d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > General Chat > Guild Chat & Recruiting > Elysian Field Guild Chat And Recruitment > Only For Friends
Prev1123124125126127148Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 33,604
Joined: Nov 3 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 10 2009 07:30am
Quote (firebreath @ Dec 10 2009 01:15pm)
exo onoma mhn me lete leader xD


haha ok soz :lol:
Member
Posts: 6,961
Joined: Dec 2 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 10 2009 09:10am
yo to all
Member
Posts: 37,903
Joined: Jul 15 2006
Gold: 24,003.00
Dec 10 2009 10:07am
Hi grc boys 8D
Member
Posts: 6,920
Joined: Dec 21 2005
Gold: 8.19
Dec 10 2009 10:31am
Λοιπόν αν και δεν γουστάρω καθόλου να κάνω ποστ εδώ δεν με αφήνεται κανένα περιθώριο.
Πέσατε ολοι να φάτε τον Sadman, το άτομο που πριν μία βδομάδα το είχατε "θεό" σας και σας βοηθούσε σε όλα. Από ARTWORK μέχρι τα ίδια σας τα προβλήματα.
Ο Sadman που αφιέρωνε προσωπικό του χρόνο και κάματο για την δική σας ευχαρίστηση...και δεν ήταν απών όλη τη μέρα αλλά παρών μόνο για τους φίλους του...αλλά ήταν παρών γενικώς παντού και πάντα.
Είναι άδικο να βλέπω να γίνεται όλο αυτό...Απλά ΆΔΙΚΟ αν όχι... υποκριτικό...

[Λέγοντας υποκριτικό... Egc-Crusader μου φαίνεται οι γονείς σου δεν σου έμαθαν τρόπους, λέξεις και συμπεριφορά οπότε δεν σε κατηγορώ... Δεν έχεις λόγο. Σε ακυρώνω από προσωπικότητα προσωπικά πλέον.]

Ζητώ λοιπόν, μάλλον απαιτώ να τον αφήσετε ήσυχο.
Ειπε μερικούς από τους λόγους που αποχωρεί...είναι υπέραρκετοί. Εάν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβαιτε την ύπαρξη του Charter τότε το πρόβλημα δεν είναι δικό μας...
Αλλά και δίκαιο να είχε το εν λόγω πρόσωπο, ο τρόπος και η συμπεριφόρα του αν όχι ζωόδης... μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον απάνθρωπη. Εάν θέλετε τα μέλη να είστε έτσι κανένα πρόβλημα...απλά σκεφτήτε ποιος έχει το δίκαιο,ποιος το άδικο κ ποιος το κερδίζει.

Τώρα όσο αφορά τα δικαιώματα του ξαθενός...έχουν ξεχαστεί καιρό τώρα...εφόσον ούτε αυτό της ηρεμίας υπάρχει.
Το κάθος σε αυτήν την Guild ήταν η επιλογή μη συμπληρωμένων προσωπικοτήτων. Άτομα ας πούμε που με θεωρούν καλοσυνάτο...Άτομα που βρίζουν...Άτομα χωρίς λέγειν...Άτομα χωρίς γιγνώσκω-μιλάω.
Και όχι η είσοδός μου όπως θέλουν να πιστεύουν και να σας περάσουν.

Απλά Αφήστε τον Sadman ήσυχο. Δεν θέλω να στεναχωριέται επειδή εσάς έτσι σας αρέσει. Τέλος με την ανιδαιότιτα.

Edit:Αυτό που περνάει τα εσκαμένα είναι να βρίζεις κάποιον αλλά να κρατάς το Sig του. Είναι αυτό που λέμε EPIC FAIL

This post was edited by foxmulder on Dec 10 2009 10:39am
Member
Posts: 3,122
Joined: Apr 7 2008
Gold: 2.50
Dec 10 2009 10:39am
Quote (eGc-CrusadeR @ 10 Dec 2009 11:36)
ase pou ekanes auto pou eprepe, asto, tetoia poustia dn tin perimena apo esena, krima pou bikes co-leader, mono gia auto dn kaneis. qq, min ksanapostareis edw, mono friends kai tpt allo


Gia na to ekana kati 8a iksera parapano apo emas opos kai esu apoti blepo apoxorises gia dikous sou logous kai katalabaino oti siga siga 8a fugoun oloi giauto vgaino kai ego xoris na exo kanena prosopika problima me kapoion edomesa apla trogeste kai 8a mas fate olous sto telos...episis DEN mporeis na peis oti o Nick ekane kai ligi douleia edomesa kai to ksereis...tis pousties ta krima kai ta qq krata ta gia allous (ksereis esu)
Member
Posts: 37,903
Joined: Jul 15 2006
Gold: 24,003.00
Dec 10 2009 11:00am
Quote (foxmulder @ Dec 10 2009 05:31pm)
Λοιπόν αν και δεν γουστάρω καθόλου να κάνω ποστ εδώ δεν με αφήνεται κανένα περιθώριο.
Πέσατε ολοι να φάτε τον Sadman, το άτομο που πριν μία βδομάδα το είχατε "θεό" σας και σας βοηθούσε σε όλα. Από ARTWORK μέχρι τα ίδια σας τα προβλήματα.
Ο Sadman που αφιέρωνε προσωπικό του χρόνο και κάματο για την δική σας ευχαρίστηση...και δεν ήταν απών όλη τη μέρα αλλά παρών μόνο για τους φίλους του...αλλά ήταν παρών γενικώς παντού και πάντα.
Είναι άδικο να  βλέπω να γίνεται όλο αυτό...Απλά ΆΔΙΚΟ αν όχι... υποκριτικό...

[Λέγοντας υποκριτικό... Egc-Crusader μου φαίνεται οι γονείς σου δεν σου έμαθαν τρόπους, λέξεις και συμπεριφορά οπότε δεν σε κατηγορώ... Δεν έχεις λόγο. Σε ακυρώνω από προσωπικότητα προσωπικά πλέον.]

Ζητώ λοιπόν, μάλλον απαιτώ να τον αφήσετε ήσυχο.
Ειπε μερικούς από τους λόγους που αποχωρεί...είναι υπέραρκετοί. Εάν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβαιτε την ύπαρξη του Charter τότε το πρόβλημα δεν είναι δικό μας...
Αλλά και δίκαιο να είχε το εν λόγω πρόσωπο, ο τρόπος και η συμπεριφόρα του αν όχι ζωόδης... μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον απάνθρωπη. Εάν θέλετε τα μέλη να είστε έτσι κανένα πρόβλημα...απλά σκεφτήτε ποιος έχει το δίκαιο,ποιος το άδικο κ ποιος το κερδίζει.

Τώρα όσο αφορά τα δικαιώματα του ξαθενός...έχουν ξεχαστεί καιρό τώρα...εφόσον ούτε αυτό της ηρεμίας υπάρχει.
Το κάθος σε αυτήν την Guild ήταν η επιλογή μη συμπληρωμένων προσωπικοτήτων. Άτομα ας πούμε που με θεωρούν καλοσυνάτο...Άτομα που βρίζουν...Άτομα χωρίς λέγειν...Άτομα χωρίς γιγνώσκω-μιλάω.
Και όχι η είσοδός μου όπως θέλουν να πιστεύουν και να σας περάσουν.

Απλά Αφήστε τον Sadman ήσυχο. Δεν θέλω να στεναχωριέται επειδή εσάς έτσι σας αρέσει. Τέλος με την ανιδαιότιτα.

Edit:Αυτό που περνάει τα εσκαμένα είναι να βρίζεις κάποιον αλλά να κρατάς το Sig του. Είναι αυτό που λέμε EPIC FAIL


Total vouch ofc.
Banned
Posts: 33,604
Joined: Nov 3 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 10 2009 11:04am
Quote (foxmulder @ Dec 10 2009 04:31pm)
Λοιπόν αν και δεν γουστάρω καθόλου να κάνω ποστ εδώ δεν με αφήνεται κανένα περιθώριο.
Πέσατε ολοι να φάτε τον Sadman, το άτομο που πριν μία βδομάδα το είχατε "θεό" σας και σας βοηθούσε σε όλα. Από ARTWORK μέχρι τα ίδια σας τα προβλήματα.
Ο Sadman που αφιέρωνε προσωπικό του χρόνο και κάματο για την δική σας ευχαρίστηση...και δεν ήταν απών όλη τη μέρα αλλά παρών μόνο για τους φίλους του...αλλά ήταν παρών γενικώς παντού και πάντα.
Είναι άδικο να  βλέπω να γίνεται όλο αυτό...Απλά ΆΔΙΚΟ αν όχι... υποκριτικό...

[Λέγοντας υποκριτικό... Egc-Crusader μου φαίνεται οι γονείς σου δεν σου έμαθαν τρόπους, λέξεις και συμπεριφορά οπότε δεν σε κατηγορώ... Δεν έχεις λόγο. Σε ακυρώνω από προσωπικότητα προσωπικά πλέον.]

Ζητώ λοιπόν, μάλλον απαιτώ να τον αφήσετε ήσυχο.
Ειπε μερικούς από τους λόγους που αποχωρεί...είναι υπέραρκετοί. Εάν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβαιτε την ύπαρξη του Charter τότε το πρόβλημα δεν είναι δικό μας...
Αλλά και δίκαιο να είχε το εν λόγω πρόσωπο, ο τρόπος και η συμπεριφόρα του αν όχι ζωόδης... μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον απάνθρωπη. Εάν θέλετε τα μέλη να είστε έτσι κανένα πρόβλημα...απλά σκεφτήτε ποιος έχει το δίκαιο,ποιος το άδικο κ ποιος το κερδίζει.

Τώρα όσο αφορά τα δικαιώματα του ξαθενός...έχουν ξεχαστεί καιρό τώρα...εφόσον ούτε αυτό της ηρεμίας υπάρχει.
Το κάθος σε αυτήν την Guild ήταν η επιλογή μη συμπληρωμένων προσωπικοτήτων. Άτομα ας πούμε που με θεωρούν καλοσυνάτο...Άτομα που βρίζουν...Άτομα χωρίς λέγειν...Άτομα χωρίς γιγνώσκω-μιλάω.
Και όχι η είσοδός μου όπως θέλουν να πιστεύουν και να σας περάσουν.

Απλά Αφήστε τον Sadman ήσυχο. Δεν θέλω να στεναχωριέται επειδή εσάς έτσι σας αρέσει. Τέλος με την ανιδαιότιτα.

Edit:Αυτό που περνάει τα εσκαμένα είναι να βρίζεις κάποιον αλλά να κρατάς το Sig του. Είναι αυτό που λέμε EPIC FAIL


vouch. ennoeite.
Member
Posts: 3,122
Joined: Apr 7 2008
Gold: 2.50
Dec 10 2009 11:18am
Quote (Gemelos @ 10 Dec 2009 18:39)
Gia na to ekana kati 8a iksera parapano apo emas opos kai esu apoti blepo apoxorises gia dikous sou logous kai katalabaino oti siga siga 8a fugoun oloi giauto vgaino kai ego xoris na exo kanena prosopika problima me kapoion edomesa apla trogeste kai 8a mas fate olous sto telos...episis DEN mporeis na peis oti o Nick  ekane kai ligi douleia edomesa kai to ksereis...tis pousties ta krima kai ta qq krata ta gia allous (ksereis esu)


*ekane
*iksere
Member
Posts: 23,046
Joined: May 19 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2009 12:49pm
1 mera eleipsa kai egine o panikos edo mesa^^!
at nick!den xreiazete na krazeis o nikos efuge exshgodas prota apo ola se mena tus logus tu opote apo ekei kai pera den peftei logos se kanenan!
at fox mhn postareis edo xsana den eisai welcome
Member
Posts: 6,920
Joined: Dec 21 2005
Gold: 8.19
Dec 10 2009 01:09pm
Όποτε θίγομαι εγώ και οι φίλοι μου θα ποστάρω απάντηση. Btw


Quote (foxmulder @ Jul 26 2009 11:17pm)
ean den andiaferese gia ti guild/clan, se parakalo mi spamareis edo :)



Quote (firebreath @ Jul 26 2009 11:19pm)
oso kai na me parakalas tha grafo poso mialo exeis pes mu na kaneis guild/clan me ton evo kai tus akirus edo!o monos sovaros pu eida mexri oras einai o argy


Enough Said.
Go Back To Guild Chat & Recruiting Topic List
Prev1123124125126127148Next
Closed New Topic New Poll