d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Trading Skik/regler
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,647
Joined: Feb 22 2008
Gold: 166.00
Aug 23 2021 07:53am
Goddag,

Satme længe siden man har været herinde....

Nu når D2R går live om en måned fra i dag, så tænker jeg der kommer gang i trading herinde.
Men hvordan er skikken/reglerne ifht. det?

I gamle dage, som i 2008 eller sådan noget, var det bruger alder/post der afgjorde hvem der gik først.
Men nu når jeg står med en halv gammel bruger, men knap så mange posts på.
Er det så antal posts eller alder på brugen der er gældende/vægter højest?
Retired Moderator
Posts: 22,122
Joined: Feb 8 2006
Gold: 50,015.00
Trader: Trusted
Aug 23 2021 09:55am
Velkommen tilbage til d2jsp!

Der er ikke nogle regler på d2jsp der afgør hvem som giver først i et trade, og jeg vil altid anbefale at bruge en Mediator i et trade.

Der har dog været nogle uskrevne regler blandt traders, at man kiggede på følgende kriterier: Posts / Join Date / Forum Gold.

Skulle du dog på noget tidspunkt føle dig usikker eller bare ikke vil give først, så kan du læse mere om hvordan du skaffer en Mediator her: How To Request A Mediator And Prevent Scams.

Held og lykke i Diablo II: Resurrected :)
Member
Posts: 2,647
Joined: Feb 22 2008
Gold: 166.00
Aug 23 2021 11:16am
Quote (Markos. @ 23 Aug 2021 17:55)
Velkommen tilbage til d2jsp!

Der er ikke nogle regler på d2jsp der afgør hvem som giver først i et trade, og jeg vil altid anbefale at bruge en Mediator i et trade.

Der har dog været nogle uskrevne regler blandt traders, at man kiggede på følgende kriterier: Posts / Join Date / Forum Gold.

Skulle du dog på noget tidspunkt føle dig usikker eller bare ikke vil give først, så kan du læse mere om hvordan du skaffer en Mediator her: How To Request A Mediator And Prevent Scams.

Held og lykke i Diablo II: Resurrected :)


Tak tak. Jeg har ikke rigtig spillet andre spil hvor jeg kunne bruge jsp sådan rigtigt, siden da. Så der var ikke grund til at være herinde aktivt.

Det var det jeg mente med skik delen.
Jeg var bare lige usikker på hvordan og hvorledes det egentligt var, da det jo som sagt er et stykke tid siden jeg har været i gang herinde, og ville hellere spørge inden jeg stod og skulle i gang :)
Men tusinde tak for svar, og D2R skal nok blive godt. Betaen var god, og nu hungrer man bare efter resten ;)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll