Quote (ownyaah @ Dec 1 2009 05:30pm)
realmdown problem eller? btw nice join date xD
aa :S tror det tyvärr

tack

ja gjorde detta acc för ett antal år sedan.
men då var jsp inte så "stort" o väldigt få aktiva. så jag la av helt o hållet med d2+jsp.
Har kört lite d2 då och då. så har tänkt att börja med jsp igen
