Quote (bazdmegmarnemtudom @ 30 Jun 2013 00:24)
nekem is ez a bajom mapozassal, hogy akarhogy chiselezek 71-72-73 mapot + maze + stb, sose jartam meg 74-77es mapon.
uj ligaban 72 a max, pedig ott osszes 70-72 mapot chisel + es jo rollig chaosoztam.
Dunno, de sztem el kene kezdeni gyurni a quantityre, megtobb shit essen, aztan akkor hatha lesz kozotte magasabb map is. Most igy random a cuccaimon van vmi 38%, ugy, hogy nem az iiq miatt hasznalom. Meg hat ugye life leech helyere akar azt is be tudom majd rakni, de meg a qual reduced manara gyujtok... : D
Amugy az, hogy legyenek hlvl mappok is, ahhoz mindenkeppen kene a 6ppl team + benne iiq/iir wander, aki cullingol. Akkor egyszeruen szanalmas, hogy mennyivel tobb uniq/rare/map/akarmi esik. De hat senkinek sincs ismeroseim kozul viable wander. Meg azzal tudni kell jatszani is, mivel eleg papir tud lenni, plane 69-70-es mappon az iiq/iir setben.
Amugy azon a tropicalon, amin az 5 map esett, esett meg 3 uniq, meg undoritoan sok rare, de azert mert bent volt egy phys wander witch, akinek valami 90+ iiq meg 25x iir volt, sajna 1 map utan le kellett lepnie, valami dodgeolos szoveggel.
Eddigi poes mappozasaimat ha nezem akkor kb ma sikerul pubbol osszehozni a leggyorsabb/hatekonyabb teamet. Ice spear totem witch, sparker witch 2x, ele cleaver templar, ek marauder, phys wander witch. Pedig senkin nem volt olyan igazan endgame, de egyaltalan endgamenek mondhato cucc. Random 5linkek, random rare cuccok. Meg is erosen utokepes volt.
This post was edited by Baleee on Jun 29 2013 04:45pm