d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > General Chat > Guild Chat & Recruiting > Elysian Field Guild Chat And Recruitment > Only For Friends
Prev14344454647148Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,657
Joined: May 8 2005
Gold: 37.00
Nov 23 2009 03:00pm
thx re paides
Member
Posts: 6,961
Joined: Dec 2 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 23 2009 03:00pm
Quote (safnas @ Nov 23 2009 08:54pm)
28 me magician. Kai pragmatika den kserw ti mou ginetai XD


heal eisai? i dmg?

Quote (jimania @ Nov 23 2009 09:00pm)
thx re paides


tpt :)

This post was edited by tikis on Nov 23 2009 03:00pm
Member
Posts: 19,608
Joined: Nov 23 2007
Gold: 22,250.00
Nov 23 2009 03:01pm
Quote (tikis @ Nov 23 2009 09:00pm)
heal eisai? i dmg?


exw ena charm heal kai ena fire me heal mastery epanw. tespa prepei na thn kanw twra. Ta leme meta an einai. Pm me opwsdhpote an ksekiisete cata sto ls ^^
Member
Posts: 6,961
Joined: Dec 2 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 23 2009 03:03pm
Quote (safnas @ Nov 23 2009 09:01pm)
exw ena charm heal kai ena fire me heal mastery epanw. tespa prepei na thn kanw twra. Ta leme meta an einai. Pm me opwsdhpote an ksekiisete cata sto ls ^^


okey file m...ta leme bb
Member
Posts: 4,866
Joined: Aug 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 23 2009 03:36pm
kalinixta paidia!!
keep slashing ;)
Member
Posts: 8,181
Joined: Jan 29 2006
Gold: 2.01
Nov 23 2009 06:44pm
kalhmera, na min 3anadw quote , an den 3ereis ti sou ginetai na min xwneis tin mouri sou.

Otan zitas respect prepei na to a3izeis, an ithela na me kanoun quote kati malakes san kai sena tha eprepe na autoktonousa, ta quote sou oxi se mena, katalaves ? oxi polla pare dwse mazi mou.

I symperifora sou tha sysitithei, o evo einai scammer, usare aa/tmc, kai ekanes dupes, ti na sevastw apo auto to remali ? ton gyfto, ton klefti. pou tolmise na katigorisei allon ? ton multi acc user, kai tha petaxteis esi na peis ti ?

eklepse ellina kai tolmas kai milas ? den a3izei na eisai se auto to guild, upostirizeis enan malako san ton evo, ratsisti tou kerata pou den exei idea ti tou ginetai ? stin thesh sou tha ekana leave to guild an eixa estw kai ligi a3ioprepeia, poli asxolithikame me ton evo kai ta tsirakia tou, katalaves ?

To respect den to xreiazome apo kanenan apo esas, esi den me noiazeis , mou eisai adiaforos san otidipote, kai o evo aplws me kanei na gelaw kai na ton lupame.

Member
Posts: 7,221
Joined: Jun 9 2007
Gold: 100.00
Nov 23 2009 07:57pm
Φιλε Νικο μιλας για καποιον συγκεκριμενα ? ( αν πω οτι μπορει να εκανες σε λαθος μερος το post θα μου πεις μαλλον οτι ξερεις που το εκανες :P )
Member
Posts: 5,657
Joined: May 8 2005
Gold: 37.00
Nov 23 2009 11:41pm
kalimera peace
Member
Posts: 7,221
Joined: Jun 9 2007
Gold: 100.00
Nov 24 2009 02:03am
Καλημερα...Ενα τραγουδακι που πιστευω οτι ταιριαζει ;)

Κάτω στον τόπο της φυγής άμα τύχει και περάσεις
μπορεί να δεις πολλά που να θες να τα ξεχάσεις
αν συναντήσεις έναν τύπο που αλλιώτικος σου μοιάζει
μίλα του μπορεί λίγο ζωή να σε κεράσει.
Έχει στα χέρια το δικό του τ' αμάξι
τρελό για μας γι' αυτόν εντάξει
κάνει τράκα μπαταρίες κάν' του λίγο αγάπη τράκα
μην τον λυπηθείς γιατί θα σε πάρει για μαλάκα.
Κι αν είσαι χρόνια σκυφτός και θες να φτάσεις ψηλά
αυτός περήφανος του φτάνουν τα ψιλά
κι αν μιλήσεις για τιμόνι μπροστά του όλο εφέ
πρόσεχε άνετα οδηγάει και κρατάει κι ένα καφέ.
Έχει οργώσει τις πλατείες του ανήκουν όλοι οι δρόμοι
κι αν θα σ' ενοχλήσει ωραίος θα πει και μια συγνώμη
δεν κορνάρει και μπροστά σου δεν θ' αράξει
και ποτέ δε βάζει ο Γιάννης γκόμενες στ' αμάξι.
Εκεί βάζει την ψυχή του η ψυχή μας δεν χωράει
τηνε βλέπει που πηγαίνει και από πίσω προχωράει
δεν πληρώνει εφορία τέλη κυκλοφορίας
δεν ξέρει απ' αυτά ο άρχων της αδιαφορίας.
Πάρ' του μια καλημέρα να σου πάει καλά η μέρα
κι αν σου βρώμησαν τα χνώτα και ζητάς αέρα
κανόνισε από τώρα που θα πας την Κυριακή
μπορεί να μην γυρίσεις αλλά αυτός θα 'ναι εκεί.

Όταν κάτι παράξενο με πιάνει
δεν ‘ναι τυχαίο που συναντάω πάντα τον Γιάννη
κι απ' της ζωής μου τα ψιλά με ξελαφρώνει
δώσ' του θεέ μου να κρατάει για πάντα το τιμόνι.

Γιατί είναι τίμιος και βασίζεται σε σένα
φοβάσαι τη ζωή του και ψάχνεις τα κλεμμένα
ζητάει ό,τι του λείπει και λύπηση δε θέλει
- ψυχή πιο κυριλέ και σώμα σε κουρέλι.
Αυτός τσέπη δεν έχει στο χέρι ό,τι έχει
ζητάς ό,τι δεν έχει και τσέπη που ν' αντέχει
για reality show ωραίο θα ήτανε θέμα
θα τρέχαν οι φιλάνθρωποι να του χαρίσουν ψέμα.
Θα 'βρισκε δουλειά λεφτά και μια ευκαιρία
φτάνει να συμμάζευε την τόση αδιαφορία
μην εκτεθούν οι ανθρώποι εδώ είναι τώρα Ευρώπη
για να χαθεί το αλλιώτικο υπάρχουν τώρα τρόποι.
Μα εσείς μωρέ γειτόνοι τώρα που θα 'στε μόνοι
θα χάσετε για πάντα της ζωής σας το τιμόνι
μαζί κι οι αρχοντάδες κι όλοι οι χαρτογιακάδες
θα χάσουνε το νοήμα να βγάζουνε παράδες.
Και τότε η αδιαφορία σα δίκαιη τιμωρία
θα πάρει μία θέση κι αυτή στην ιστορία
μαζί με την «Ηρώων» και την «Ελευθερίας»
θα φτιάξετε του Γιάννη μια πλατεία «Αδιαφορίας».
Member
Posts: 6,961
Joined: Dec 2 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 24 2009 05:30am
kalhmeraaaaaaaaaaaaa
Go Back To Guild Chat & Recruiting Topic List
Prev14344454647148Next
Closed New Topic New Poll