d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Magyar > Official Path Of Exile Topic
Prev1297729782979298029813310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,630.69
Jan 4 2020 02:57pm
Quote (bazdmegmarnemtudom @ Jan 4 2020 04:08pm)
hibatlan alkalom, hogy csinalj 1 minert vele

vagy hogy elcserelje egy gamer pcert

zana mapon esett, el is vittek 1 exert)

Rarity: Unique
Circle of Nostalgia
Synthesised Amethyst Ring
--------
Requirements:
Level: 52
--------
Item Level: 82
--------
11% increased Cold Damage (implicit)
12% increased Global Accuracy Rating (implicit)
--------
+17 to all Attributes
Adds 20 to 23 Chaos Damage
+17% to Chaos Resistance
60% increased Chaos Damage while affected by Herald of Agony
Herald of Agony has 87% increased Buff Effect
--------
I was a happy child, before the cruel truth was revealed to me.
I fight so that the children may remain ignorant.
--------
Synthesised Item
--------

This post was edited by Karan2_Returned on Jan 4 2020 03:00pm
Member
Gold: 21,598.00
Jan 4 2020 04:57pm
spawnoljon már a kibaszott conqueror a mapomra RRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

már a 4. terrace mapomnál tartok, send help

fun ez a variety mapping
ja nem

This post was edited by MarcusD on Jan 4 2020 04:57pm
Member
Gold: 6,352.66
Jan 5 2020 01:37am
Quote (MarcusD @ 4 Jan 2020 23:57)
spawnoljon már a kibaszott conqueror a mapomra RRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

már a 4. terrace mapomnál tartok, send help

fun ez a variety mapping
ja nem

mert 3000 burial chambers jobb volt?
Member
Gold: 21,598.00
Jan 5 2020 03:22am
Quote (bazdmegmarnemtudom @ 5 Jan 2020 10:37)
mert 3000 burial chambers jobb volt?

igen

lvl 99ig elmentem elder excavationon meg delven előző leagueben, most már lvl 97en inkább borderlandsezek

This post was edited by MarcusD on Jan 5 2020 03:22am
Member
Jan 5 2020 03:29am
Quote (MarcusD @ 5 Jan 2020 10:22)
igen

lvl 99ig elmentem elder excavationon meg delven előző leagueben, most már lvl 97en inkább borderlandsezek

94ig elmentem, es boven eleg volt. megint nem nyujt ujat.... perma t16 fun, cserebe shaper + elder farmolhatatlan.
le is toroltem minden karit, mert awakener felbaszott :D ~cirka 1hete

altalaban 36 challenge motival, de 33nal vagyok, hianyzik ~400 map boss + LICH (!!!!!!!!) + baran anelkul, hogy belelepnek a mana runebe. de mindig elfogy a hppotim -> meghalok, visszamegyek instant fail :F
vagy valamelyik helyett uberelder, de miutan geciritkan jon ossze shaper, de akkor viszont ugyanazt a piecet dobja igy eleg necces

This post was edited by bazdmegmarnemtudom on Jan 5 2020 03:33am
Member
Gold: 69.85
Jan 5 2020 04:22am
Valaki le tudna ezt a buildet checkolni, hogy esetleg mi hibadzik?

https://pastebin.com/DMtwhEq9

Arc (clear) / Pyroclast Mine (boss)
MoM (bar eleg irrelevans segitsegenk tunik, majd menet kozbe kiderul, lehet semmi ertelme nem lesz igy, de az max 4 pont sporolas)

Treevel kapcsolatban (mert vannak csalasok, mivel nem tudtam mashogy megoldani benne az uj jewelt pl):
Az "Intuitive Leap" az az uj jewel (Thread of Hope) Very Large verzioban, amit akorul nehany pontot elraktam azt nyilvan a treerol le kell vonni, csak PoB nem tudja kezelni sem a very Large Affectet, de mar az Leap smallon nagyobb ringjet sem, ahogy lattam.
A tree ezt figyelembe veve lvl 97-re van lenyegeben tervezve (13 pont jon le a ToH miatt), kb. life nodok maradnak (mert sztem 6k life mar igy is izmos.

Itemeknel kb. ami nincs meg meg, az t1 life moddal van szamolva/berakva azt csa (resi ennek fuggvenyeben irrelevans). Staff sajnos wrong base, de ez van. :( Lehet majd ujra craftolok egy masikat, addig meg nem multicraftolom ezt a verziot, hanem teszek ra lowabb tier spell damot singlebe es megyek ugy.

Wep1: rare + 3 fire crafted a Pyroclasthoz
Wep2: Tremor az Archoz (swap)

Dying Sun a pyroclast miatt van (az projectilekat lo, minel tobb, annal jobb). Nem valoszinu, hogy baszakodni fogok flask cserelgetesekkel, jo lesz a Sun mindenhova.
Shockolni a Skitterbot fog.
Frenzy chargeom az arcon levo Charged Minebol lesz.
Pyre + Call of the Bor'hood azert annyi convert, mert ugye 20% quality, csak az se latszik nyilvan.
Helmbe levo cuccok 'when you focus"-al castolodnak, csak lusta voltam ennyit foglalkozni vele. Egy kulon moka lesz lecraftolni meg a '-9 fire res' + life modot ugy, hogy maradjon spot a when you focusnak, de ez mar legyen az en bajom.

A Thread Of Hope, ha jol lattam nem limited, szoval egyebkent lehet meg a witch fole es a Templar melle is azt rakok, akkor lehet tudok meg nyerni pontokat jobb helyre.

Funfact:
Member
Jan 5 2020 04:29am
Quote (Baleee @ 5 Jan 2020 11:22)
Valaki le tudna ezt a buildet checkolni, hogy esetleg mi hibadzik?

https://pastebin.com/DMtwhEq9

Arc (clear) / Pyroclast Mine (boss)
MoM (bar eleg irrelevans segitsegenk tunik, majd menet kozbe kiderul, lehet semmi ertelme nem lesz igy, de az max 4 pont sporolas)

Treevel kapcsolatban (mert vannak csalasok, mivel nem tudtam mashogy megoldani benne az uj jewelt pl):
Az "Intuitive Leap" az az uj jewel (Thread of Hope) Very Large verzioban, amit akorul nehany pontot elraktam azt nyilvan a treerol le kell vonni, csak PoB nem tudja kezelni sem a very Large Affectet, de mar az Leap smallon nagyobb ringjet sem, ahogy lattam.
A tree ezt figyelembe veve lvl 97-re van lenyegeben tervezve (13 pont jon le a ToH miatt), kb. life nodok maradnak (mert sztem 6k life mar igy is izmos.

Itemeknel kb. ami nincs meg meg, az t1 life moddal van szamolva/berakva azt csa (resi ennek fuggvenyeben irrelevans). Staff sajnos wrong base, de ez van. :( Lehet majd ujra craftolok egy masikat, addig meg nem multicraftolom ezt a verziot, hanem teszek ra lowabb tier spell damot singlebe es megyek ugy.

Wep1: rare + 3 fire crafted a Pyroclasthoz
Wep2: Tremor az Archoz (swap)

Dying Sun a pyroclast miatt van (az projectilekat lo, minel tobb, annal jobb). Nem valoszinu, hogy baszakodni fogok flask cserelgetesekkel, jo lesz a Sun mindenhova.
Shockolni a Skitterbot fog.
Frenzy chargeom az arcon levo Charged Minebol lesz.
Pyre + Call of the Bor'hood azert annyi convert, mert ugye 20% quality, csak az se latszik nyilvan.
Helmbe levo cuccok 'when you focus"-al castolodnak, csak lusta voltam ennyit foglalkozni vele. Egy kulon moka lesz lecraftolni meg a '-9 fire res' + life modot ugy, hogy maradjon spot a when you focusnak, de ez mar legyen az en bajom.

A Thread Of Hope, ha jol lattam nem limited, szoval egyebkent lehet meg a witch fole es a Templar melle is azt rakok, akkor lehet tudok meg nyerni pontokat jobb helyre.

Funfact:
http://www.youtube.com/watch?v=lLEbdkPQbdw

pyro minet felejtsd el, semmit se lehet tole latni, kiprobaltam.
arc/bl, nem kell tulgondolni. akar swapolod arc-blt, ha van feher socket, lehet slower projot is swappolni, de az mar overkill konkretan mindenhova.
Member
Gold: 69.85
Jan 5 2020 06:13am
Quote (bazdmegmarnemtudom @ 5 Jan 2020 11:29)
pyro minet felejtsd el, semmit se lehet tole latni, kiprobaltam.
arc/bl, nem kell tulgondolni. akar swapolod arc-blt, ha van feher socket, lehet slower projot is swappolni, de az mar overkill konkretan mindenhova.

Nem tudom, elozo ligaban nekem nem volt veszes.

+ meg mindig tokeletes arra, hogy currency tradebotok mellol kidobassam vele a tobbi randomot es elobb keruljek sorra. xD
Member
Gold: 89.60
Jan 5 2020 06:14am
jo lenne ha vegelenne ennek a miner_minden_ligaban_op korszaknak
Member
Gold: 3,000.00
Jan 5 2020 06:18am
Quote (FaceOfInsanity @ Jan 5 2020 01:14pm)
jo lenne ha vegelenne ennek a miner_minden_ligaban_op korszaknak

:D

he, az en minerem legalabb egyedi
Go Back To Magyar Topic List
Prev1297729782979298029813310Next
Add Reply New Topic New Poll