Quote (RRC @ Thu, 22 Jan 2009, 19:16)
avatarod is a terrorbolygóból van, nem?
de :~)
§Szabika§ - Ci vuole qualche cosa üzenete:
egy neked egy nekem
§Szabika§ - Ci vuole qualche cosa üzenete:
win
§Szabika§ - Ci vuole qualche cosa üzenete:
Planet Terror üzenete:
csak testvériesen