zruckgriag vom otto und mir + wos du mir donated host hobi dir mindestens ah gebn ..
MOAAR PLOOOOX[/QUOTE]
Rofl jojo erstens schoffta des fix net weil i genug leit kenn de hinter mir stengan
2. Rage i nur wenn du mit deine behinderten nks + caps und scheisse schreiben
Und wenn ma des 1 moi bei dir mocht raged du wie sau
Und i hob dir so run 100 fg donated oiso red ned von goanix
Oba du kannst sogen wost wüst mir geht des scho ois so am arsch vorbei wos du glaubst oda sogst
I brauch d2 net und wenn dann 1 nett is und mir an char giebt ok dann nimm i des an
Da rest is e geizig und süchtig[/QUOTE]
lol pascci grow up .. nur weil du leit host? lmao so a richtiger 0815 spruch loling irl
du ragest imma und es is imma wieda funneeeh x'D
öhm kunnt mi nid dro erinnern dass i iwonn moe graged hob, gib s/s pls oda so lolmao
jo host und wos ho da i gebn? i hob so ziemlich as gleiche zruckgem \_/

tho
jo i sog eh wos i wü ^^
jap i bin süchtig/geizig/ragerdin/...
MOAAAR PLOOOOX[/QUOTE]
Bla kumts und ihr werds es seng
Du raged schowieda weilst einfoch net mit kretik umgehn kaunst ranziger emo
Oiso cu und hf beim suchteln
Ajo und ... Get brain weil denga kannst leida net wie ma siagt du bist sogar zu dähmlich zum schreim mit deina eigenen sprache
Dummes kind cu[/QUOTE]
oiso des wos du do schreibst nenn i rage ned des wos i schreib ollololool
phear pasci and his crew! they gonna rape u!
get brain? get matura/abitur imo x'D nur weilst ned verstehst wos i schreib ahaehhrahrharhr
will always b ez, ty
bright adult
