d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Coronavirus? Opfris Topic > Hoi
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,689
Joined: Nov 6 2006
Gold: 143,450.00
Jun 27 2020 10:24am
Wat zie ik hier nou, activiteit op het NL forum? Nice B)

Hoe is 't, boys?????
Member
Posts: 32,130
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 6 2020 04:23am
Quote (uNoTopia @ 27 Jun 2020 18:24)
Wat zie ik hier nou, activiteit op het NL forum? Nice B)

Hoe is 't, boys?????


best goed, met jou?
Member
Posts: 36,689
Joined: Nov 6 2006
Gold: 143,450.00
Jul 6 2020 04:45am
Quote (Hellskin @ 6 Jul 2020 12:23)
best goed, met jou?


Hier ook wel, ik kom deze tijd prima door.

Qua werk is er voor mij als kantoorpikkie geen verschil qua werkvoorraad ofzo. Alleen gaat alles via MS Teams.

Verder zijn er prima alternatieven te verzinnen, voor sport bijvoorbeeld doe ik nu aan wielrennen ipv squash. Ook leuk.
Ik mis het borrelen in deze zomertijd wel een beetje, zuipen via Skype vind ik niks. Is wel goed voor de portomonnee.

Ik hoorde toevallig dat er een D2 ladder reset was dus ik maar weer eens het stof van de CD's gehaald, onder het mom 'waarom ook niet'.
Helaas nu ff een temp ban te pakken omdat ik ~500 cdkeysetjes ging checken of ze het nog deden.. :lol:



Wat doe jij nu zoal?
Member
Posts: 32,130
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 28 2020 02:01pm
Quote (uNoTopia @ 6 Jul 2020 12:45)
Hier ook wel, ik kom deze tijd prima door.

Qua werk is er voor mij als kantoorpikkie geen verschil qua werkvoorraad ofzo. Alleen gaat alles via MS Teams.

Verder zijn er prima alternatieven te verzinnen, voor sport bijvoorbeeld doe ik nu aan wielrennen ipv squash. Ook leuk.
Ik mis het borrelen in deze zomertijd wel een beetje, zuipen via Skype vind ik niks. Is wel goed voor de portomonnee.

Ik hoorde toevallig dat er een D2 ladder reset was dus ik maar weer eens het stof van de CD's gehaald, onder het mom 'waarom ook niet'.
Helaas nu ff een temp ban te pakken omdat ik ~500 cdkeysetjes ging checken of ze het nog deden.. :lol:



Wat doe jij nu zoal?


De tijd die ik aan games besteed is drastisch verminderd, heb in de afgelopen 8 jaar twee studies er doorheen gewerkt, ben ver doorgebroken in de vechtsport en heb met succes een bedrijf opgezet en verkocht.

Nu sta ik op het punt om op wereldreis te gaan. Tijd zie ik nu als een investering, de meest waardevolle investering die ik kan doen. Diablo bracht me niet zo veel ;-)
Member
Posts: 2,862
Joined: Jan 5 2007
Gold: 8,390.00
Oct 11 2020 09:22pm
Quote (Hellskin @ 28 Jul 2020 22:01)
De tijd die ik aan games besteed is drastisch verminderd, heb in de afgelopen 8 jaar twee studies er doorheen gewerkt, ben ver doorgebroken in de vechtsport en heb met succes een bedrijf opgezet en verkocht.

Nu sta ik op het punt om op wereldreis te gaan. Tijd zie ik nu als een investering, de meest waardevolle investering die ik kan doen. Diablo bracht me niet zo veel ;-)


Goed bezig Hell. Hoop dat je snel je wereldreis kan gaan maken.
Member
Posts: 715
Joined: Mar 6 2020
Gold: 7.80
Nov 24 2020 04:53pm
naar omstandigheden goed, ik zie dat jullie echte OG's zijn lol, kom ik aan..

heb maanden niet meer op d2jsp gekeken, ga denk ik weer wat meer gebruik ervan maken maar ben nog aan het kijken hoe alles precies weer werkte met die gold (ik wil graag zoeen ster hebben als jullie) maar dan moet ik doneren? idk

This post was edited by Deboiennejong on Nov 24 2020 04:53pm
Member
Posts: 2,853
Joined: Apr 19 2012
Gold: 740.00
Nov 28 2020 01:54am
unotopia en hellskin leven nog!!! of ze zijn iig nog actief in het dutch subforum

En het corona virus mijn mening:




Het is heel interssant om de besmettingen over de ziekenhuisopnamen te leggen. Kijk maar hieronder:

This post was edited by OrionPax on Nov 28 2020 01:56am
Member
Posts: 2,853
Joined: Apr 19 2012
Gold: 740.00
Dec 5 2020 03:33am
Je moet stoppen op je hoogtepunt.


Mijn opleiding was geen hele goede keus. Ik heb daarnaast nog steeds geen goede "eind baan"
Ik ben kaal geworden en heb mijn haren verloren. Maar niet de vrouwen!
Ik repareer smartphones voor mijn geld tot ik een functie kan vinden die aansluit op mijn diploma.

Meer heb ik echt niet te vertellen.. Ik wacht op de d2 remake.. en heb ondertussen interesse gekweekt voor d2 project.
verder zou ik paul het liefst verzoeken om mn account te verwijderen. Het is inmiddels wel klaar. Het dutch forum heeft zijn top tijd gehad.
wat ik al vertelde... stoppen op je hoogtepunt.

Hier nog leuke muziek
https://www.youtube.com/watch?v=iLQzaLr1enE

This post was edited by OrionPax on Dec 5 2020 03:47am
Member
Posts: 2,853
Joined: Apr 19 2012
Gold: 740.00
Dec 7 2020 06:13pm
OK GRAPJE IK KAN NIET STOPPEN MET D2JSP

NOSTALGIA MUZIEK

https://www.youtube.com/watch?v=jRGrNDV2mKc

interessante enquete resultaten:
https://www.jellinek.nl/antenne-nl-corona-special-nieuwe-resultaten/?fbclid=IwAR1uK3sQoYdJjeRpJC8nqxY79zn3lV8Cs-qYe1o51QoUAaTPunUqJCDB4Ys

als afsluiter nog een leuk artikeltje over desteney
https://www.linda.nl/nieuws/fragment-gemist/desteney-ongepland-zwanger-vier-handen-een-buik/?fbclid=IwAR1UcPHLMW0P0wZ-3Lb8CRH-njgku_2aYW2Y592yGfJ0OsbZEswHj-lo3XU

en als je nog nadenkt om d2 te spelen. check deze shit

https://www.projectdiablo2.com/ 70K discord members.

in de intro week hadden ze 12k actieve spelers online. D2 maar dan nog met patches, balance changes en een 4 maandelijkse ladder reset.

This post was edited by OrionPax on Dec 7 2020 06:14pm
Member
Posts: 74,028
Joined: Nov 21 2002
Gold: 47.94
Dec 8 2020 11:44am
Quote (OrionPax @ 5 Dec 2020 10:33)
Je moet stoppen op je hoogtepunt.


Mijn opleiding was geen hele goede keus. Ik heb daarnaast nog steeds geen goede "eind baan"
Ik ben kaal geworden en heb mijn haren verloren. Maar niet de vrouwen!
Ik repareer smartphones voor mijn geld tot ik een functie kan vinden die aansluit op mijn diploma.

Meer heb ik echt niet te vertellen.. Ik wacht op de d2 remake.. en heb ondertussen interesse gekweekt voor d2 project.
verder zou ik paul het liefst verzoeken om mn account te verwijderen. Het is inmiddels wel klaar. Het dutch forum heeft zijn top tijd gehad.
wat ik al vertelde... stoppen op je hoogtepunt.

Hier nog leuke muziek
https://www.youtube.com/watch?v=iLQzaLr1enE


jah het dutch forum is al een paar jaar dood. maar jsp zelf is nog verbazingwekkend goed overeind gebleven, en nog steeds lijkt het
ik moet die project d2 ook echt eens gaan checken. kan tegenwoordig toch geen enkel ander spel meer spelen, alles lijkt gewoon kut. d2 resets waren het ook niet echt meer.. meer bots dan gewone spelers en oneindige kut qeues
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll