d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > General Chat > Guild Chat & Recruiting > 37_degree Guild Chat > Members Only !
Prev112131415162088Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,821
Joined: Feb 26 2008
Gold: 9,158.35
Mar 28 2008 03:59pm
I go to bed ...

Good Night all smile.gif

This post was edited by ZhaKiLa on Mar 28 2008 03:59pm
Member
Posts: 13,408
Joined: Apr 6 2007
Gold: 1,588.00
Trader: Trusted
Mar 28 2008 08:17pm
omg i need a nice fighter weapon plzzzzzzzz help me^^

basti
Member
Posts: 9,821
Joined: Feb 26 2008
Gold: 9,158.35
Mar 29 2008 02:39am
Quote (nougatser @ Sat, Mar 29 2008, 03:17am)
omg i need a nice fighter weapon plzzzzzzzz help me^^

basti


Hmmm

What kind of weapon do you need?

Sword? PvM? Lvl req?
Member
Posts: 13,408
Joined: Apr 6 2007
Gold: 1,588.00
Trader: Trusted
Mar 29 2008 03:43am
Quote (ZhaKiLa @ Sat, 29 Mar 2008, 09:39)
Hmmm

What kind of weapon do you need?

Sword? PvM? Lvl req?


look here m8

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16591129&f=35
Member
Posts: 9,821
Joined: Feb 26 2008
Gold: 9,158.35
Mar 29 2008 04:19am
Quote (nougatser @ Sat, Mar 29 2008, 10:43am)


Ty for link ...

Hmm what's ee?

EDIT : Lol , it's in ladder slasher ...

don't have any ladder slasher char ...

This post was edited by ZhaKiLa on Mar 29 2008 04:21am
Member
Posts: 344
Joined: Jan 13 2008
Gold: 1.99
Mar 29 2008 09:21am
so meine engelchen ich würde gerne heute ein Treffen im Ts machen wenn es machbar ist und ich grünes Licht entweder von matze oder Basti bekomme
es wird sich um das thema Ladder Slasher handeln und vorweg ich werde mir auch einiges dort einfallen lassen und mir eine liste machen wer überhaupt das game zockt


Englisch: hi my sweet Angels i will try to make today night a meeting in the teamspeak server, i hope me become a agreen ligth from hc_prinz or Nougatser
in the meeting is the thema Ladder Slasher and i notice a list who play the game.

See u today Night
peace and im out
Member
Posts: 10,594
Joined: Oct 12 2007
Gold: 56.93
Mar 29 2008 09:24am
Quote (PgWorld @ Sat, Mar 29 2008, 04:21pm)
so meine engelchen ich würde gerne heute ein Treffen im Ts machen wenn
es machbar ist und ich grünes Licht entweder von matze oder Basti
bekomme
es
wird sich um das thema Ladder Slasher handeln und vorweg ich werde mir
auch einiges dort einfallen lassen und mir eine liste machen wer
überhaupt das game zockt


Englisch: hi my sweet Angels i will
try to make today night a meeting in the teamspeak server, i hope me
become a agreen ligth from hc_prinz or Nougatser
in the meeting is the thema Ladder Slasher and i notice a list who play the game.

See u today Night
peace and im out



ladder slasher sucks!!
*go on with slashing* tongue.gif
might see you later xD
Member
Posts: 344
Joined: Jan 13 2008
Gold: 1.99
Mar 29 2008 12:48pm
we see us @patriot tonight

This post was edited by PgWorld on Mar 29 2008 12:52pm
Member
Posts: 6,451
Joined: Mar 21 2007
Gold: 7,566.03
Mar 29 2008 01:33pm
so ich bin wieder da wink.gif ty 4 donations ! wer wa das eig?? ich hab ausgestellt das der mir anzeigt wer mit fg gesendet hat??
naja egge ty all
und ich bin wieder da wink.gif)
Member
Posts: 10,594
Joined: Oct 12 2007
Gold: 56.93
Mar 29 2008 01:35pm
Quote (d2noob94 @ Sat, Mar 29 2008, 08:33pm)
so ich bin wieder da wink.gif  ty 4 donations ! wer wa das eig??  ich hab ausgestellt das der mir anzeigt wer mit fg gesendet hat??
naja egge ty all
und ich bin wieder da wink.gif)


müsste basti gewesen sein^^
der hat im suff allen donatet um auf grade zahlen zu komm wink.gif
Go Back To Guild Chat & Recruiting Topic List
Prev112131415162088Next
Add Reply New Topic New Poll