Quote (firebreath @ 23 Nov 2009 14:03)
akoma einai apla mesa sto ghpedo den kuniete fulo!ektos ghpedu gamiete o dias milame gia trelo hooliganismo!
an s aresun ghpeda des mia tenia pu legete rise of the footsoldier
καλημερα και απο εμενα...επισης δειτε το Football factory ( μιας που δουλευω και σε Βιντεο Κλαμπ )
Για πολλους καλυτερη και απο GSH
Quote (tikis @ 23 Nov 2009 13:55)
kalhmeres !!!
guys na kanume smr pali kana partaki gia ls kata tis 3-4
Σχετικα με το LS....μετα τις 5 θα εχω τελειωσει απο το Γυμναστηριο αρα αν θελει κανεις να φτιαξει και νεους χαρακτηρες να ανεβουμε μαζι γιατι οχι
This post was edited by thesadman on Nov 23 2009 05:57am