d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Opstart Af D2 Igen > Glemt Koder/acc Names
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,413
Joined: Feb 20 2011
Gold: 7.25
Sep 20 2017 07:29am
Goddag fyre og damer!
Er der nogen måde at få adgang til mine gamle diablo 2 accounts? Tror jeg sidst var aktiv i 2014. Jeg kan muligvis huske hvilke emails jeg brugte og har også adgang til disse emails, men jeg kan ikke huske koder eller account names. Er det muligt at logge ind på dem alligevel, eller retrieve de accounts?
Member
Posts: 3,590
Joined: Sep 12 2011
Gold: 0.00
Sep 24 2017 07:19am
Hey mate, var din acc ikk bare FasterA? Du skal bruge måde email og acc navn hvis du skal have adgang, men tror ikk så gamle accs findes længere, mener dine chars forsvinder efter 90 dage og din acc efter 1 år?

Jeg har stadig nogle ting, så bare si til så tager vi en duel =)
Member
Posts: 8,413
Joined: Feb 20 2011
Gold: 7.25
Sep 24 2017 08:08am
Quote (Haj @ Sep 24 2017 02:19pm)
Hey mate, var din acc ikk bare FasterA? Du skal bruge måde email og acc navn hvis du skal have adgang, men tror ikk så gamle accs findes længere, mener dine chars forsvinder efter 90 dage og din acc efter 1 år?

Jeg har stadig nogle ting, så bare si til så tager vi en duel =)


Hvis jeg lige får slasket en character sammen i aften og kommer op i lvl, så skal jeg nok tage nogle PVP's :D - Hvis jeg stadig kan finde ud af sådan noget :P - Så håber jeg blizzard snart får fixet deres account recovery. En af mine accounts har de tjekket, den er blevet taget da en anden har lavet en account med det accountname, men hvis accountnames ikke er blevet taget, så skulle de kunne genoplives.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll