d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blijkbaar Moet Ik Een Nieuw Topic Maken
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 11 2020 04:21am
Quote (Ov5rkill @ 8 Jun 2019 18:47)
Dag aan mijn beste Nederlanders en de weinige Belgen die hier ook nog lurken!

Ik vroeg mij af hoe het met jullie allen al is (geweest) de voorbije eh, 7 jaar sinds ik hier nog gepost heb.
Ik heb ondertussen regelmatig zelf nog zitten lurken van tijd tot tijd (mijn vorige account is gehacked geweest en alle fg weg!).
Edu is al lang met de noorderzon verdwenen, zijn ondoorprikbare logica en unieke levenslessen mis ik nog steeds!
Wuben en kanni hun lyrische, grammaticaal steeds correcte en vooral droge humor heeft me ook steeds ge-entertaint en doen bijleren (sorry voor fouten in de vorige en komende zinnen!)
Dennis, jaar na jaar je zien transformeren van de RTC diehard naar een hardwerkende man. Goh we worden zo volwassen :D

Ikzelf ben ondertussen ook al ferm oud geworden. Al meer dan tien jaar aan het werken als psychiatrisch verpleegkundige (en de nodige zijprojecten binnen de gezondheidszorg), ondertussen ook nog unief gedaan, een kind van bijna één jaar oud en binnen een zevental weken trouwen (vandaar de nostalgie terug!).
Mijn gamen is ondertussen ook al stukken verminderd, de laatste tijd wat zitten rommelen met pokémon go op mijn allereerste smartphone (zucht) en als ik tijd heb poe (zo een verdomd moeilijk spel!).
Al bij al wou ik vooral weten hoe het met jullie ondertussen is, dus vertellen die handel!


Mijn wachtwoord werkt zowaar nog steeds. Op het moment van schrijven zit ik in een bijzonder saaie call, zag ik wat nieuws over Diablo 3, moest ik nadenken over Diablo 2 en nu zit ik hier.

Met mij gaat het nog steeds goed. Ik ben tot het inzicht gekomen dat mensen corrigeren op hun taalgebruik je niet per se een prettiger persoon maakt. Wel houd ik vast aan dat correct Nederlands een streven moet zijn van eenieder. Ik heb nu al een tijdje een buitenlandse vriendin die Nederlands aan het leren is en ik merk wel hoe ingewikkeld en genuanceerd onze taal is. Als ik dat zo tik, klinkt het net alsof ik een import-bruid uit Azië heb opgeduikeld, maar dat is niet zo. Ze houdt overigens wel - tot op zekere hoogte - van gamen, dus we spelen nog wel eens Diablo 3 co-op op de PS4.

Verder woon ik nog steeds in Amsterdam. Ik zag dat jullie in een ander topic die arme toerist ontraden hebben naar Amsterdam te gaan. Onzin natuurlijk: het blijft de mooiste stad van Nederland. Ook wel de drukste stad van Nederland.

Na ruim 10 jaar in de financiële sector gewerkt te hebben, ben ik recentelijk overgestapt naar een andere sector. Verandering van spijs doet eten. Wel thuiswerkende sinds maart, maar dat geldt voor de meeste mensen. Dat bevalt me eigenlijk best goed. Aan de flexibiliteit en het gebrek aan reistijd kan ik goed wennen. Wel energieslurpend al die calls, maar als je dat beperkt, is het best goed vol te houden. Zodra de sportscholen weer groepslessen toestaan en de horeca weer enigszins open gaat, is het leven prima vol te houden.

Ik had aan het begin van de lockdown nog mijn oude D2 codes erbij gezocht en was een character begonnen, maar in Act 4 merkte ik dat het me eigenlijk niet meer zoveel deed. Wellicht als de geruchten over een remake ooit waarheid blijken, dat ik het nog wel eens probeer. Of als Diablo 4 zo goed lijkt als het er nu uitziet. Verder speel ik eigenlijk vooral nog single player games op de PS4. TLOU 2 was het hoogtepunt van dit jaar. Ghost of Tsushima staat nog op mijn lijstje om te spelen. En ik kijk ook wel uit naar de Mass Effect remasters die volgend jaar uitkomen.

Cheers!
Member
Posts: 27,655
Joined: Aug 17 2020
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jan 2 2021 09:34am
[QUOTE=Wuben[NM],Nov 11 2020 11:21am]Mijn wachtwoord werkt zowaar nog steeds. Op het moment van schrijven zit ik in een bijzonder saaie call, zag ik wat nieuws over Diablo 3, moest ik nadenken over Diablo 2 en nu zit ik hier.

Met mij gaat het nog steeds goed. Ik ben tot het inzicht gekomen dat mensen corrigeren op hun taalgebruik je niet per se een prettiger persoon maakt. Wel houd ik vast aan dat correct Nederlands een streven moet zijn van eenieder. Ik heb nu al een tijdje een buitenlandse vriendin die Nederlands aan het leren is en ik merk wel hoe ingewikkeld en genuanceerd onze taal is. Als ik dat zo tik, klinkt het net alsof ik een import-bruid uit Azië heb opgeduikeld, maar dat is niet zo. Ze houdt overigens wel - tot op zekere hoogte - van gamen, dus we spelen nog wel eens Diablo 3 co-op op de PS4.

Verder woon ik nog steeds in Amsterdam. Ik zag dat jullie in een ander topic die arme toerist ontraden hebben naar Amsterdam te gaan. Onzin natuurlijk: het blijft de mooiste stad van Nederland. Ook wel de drukste stad van Nederland.

Na ruim 10 jaar in de financiële sector gewerkt te hebben, ben ik recentelijk overgestapt naar een andere sector. Verandering van spijs doet eten. Wel thuiswerkende sinds maart, maar dat geldt voor de meeste mensen. Dat bevalt me eigenlijk best goed. Aan de flexibiliteit en het gebrek aan reistijd kan ik goed wennen. Wel energieslurpend al die calls, maar als je dat beperkt, is het best goed vol te houden. Zodra de sportscholen weer groepslessen toestaan en de horeca weer enigszins open gaat, is het leven prima vol te houden.

Ik had aan het begin van de lockdown nog mijn oude D2 codes erbij gezocht en was een character begonnen, maar in Act 4 merkte ik dat het me eigenlijk niet meer zoveel deed. Wellicht als de geruchten over een remake ooit waarheid blijken, dat ik het nog wel eens probeer. Of als Diablo 4 zo goed lijkt als het er nu uitziet. Verder speel ik eigenlijk vooral nog single player games op de PS4. TLOU 2 was het hoogtepunt van dit jaar. Ghost of Tsushima staat nog op mijn lijstje om te spelen. En ik kijk ook wel uit naar de Mass Effect remasters die volgend jaar uitkomen.

Cheers![/QUOTE]


Wuben en Wemy aka Peppie en Kokkie.

Hoe zou het met edu gaan? Zal wel helemaal kaal zijn nu

Member
Posts: 27,655
Joined: Aug 17 2020
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jan 2 2021 09:36am
Jezus ik zie nu pas dat dit topic van november is
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll