d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > General Chat > Guild Chat & Recruiting > Elysian Field Guild Chat And Recruitment > Only For Friends
Prev12021222324148Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,221
Joined: Jun 9 2007
Gold: 100.00
Nov 19 2009 08:27am
Quote (firebreath @ 19 Nov 2009 17:23)
o mitsos eipe sthn emma klegodas: gt exeis ton theo top 6 kai oxi emena?thelo kai ego na me valeis top6 kai malista pano apo to theo!ahahahah auto einai h kanonikh enoia tu kathisterhmenu nerd pu zhleuei to top 6 se 1 forum! have fun ahahah karagiozhhhhhhhhhhhhhhhh

pragmatika einai h megaluterh karagiozia kai h megaluterh apodeixsh tu poso nerd borei na einai kapoios xDDDDDDDDDDDD


Η ματαιοδοξια του ανθρωπου ειναι ισως η μονη αιτια πλεον οπου η εξελιξη του ανθρωπου αναβαλλεται καθημερινα.....
Member
Posts: 23,046
Joined: May 19 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2009 08:28am
Quote (thesadman @ Nov 19 2009 02:27pm)
Η ματαιοδοξια του ανθρωπου ειναι ισως η μονη αιτια πλεον οπου η εξελιξη του ανθρωπου αναβαλλεται καθημερινα.....


auto den einai mataiodoxia file niko auto einai karagiozia kai apodeixsh gia to poso vlamenos einai kapoios pu asxoleite me to an kapoios allos me exei sto top 6 tu
kai den exei auton!h opoia emma me exei sto top 6 koda 1.5 xrono tora^^ opos kai ego xD
Member
Posts: 7,221
Joined: Jun 9 2007
Gold: 100.00
Nov 19 2009 08:31am
Οπως και να το πεις παντως θα συμφωνησεις οτι ειναι κατι το οποιο δεν χρηζει συζητησης ουτε σχολιασμου..Σαν κατι που κανουνε τα παιδακια και δεν το σχολιαζεις μετα..
Καπως ετσι το εκλαμβανω εγω....Για αυτο και περναω καλα γιατι δεν δινω καμια σημασια σε τετοιου ειδους πραγματα....


:evil: ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΟΥ....ΜΟΥΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ


This post was edited by thesadman on Nov 19 2009 08:32am
Member
Posts: 23,046
Joined: May 19 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2009 08:32am
Quote (thesadman @ Nov 19 2009 02:31pm)
Οπως και να το πεις παντως θα συμφωνησεις οτι ειναι κατι το οποιο δεν χρηζει συζητησης ουτε σχολιασμου..Σαν κατι που κανουνε τα παιδακια και δεν το σχολιαζεις μετα..
Καπως ετσι το εκλαμβανω εγω....Για αυτο και περναω καλα γιατι δεν δινω καμια σημασια σε τετοιου ειδους πραγματα....


ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΟΥ....ΜΟΥΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ


ego dino gt prepei epitelus na mathun kapioi poso pedi kai vlamenos einai kapoios!
koita an re pedi mu ta kaneis kala ta gemista na doso kai ego shmasia se auta ahah
Member
Posts: 6,961
Joined: Dec 2 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 19 2009 08:33am
Quote (thesadman @ Nov 19 2009 02:31pm)
Οπως και να το πεις παντως θα συμφωνησεις οτι ειναι κατι το οποιο δεν χρηζει συζητησης ουτε σχολιασμου..Σαν κατι που κανουνε τα παιδακια και δεν το σχολιαζεις μετα..
Καπως ετσι το εκλαμβανω εγω....Για αυτο και περναω καλα γιατι δεν δινω καμια σημασια σε τετοιου ειδους πραγματα....


ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΟΥ....ΜΟΥΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ


xo0axo0aoxao0xa
gemista ftw :P
Member
Posts: 7,221
Joined: Jun 9 2007
Gold: 100.00
Nov 19 2009 08:33am
Quote (firebreath @ 19 Nov 2009 17:32)
ego dino gt prepei epitelus na mathun kapioi poso pedi kai vlamenos einai kapoios!
koita an re pedi mu ta kaneis kala ta gemista na doso kai ego shmasia se auta ahah


Και που να δοκιμασεις και Μουζακα χεχε..Imba!!!!
Member
Posts: 23,046
Joined: May 19 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2009 08:35am
Quote (thesadman @ Nov 19 2009 02:33pm)
Και που να δοκιμασεις και Μουζακα χεχε..Imba!!!!


haha ego kano trelh pesto makaronada kai salata tu sef epic epic epic xD
e kai sta alla kalos eimai xD alla pesto einai specialite tu magaziu^^
Member
Posts: 7,221
Joined: Jun 9 2007
Gold: 100.00
Nov 19 2009 08:37am

Γεμιστά :

Κλασικό φαγητό. Λαχανικά γεμιστά, χωρίς κιμά.



Συστατικά

* 12-15 ντομάτες, πιπεριές πράσινες ή κοκκινες, κολοκυθάκια, μελιτζάνες ή ό,τι μας αρέσει
* λάδι
* 200 γρ. ρύζι
* 4 κρεμμύδια ξερά
* 4 σκελίδες σκόρδο
* 2 καρότα
* 1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
* λίγο δυόσμο και μάραθο (αν έχουμε)
* λίγη φρυγανιά τριμμένη
* πατάτες
* αλάτι, πιπέρι


Οδηγίες

1. Κοβουμε ένα καπάκι από τα λαχανικά μας και τα αδειάζουμε. Κρατάμε την ψίχα.
2. Τοποθετούμε τα λαχανικά σε ταψί και τα πασπαλίζουμε εσωτερικά λίγο αλατοπίπερο και λίγη ζάχαρη.
3. Βάζουμε σε μεγάλο πολυκόφτη την ψίχα από όλα τα λαχανικά, τα καρότα, τα κρεμμύδια, το σκόρδο, το μαϊντανό, το δυόσμο και το μάραθο και τα κόβουμε όλα ψιλά ψιλά.
4. Τα βάζουμε όλα σε μια κατσαρόλα, με λίγο λάδι, λίγο νερό, το ρύζι και αλατοπίπερο και τα αφήνουμε να βράσουν για λίγο (προαιρετικά. Μπορούμε και να το παραλείψουμε το βράσιμο).
5. Γεμίζουμε τα λαχανικά, τα σκεπάζουμε με τα καπάκια τους, ρίχνουμε από πάνω λάδι και τα πασπαλίζουμε με τη φρυγανιά.
6. Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε κυδωνάτες, τις τοποθετούμε στο ταψί ανάμεσα στα γεμιστά και τις αλατοπιπερώνουμε. Μπορούμε να ρίξουμε από πάνω τυχόν γέμιση που μας έμεινε.
7. Μαγειρεύουμε για 1 ώρα περίπου στους 180.


Owned

Member
Posts: 6,961
Joined: Dec 2 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 19 2009 08:37am
pff prepei na fate TOST diko m.. na deite ekei ti tha pei special!!
Member
Posts: 23,046
Joined: May 19 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2009 08:38am
Quote (thesadman @ Nov 19 2009 02:37pm)
http://www.sintagespareas.gr/images/stories/rapidrecipe/th/42-gemista-by-sitronella.jpg
Γεμιστά :

Κλασικό φαγητό. Λαχανικά γεμιστά, χωρίς κιμά.



Συστατικά

* 12-15 ντομάτες, πιπεριές πράσινες ή κοκκινες, κολοκυθάκια, μελιτζάνες ή ό,τι μας αρέσει
* λάδι
* 200 γρ. ρύζι
* 4 κρεμμύδια ξερά
* 4 σκελίδες σκόρδο
* 2 καρότα
* 1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
* λίγο δυόσμο και μάραθο (αν έχουμε)
* λίγη φρυγανιά τριμμένη
* πατάτες
* αλάτι, πιπέρι


Οδηγίες

1. Κοβουμε ένα καπάκι από τα λαχανικά μας και τα αδειάζουμε. Κρατάμε την ψίχα.
2. Τοποθετούμε τα λαχανικά σε ταψί και τα πασπαλίζουμε εσωτερικά λίγο αλατοπίπερο και λίγη ζάχαρη.
3. Βάζουμε σε μεγάλο πολυκόφτη την ψίχα από όλα τα λαχανικά, τα καρότα, τα κρεμμύδια, το σκόρδο, το μαϊντανό, το δυόσμο και το μάραθο και τα κόβουμε όλα ψιλά ψιλά.
4. Τα βάζουμε όλα σε μια κατσαρόλα, με λίγο λάδι, λίγο νερό, το ρύζι και αλατοπίπερο και τα αφήνουμε να βράσουν για λίγο (προαιρετικά. Μπορούμε και να το παραλείψουμε το βράσιμο).
5. Γεμίζουμε τα λαχανικά, τα σκεπάζουμε με τα καπάκια τους, ρίχνουμε από πάνω λάδι και τα πασπαλίζουμε με τη φρυγανιά.
6. Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε κυδωνάτες, τις τοποθετούμε στο ταψί ανάμεσα στα γεμιστά και τις αλατοπιπερώνουμε. Μπορούμε να ρίξουμε από πάνω τυχόν γέμιση που μας έμεινε.
7. Μαγειρεύουμε για 1 ώρα περίπου στους 180.


Owned


hahahahaha
Go Back To Guild Chat & Recruiting Topic List
Prev12021222324148Next
Closed New Topic New Poll