d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Magyar > Küzdősportok / Harcművészetek
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,366.74
Dec 15 2010 01:30pm
Quote (TresholdOfUniverse @ 15 Dec 2010 20:28)
voltam edzesen. a foszer azt magyarazta hogy lehet a krav magas egy 200 kilos wowraider is aki a lepcson nem tud felmaszni, akkor is osszecsomagol akarkit ezekkel a technikakkal.

ezen a ponton haverral kisetaltunka  terembol : ))

amikot meg videokat nezeggettem nagy krav magas mesterekrol, semmi kulonoset nem lattam benne, nem ertem miert vannak olyan sokan annyira erte.

én nem értek a harcművészetekhez (bár kicsit karatéztam de az egy fos)
szerintem a krav magának pont az a célja hogy harcképtelené tegyél valakit mig a többinek már az alapfilozofiája sem az hogy nyomorékot tegyünk az ellenből..

bár én laikus vagyok
Member
Gold: 10.00
Dec 15 2010 01:31pm
Quote (palacsinta @ Dec 15 2010 07:01am)
mma

this, ha megversz vkit, nem tiltanak ki, megdicser az edzod :D
vagy streetfight ;D
Member
Gold: 2,496.00
Dec 15 2010 01:31pm
Quote (tevetava @ Dec 15 2010 08:11pm)
azt felejtsd el :)
ha mindenképpen önvédelemre/másik leszerelésére akarsz menni, akkor krav maga, azért a krav maga, mert az erre van specializálódva,  de pár hónap - fél év alatt NINCS olyan sport, amivel már meg lehet magad védeni. Először meg kell tanulni a technikát, magát a mozdulatot. majd a mozdulatokat kell jól csinálni, hogy szinte reflexszerűen jöjjenek. ehhez pedig oly kevés fél év..

én capoeirázom, és a capoeirával valószínűleg nem járna jól

fel ev utan nem tudja megvedeni magat? persze eletbiztositas nem lesz de ha komolyan veszi fel ev alatt kurwqa sokat lehet fejlodni. a helyes hozzaallas pedig az, hogy 10 ev utan se tudod megvedeni magadat.

ne misztifikaljatok a dolgokat buzihorgaszok.

Quote (Epiphone @ Dec 15 2010 08:11pm)
van osztálytársam aki thai boxol -- imádja
van amelyik kung fuzik -- imádja
van amelyik giu gitsu-zik -- imádja