d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Smh
Prev1131415
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,134
Joined: Feb 10 2018
Gold: 9,183.69
Aug 3 2023 05:48am


Moiiiii.

Nog anderhalve dag.. Hou vol allen :love:
Member
Posts: 5,134
Joined: Feb 10 2018
Gold: 9,183.69
Aug 3 2023 07:59pm
Lief dagboek.

Vandaag een ietwat minder plezante ervaring meegemaakt die ik toch even wil delen.

Vorige maand een huis gekocht. Er waren eigenlijk maar twee dingen waar ik een beetje zenuwachtig voor was.

1. Krijg ik chille buren?
2. Kan de afvoer mijn formaat keutels aan?

Punt 1 zit redelijk snor (tot zo ver)

Maar dan punt 2..


Hier hoort echter een beetje context bij. Vanaf mijn geboorte kamp ik met slecht functionerende darmen, of trage stoelgang. Deze "aandoening" heeft zo zijn pro's en cons. Opzich is eenmaal per week het toilet bezoeken voor den grote boodschap wel makkelijk.

Echter is de buikpijn die hiermee gepaard gaat minder, en als het moment van lozen eenmaal daar is, is de pret helemaal gauw voorbij, want de anus van de mens is niet gemaakt voor een drol van het formaat Nigeriaans onderarmpje. Blijkbaar mijn huidige afvoer ook niet.

Want wat blijkt, mijn toilet boven beschikt over een sani broyeur. Aanvankelijk dacht ik: misschien is dit wel juist de oplossing. FOUT

Hij was te dik voor de opening naar de vermaler toe. Na meerdere spoelingen en prakken met de borstel, liep de molen in de sani broyeur vast op de keutel (eng geluid btw), wat resulteerde in een ravage.. een nachtmerrie.. Gezien het feit dat de sani broyeur lager ligt dan de toilepot, liep de volledige inhoud van de toiletpot (fecaliën met zeik, want every poopoo time is also peepee time) uit een onderhoudsdopje aan de bovenkant van de sani broyeur. Eindstand: een badkamervloer die blank stond. Ik kon niks beginnen, enkel toekijken hoe de hele vloer langzaam vol liep met strontwater.

Wetende dat het schoonmaken van dit slagveld mij enige tijd zou kosten, belde ik eerst mijn teamleider op, met de mededeling dat ik een uurtje later op het werk zou verschijnen.

Na wat heen en weer hengelen met een veer in de afvoer, ben ik er in geslaagd de verstopping te verwijderen. Daarna de gehele badkamer ontruimd en anderhalve fles Andy over de vloer getiefd en gedweild.


Verder was het ook gewoon best wel een kut dag op het werk.


Maar op de terugweg van het werk stapte ik de trein in. Er lag een joint op een bankje in de eerste klas. Zou dit een teken zijn? Een soort gift?

Normaal rook ik geen wiet, alleen heel sporadisch, in zeldzame gevallen na een feestje. Misschien was dit voorbestemd. Ik nam hem mee naar huis, draaide er voor de hygiëne een nieuw vloeitje omheen, en rookte hem op tijdens het spelen van Pokemon Silver op een oude gameboy. Nu kan ik er best wel om lachen.

Happy augustus en fijne weekend

Member
Posts: 5,134
Joined: Feb 10 2018
Gold: 9,183.69
Aug 4 2023 05:37am
Hapi 13:37
Member
Posts: 5,134
Joined: Feb 10 2018
Gold: 9,183.69
Aug 5 2023 05:37am
Hapi 13:37

WOCHENENDE
Member
Posts: 5,134
Joined: Feb 10 2018
Gold: 9,183.69
Aug 5 2023 11:31am
Lekkende hulpkoppelingscilinder vervangen. Zat al een nieuwe in (aftermarket poep).

Kut auto. Rugpijn. Kut.

Straks bier saufen.





Member
Posts: 5,134
Joined: Feb 10 2018
Gold: 9,183.69
Aug 7 2023 05:37am
Een poep en een scheet, voor je het weet..

Is het weer maandag.

Hapi 13:37
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415
Closed New Topic New Poll