Quote (tikis @ 20 Nov 2009 23:00)
oxi re...einai wraio

alla m fenete lgio floriko^^
ολες οι παρατηρησεις και οι συμβουλες φυσικα και ειναι ευπροσδεκτες xD
Quote (skatofais @ 21 Nov 2009 00:25)
guys auto to ring pianei tpt i akara ?
10 fcr
101 ar
74 to mana
2 to energy
5 % mana stolen per hit
fire res 14 %
lvl required? αλλα θα συμφωνησω οτι το πολυ 15 fg einai kala gia ayto
Quote (jimania @ 21 Nov 2009 02:05)
y omg 30 pages already... den exw diavasei tipota alla ama thelete na kserete gia mena:
paizw diablo apo 1.09 diladi giro sta 10 xronia ama ta ipologisa swsta, ekana merika dialleimata paizontas wow kai alles paparies, twra eimai stin fasi tou wow alla ama ginei reset tha kanw ena pvp char kalo kai tha stoxeusw sto early ladder na eimai arketa ipsila sta ranks toulaxiston gia 2 meres.
exw kanei pvp me clans imoun se eq, clw, kai alles pou den mou rxontai twra, paizw hammerdine epi to pliston, auta
irl me lene dimitri 21xronwn spoudazw pliroforiki, exw kopela edw kai 4 xronia kai liwnw
edit: kala re ksexasa na pw oti paizw poli dota me nick jimania.
Καλως ηρθες τοτε στην παρεα μας φιλε Δημητρη !
This post was edited by thesadman on Nov 20 2009 08:05pm