d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger Kompetente Medlem(mer)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,099
Joined: Nov 8 2005
Gold: 184,237.00
Oct 7 2021 08:17am
Starter lige med lidt præsentation.
Jeg har et meget stærkt international survival mmo community og har gennem et par år været i top i atlas og last oasis. Yeps 2 døde spil, men det har givet os et solidt team som i dag leger rundt i new world.
Anyways det jeg søger er en eller flere meget kompetente spillere som er frisk på at tage en uges fri når ladder d2r udkommer. Self kan man være uheldig osv. Men med målet at være de første til at klare übers samt ligge i top på ladder. Dermed ikke sagt at alle skal comitte til 99.
Jeg ser gerne du har opnået et højt rank inden for et game som evt kunme være ge csgo, d1 lol, gm i ow. Glad i wow eller noget lignende.
Får vi et super samarbejde kunne jeg sagtens finde på at stjæle Dig med til min community.
Men primært er det vores d2 fremtidige ladder jeg er interesseret I.

Vi har allerede en 5-6 stykker, men tager gerne lidt flere med, med bagtsnken at en må vælge fra til datoen hvor ladder blir udgivet.
Er du itvivl on noget svarer jeg gerne på dm, dog er jeg ikke vanvittig aktiv herinde, da New World har mit opmærksomhed lige pt. Så i værste fald kan det tage en dags tid for response
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 12 2007
Gold: 1,838,852.00
Nov 7 2021 06:33pm
melder i jer til D2GM 100k+?
Jeg kunne godt være interesseret, vi havde øvet en månedens tid siden launch og blev de første til hell ancients.
Desværre virker det til at flere ikke vender tilbage til ladder reset, så er muligvis interesseret i at skifte hold.
Member
Posts: 436
Joined: Nov 7 2021
Gold: Locked
Nov 21 2021 06:22am
Quote (Roneye @ Nov 8 2021 01:33am)
^gmLNyx melder i jer til D2GM 100k+?
Jeg kunne godt være interesseret, vi havde øvet en månedens tid siden launch og blev de første til hell ancients.
Desværre virker det til at flere ikke vender tilbage til ladder reset, så er muligvis interesseret i at skifte hold.


Har i evt plads til en mere i jeres team?

Jeg har spillet diablo siden den udkom i 1998 og spillet den siden næsten uden pauser
jeg er godt med i d2r full hdin bygget og meget viden om spillet savner et godt hold alle mine gamle team mates er stoppet og gået over til poe / wow

bruger det meste af tiden lige pt på at crafte eller trading..
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 12 2007
Gold: 1,838,852.00
Nov 21 2021 03:57pm
Quote (henriknielsen19991 @ 21 Nov 2021 13:22)
Har i evt plads til en mere i jeres team?

Jeg har spillet diablo siden den udkom i 1998 og spillet den siden næsten uden pauser
jeg er godt med i d2r full hdin bygget og meget viden om spillet savner et godt hold alle mine gamle team mates er stoppet og gået over til poe / wow

bruger det meste af tiden lige pt på at crafte eller trading..


Jeg har intet hørt fra ham endnu omkring det.
Member
Posts: 3,099
Joined: Nov 8 2005
Gold: 184,237.00
Jan 3 2022 03:51am
Quote (henriknielsen19991 @ Nov 21 2021 01:22pm)
Har i evt plads til en mere i jeres team?

Jeg har spillet diablo siden den udkom i 1998 og spillet den siden næsten uden pauser
jeg er godt med i d2r full hdin bygget og meget viden om spillet savner et godt hold alle mine gamle team mates er stoppet og gået over til poe / wow

bruger det meste af tiden lige pt på at crafte eller trading..


Quote (Roneye @ Nov 21 2021 10:57pm)
Jeg har intet hørt fra ham endnu omkring det.


Hejsa, har kastet en dm til jer begge.

Jeg, med et par stykker er ved at opsætte 8man strat for første über kill i EU og derefter xo grind på leaderboard. Vi tager mere end 8 med i teamet men de 8 kræves det at den første uge i ladder tages fri.

Så inden ladder skal vi i det final team have øvet uber rush nogle gange med den strat vi sætter op
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 12 2007
Gold: 1,838,852.00
Jan 13 2022 05:03pm
Jeg må desværre melde fra denne omgang. Er fuld booket i firmaet for Q1 og Q2, så kan desværre ikke gå all med leaderboards denne ladder :(

Ønsker jer held og lykke! :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll