Kent er iemand toevallig mij nog van hééééééééél lang geleden toen ik hier ook actief was?
Terug voor resurrected, zou leuk zijn om wat van die hele oude namen die ik ook nog ken van toen terug te zien, maar ik hoop er niet te hard op.

Is wel veel tijd over gegaan.
En aan iedereen die ik niet ken, dus waarschijnlijk iedereen hier, aangenaam kennismaken iedereen.

Hoe bevalt d2r? aan de mede-nerds die de nostalgie niet konden weerstaan zoals ikzelf.
Mss wat bijzetten over mezelf.
Ik ben terug van (lang) weggeweest. Account lang kwijt geweest, was gestopt met d2 dus inactief enkele jaren. Alles vergeten toen ik terug probeerde in te loggen na paar jaar..
Deed geregeld een recovery poging door de jaren maar steeds declined. Nu, met de hulp van een IRL vriend die ik al van toen ken, en die ook al vanaf toen op d2jsp zit en dus wel zijn account nog had. Zijn vouch moet wel veel gedaan hebben en hij kon me ook wat nuttige info geven die ik niet zelf kon bekijken wantja, ik kon niet inloggen. Juist toen d2r relseased was (echt,de play button werkte
net toen ik men mailtje zag dat ik eindelijk na zovele jaren proberen dus mn account weer terughad. Was wel leuke timing.

Iig ik ben er blij maar want een nieuwe acc maken, nah, dan zou ik 't wel zonder d2jsp hebben gedaan. Maar dit is wel fijner.
This post was edited by Toasts on Sep 25 2021 04:49pm