d2jsp
d2jsp Forums > The Entertainment Room > Movies & TV Shows > Battinson
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
jadeoshbogosh
#11 Feb 14 2020 11:38am
Group: Member
Posts: 63,146
Joined: Feb 24 2009
Gold: 11,865.00
Quote (BernieSanders2020 @ Feb 14 2020 09:35am)
Mother fuckers tagging me on political threads all the time lol. And I get pms like every other day from people I don’t even know haha


^Terps is a genius

This might be his most brutal one yet
Terps
#12 Feb 14 2020 11:47am
Group: Member
Posts: 29,302
Joined: Jan 19 2004
Gold: 137,479.04
Quote (BernieSanders2020 @ Feb 14 2020 12:35pm)
Mother fuckers tagging me on political threads all the time lol. And I get pms like every other day from people I don’t even know haha

Sounds like you're feeling the Bern in your own unique way.
kalelvszod
#13 Feb 14 2020 01:39pm
Group: Member
Posts: 13,219
Joined: Jan 2 2011
Gold: 17,400.00
No idea why they are doing another bat movie. Not ever gonna beat bale/nolan.
IgoSoHard
#14 Feb 14 2020 03:03pm
Group: Member
Posts: 34,057
Joined: Feb 14 2007
Gold: 24.00
Quote (BloodLust911 @ Feb 14 2020 10:06am)
I wonder if it’s the same dogshit sanders uses as a platform

Haha

~

It looks pretty good, imo. However unless you have huge pointy ears or bat-nipples, it’s hard to mess the suit up

This post was edited by IgoSoHard on Feb 14 2020 03:04pm
Arsenic_Touch
#15 Feb 14 2020 03:30pm
Group: Member
Posts: 53,741
Joined: Mar 6 2006
Gold: 11,820.17
The theory is they're using the 80th anniversary story where he melted down the gun that killed his parents to make the chest piece for his suit.
The bat symbol looks like it, though it could be something else. I'll reserve judgement until I see the real thing, not just a screen test.
People went ape shit over Henry Cavill's screen test for Geralt until they saw the final cut and saw him in action.
Kayeto
#16 Feb 15 2020 01:00am
Group: Member
Posts: 42,073
Joined: Aug 27 2009
Gold: 37,593.89
Warn: 10%
way more interested in a preview of Cobblepot tbh

hard to imagine how Farrell pulls this off

This post was edited by Kayeto on Feb 15 2020 01:01am
Kayeto
#17 Feb 16 2020 07:47am
Group: Member
Posts: 42,073
Joined: Aug 27 2009
Gold: 37,593.89
Warn: 10%
My dream is that Pattinson is actually playing Terry McGinnis instead of Bruce Wayne. I don't care what information has been released about the movie. I am going to put my head in the sand and imagine that it's all misdirection and this trilogy will be an adaptation of Batman Beyond.
BloodLust911
#18 Feb 16 2020 12:06pm
Group: Member
Posts: 24,117
Joined: May 16 2007
Gold: 94.00
Quote (Kayeto @ Feb 16 2020 08:47am)
My dream is that Pattinson is actually playing Terry McGinnis instead of Bruce Wayne. I don't care what information has been released about the movie. I am going to put my head in the sand and imagine that it's all misdirection and this trilogy will be an adaptation of Batman Beyond.



Dont hold your breath whilst ya do so
BloodLust911
#19 Feb 21 2020 03:58pm
Group: Member
Posts: 24,117
Joined: May 16 2007
Gold: 94.00
New pic of the full shit.. suit i mean.. up

It’s so fuckin bad it hurts
Blah58
#20 Feb 21 2020 08:12pm
Group: Member
Posts: 38,820
Joined: Jun 17 2006
Gold: 10,358.00
Quote (BloodLust911 @ Feb 21 2020 02:58pm)
New pic of the full shit.. suit i mean.. up

It’s so fuckin bad it hurts


They literally said before showing anything that it's a planned trilogy and the suit is cobbled together as it is his first suit. It will definitely change as the movies go forward.

Considering what it is supposed to be it is pretty neat.
Go Back To Movies & TV Shows Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll