Valaki le tudna ezt a buildet checkolni, hogy esetleg mi hibadzik?
https://pastebin.com/DMtwhEq9Arc (clear) / Pyroclast Mine (boss)
MoM (bar eleg irrelevans segitsegenk tunik, majd menet kozbe kiderul, lehet semmi ertelme nem lesz igy, de az max 4 pont sporolas)
Treevel kapcsolatban (mert vannak csalasok, mivel nem tudtam mashogy megoldani benne az uj jewelt pl):
Az "Intuitive Leap" az az uj jewel (Thread of Hope) Very Large verzioban, amit akorul nehany pontot elraktam azt nyilvan a treerol le kell vonni, csak PoB nem tudja kezelni sem a very Large Affectet, de mar az Leap smallon nagyobb ringjet sem, ahogy lattam.
A tree ezt figyelembe veve lvl 97-re van lenyegeben tervezve (13 pont jon le a ToH miatt), kb. life nodok maradnak (mert sztem 6k life mar igy is izmos.
Itemeknel kb. ami nincs meg meg, az t1 life moddal van szamolva/berakva azt csa (resi ennek fuggvenyeben irrelevans). Staff sajnos wrong base, de ez van. :( Lehet majd ujra craftolok egy masikat, addig meg nem multicraftolom ezt a verziot, hanem teszek ra lowabb tier spell damot singlebe es megyek ugy.
Wep1: rare + 3 fire crafted a Pyroclasthoz
Wep2: Tremor az Archoz (swap)
Dying Sun a pyroclast miatt van (az projectilekat lo, minel tobb, annal jobb). Nem valoszinu, hogy baszakodni fogok flask cserelgetesekkel, jo lesz a Sun mindenhova.
Shockolni a Skitterbot fog.
Frenzy chargeom az arcon levo Charged Minebol lesz.
Pyre + Call of the Bor'hood azert annyi convert, mert ugye 20% quality, csak az se latszik nyilvan.
Helmbe levo cuccok 'when you focus"-al castolodnak, csak lusta voltam ennyit foglalkozni vele. Egy kulon moka lesz lecraftolni meg a '-9 fire res' + life modot ugy, hogy maradjon spot a when you focusnak, de ez mar legyen az en bajom.
A Thread Of Hope, ha jol lattam nem limited, szoval egyebkent lehet meg a witch fole es a Templar melle is azt rakok, akkor lehet tudok meg nyerni pontokat jobb helyre.
Funfact:
http://www.youtube.com/watch?v=lLEbdkPQbdw
pyro minet felejtsd el, semmit se lehet tole latni, kiprobaltam.
arc/bl, nem kell tulgondolni. akar swapolod arc-blt, ha van feher socket, lehet slower projot is swappolni, de az mar overkill konkretan mindenhova.