d2jsp
d2jsp Forums > Sony Game Systems > Which Special Edition Is The Best?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
POL1Z1STENS0HN
#11 May 17 2018 11:07pm
Group: Member
Posts: 2,708
Joined: Dec 7 2016
Gold: 4.77
Quote (jadeoshbogosh @ May 18 2018 06:03am)
Then how can you not understand why it's gray with runes on it if you've played it? It fits the game perfectly, which is what a theme is about, fitting what a game actually is, not what your idea of it is.




because this is more of what i like. more personal and less sterile.
jadeoshbogosh
#12 May 17 2018 11:09pm
Group: Member
Posts: 53,345
Joined: Feb 24 2009
Gold: 3,650.03
Quote (POL1Z1STENS0HN @ May 17 2018 10:07pm)
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71kAgfNv-zL._SX466_.jpg

because this is more of what i like. more personal and less sterile.


Right... which fits the old theme of fire and brimstone, but it doesn't match with the new direction GoW went, which is cold, dead and desolate. Personal feeling is one thing, but not understanding that the direction they went directly correlates to the game itself is just kinda :bonk:

E: Not talking shit or anything, but you gotta see WHY they went that way. Disliking it is totally fine, I get that. I personally don't want anything other than black, I think it all looks gimmicky and shitty, but that's my personal taste. Doesn't mean I can't see why they're doing shit a certain way though.

This post was edited by jadeoshbogosh on May 17 2018 11:10pm
POL1Z1STENS0HN
#13 May 17 2018 11:21pm
Group: Member
Posts: 2,708
Joined: Dec 7 2016
Gold: 4.77
Quote (jadeoshbogosh @ May 18 2018 06:09am)
Right... which fits the old theme of fire and brimstone, but it doesn't match with the new direction GoW went, which is cold, dead and desolate. Personal feeling is one thing, but not understanding that the direction they went directly correlates to the game itself is just kinda :bonk:

E: Not talking shit or anything, but you gotta see WHY they went that way. Disliking it is totally fine, I get that. I personally don't want anything other than black, I think it all looks gimmicky and shitty, but that's my personal taste. Doesn't mean I can't see why they're doing shit a certain way though.


still ugly tho XD

going with the star wars battle front version. looks most appealing after telling myself that im too messy for a white version (dust etc)

thought a few minutes about the camo but i guess with 30 you should be done with camo.
jadeoshbogosh
#14 May 17 2018 11:29pm
Group: Member
Posts: 53,345
Joined: Feb 24 2009
Gold: 3,650.03
Quote (POL1Z1STENS0HN @ May 17 2018 10:21pm)
still ugly tho XD

going with the star wars battle front version. looks most appealing after telling myself that im too messy for a white version (dust etc)

thought a few minutes about the camo but i guess with 30 you should be done with camo.


:rofl:

You're probably right. Like I said though, just do what makes you happy man. I feel ya on the white thing though, I never wanna own a white system. I'm so bad about cleaning my consoles. I clean my PC fairly often, but I just popped open my PS4 for the first time since I bought it to clean it like a week ago and only because it was starting to sound like a fucking jet engine when I was playing games lol.
Jupe
#15 May 18 2018 12:49pm
Group: Member
Posts: 38,456
Joined: Nov 7 2009
Gold: 833.99
Quote (hammered_guy @ May 16 2018 08:35am)
ID SAY GOD OF WAR CUZ THE GAME IS A MUST HAVE N CUZ GOD OF WAR sry caps lock


Quote (Flameyes @ May 16 2018 08:42am)
Hey idiot instead of saying 'sry caps' why don't you just take 5 seconds to rewrite the one sentence that you typed


L
O
L
Exemplary
#16 May 18 2018 03:35pm
Group: Member
Posts: 22,558
Joined: Jul 26 2010
Gold: 12,310.61
If they finally get around to RE2 remaster and release a special edition for it i'll be buying that.
vaiav
#17 May 19 2018 07:26am
Group: Member
Posts: 15,389
Joined: May 14 2011
Gold: 8,288.00
there no better version

just take the one you prefer
FFIX
#18 May 25 2018 08:02am
Group: Member
Posts: 9,056
Joined: Sep 4 2006
Gold: 362.99
Hier steckst Du also.
ISellLeagueBoosts
#19 May 26 2018 10:13pm
Group: Member
Posts: 2,985
Joined: Dec 2 2014
Gold: 328.00
Quote (POL1Z1STENS0HN @ May 17 2018 12:38am)
well i recently sold a pikachu n64 for more than i paid when i was half my current size. it can definitely work but yeah i want a ps4 that looks nice in a room. i googled for limited editions but im sure there is more than i found. e.g. the mhw one wasnt one of that i knew beforehand.

i think the gow design is really poor compared to my ps3 gow 3 controller. dunno why they picked grey and some random runes :S not what i think of when i hear gow.


sure hold onto the ps4 for 20 years then you will finally get the same profit as the n64!!!!! lmfao.
D_urRRR
#20 May 27 2018 09:44am
Group: Member
Posts: 12,534
Joined: Nov 12 2005
Gold: 0.00
God of War.
Dark Souls Remaster.

Just do it.
Go Back To Sony Game Systems Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll