d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Psykolog Spørgsmål?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,295
Joined: Dec 6 2013
Gold: 0.00
Nov 7 2020 09:39am
Hej
Jeg er pt. blevet erklæret uegnet til national tjeneste i forsvaret. Jeg ønsker meget en fremtid derinde men føler jeg er kommet I klemme med nogle papire der går en del år tilbage, fra en tidligere hændelse med depression som skyldes et tidligere hashmisbrug. Jeg vil høre om man kan gå til en psykolog og blive “erklæret rask”, da det ikke er noget jeg har døjet med i mange år?
Føler at min fortid forhindre mig i at udleve min drøm.. håber der findes en løsning på dette, da jeg intet fejler og har ikke gjort i flere år..
Member
Posts: 84,338
Joined: Mar 27 2011
Gold: 19,667.00
Nov 19 2020 05:55am
Det eneste jeg ved om forsvaret er at de er tunge at danse med når de frøst har trufet en beslutning.
Men det kan jo ikke skade at henvende sig vedrørende muligheden for at få omgjord beslutningen, og spørge om der er en mulighed og under hvilken forudsetninger hvis muligheden foreligger.
Fortæl dem om dine ønsker for en fremtid i forsvaret / karrierer i forsvaret, og spørge om de kan hjælpe dig med en løsning.

Det er min erfaring at fagforeningerne ved en masse om hvad der kan og ikke kan lade sig gøre

Forsvarets største fagforening : CENTRALFORENINGEN FOR STAMPERSONEL

Det er der jeg ville starte hvis jeg var i din situation og derefter henvende mig til forsvaret

Member
Posts: 2,738
Joined: Nov 2 2020
Gold: Locked
Dec 24 2020 08:03am
Du kan jo altid klage over en afgørelse.

Hvis jeg var dig ville jeg betale for en konsultation hos en psykolog og få foretaget en psykoanalyse. Hvis alt er som det skal være så får du jo selvfølgelig en lægeerklæring på det og det kan du ligge til grund for at du vil klage.
Member
Posts: 5,108
Joined: Jul 28 2014
Gold: 14.00
Dec 27 2020 04:52am
Quote (vildmeddans @ Dec 24 2020 03:03pm)
Du kan jo altid klage over en afgørelse.

Hvis jeg var dig ville jeg betale for en konsultation hos en psykolog og få foretaget en psykoanalyse. Hvis alt er som det skal være så får du jo selvfølgelig en lægeerklæring på det og det kan du ligge til grund for at du vil klage.


Tror sågar han kan tage den psykolog konsultation for free, kan man ikke?

Member
Posts: 4,984
Joined: Sep 14 2017
Gold: 5,150.00
Jan 23 2021 10:44am
Ask jerhyn.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll