d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rode Hoed Debat
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,037
Joined: Jun 3 2006
Gold: 6,723.69
Feb 26 2017 04:51pm
Klaver neemt initiatief met de jokers, wordt vervolgens zelf meerdere keren uitgenodigd voor een één-tegen-één en krijgt zo in toenemende mate bekendheid en kansen om zijn eigen verhaal toe te lichten;
Pechtold wint met body language vrijwel alle debatdelen waarin hij ingaat op een statement van één van de anderen;
Asscher speelt de filantroop welke gaat voor verbintenis, iets waarmee hij samenwerking wil laten zien aan alle deelnemers alsook aan de stemmer;
Buma boort zichzelf keer op keer de grond in, vaak in het voordeel van de andere partijen, en geeft herhaaldelijk geen antwoord op kritische vragen van collega's;
Roemer stond er bij en keek er naar.

De statements waren erg breed en dus de antwoorden nietszeggend, maar het debat was vrij komisch. Ik zou zeggen,
Pechtold=>Klaver>Asscher>Roemer>Rutte (door afwezigheid)=Wilders (door afwezigheid)>Buma

Ik genoot.
Member
Posts: 44,156
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
Feb 28 2017 09:27pm
ik ga op Denk stemmen

pretest stem, anti wilders
was D66 aan het twijfelen, but fck them
anti discriminati en globalisering, is wat nodig is
Member
Posts: 8,376
Joined: Jan 5 2012
Gold: 450.51
Mar 10 2017 06:48pm
Quote (Tommyvv @ Mar 1 2017 04:27am)
ik ga op Denk stemmen

pretest stem, anti wilders
was D66 aan het twijfelen, but fck them
anti discriminati en globalisering, is wat nodig is


Tommy, je bent een oen als je de moslim partij een stem gunt. Doe dan Partij van de Dieren.

PVV is shit, maar Denk is middeleeuws, achterhaalt en niemand in die partij leeft in 2017 westers Nederland.
Member
Posts: 74,006
Joined: Nov 21 2002
Gold: 23.69
Mar 14 2017 10:15am
waarschijnlijk weer op D66 morgen, maar ik wou toch nog ff de stemwijzer invullen. ohnee de site ligt hartstikke overbelast en plat want volgens mij weet half nederland nog niet waarop ze moeten stemmen lel
en begrijpelijk
Member
Posts: 44,156
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
Mar 15 2017 08:12am
Quote (GodisLove @ Mar 11 2017 12:48am)
Tommy, je bent een oen als je de moslim partij een stem gunt. Doe dan Partij van de Dieren.

PVV is shit, maar Denk is middeleeuws, achterhaalt en niemand in die partij leeft in 2017 westers Nederland.


het is Groen Links geworden

Member
Posts: 44,156
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
Apr 6 2017 07:10am
fcking VVD heeft verplicht vrijwilligerswerk ingevoerd voor mensen in de bijstand
31uur per week fcking retardwerk doen. papierprikken in het centrum van de stad
en dan een fiets geven, voor eerst 40min naar de stad te moeten fietsen,
AKA 40uur lichamelijke arbeid verplichting

moderne slaven fckers

je krijgt je crimineeltjes . ratard Rutten dicksterhole
Member
Posts: 51,196
Joined: Jan 4 2008
Gold: 0.00
Apr 9 2017 10:56am
Quote (Tommyvv @ Apr 6 2017 02:10pm)
fcking VVD heeft verplicht vrijwilligerswerk ingevoerd voor mensen in de bijstand
31uur per week fcking retardwerk doen. papierprikken in het centrum van de stad
en dan een fiets geven, voor eerst 40min naar de stad te moeten fietsen,
AKA 40uur lichamelijke arbeid verplichting

moderne slaven fckers

je krijgt je crimineeltjes . ratard Rutten dicksterhole


Doe je tenminste wat nuttigs, nu nog een opleiding
Member
Posts: 44,156
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
Apr 11 2017 04:15am
Quote (Fate @ Apr 9 2017 04:56pm)
Doe je tenminste wat nuttigs, nu nog een opleiding


ik heb HTS

en nu moet ik 8uur lichamelijk werk per dag verrichten, om vervolgens te bedelen voor 1 droog brood als loon.

vooroorlogse praktijken, en i will make kapitalisme pay for it

This post was edited by Tommyvv on Apr 11 2017 04:16am
Member
Posts: 12,037
Joined: Jun 3 2006
Gold: 6,723.69
May 10 2017 04:01am
Quote (Tommyvv @ Apr 6 2017 02:10pm)
fcking VVD heeft verplicht vrijwilligerswerk ingevoerd voor mensen in de bijstand
31uur per week fcking retardwerk doen. papierprikken in het centrum van de stad
en dan een fiets geven, voor eerst 40min naar de stad te moeten fietsen,
AKA 40uur lichamelijke arbeid verplichting

moderne slaven fckers

je krijgt je crimineeltjes . ratard Rutten dicksterhole


Hier ook GL geworden, niet zo zeer vanwege de plannen maar meer vanwege de manier van communicatie door Klaver.
Afijn, VVD was mijn second choice omdat die 't de afgelopen decennia echt goed hebben gedaan wat betreft economie. Op individueel vlak naaien ze mij ook links en rechts, maar Tommy, kijk aub. breder dan het ik-perspectief als je een leider voor een land aan 't kiezen bent.. En je mag best eens wat nadenken over waarom je vrijwilligerswerk staat te doen ipv alleen maar tegen 't muurtje te schoppen als de kind die de lolly bij de kassa niet mocht hebben....

No hard feelings :p
Member
Posts: 44,156
Joined: Jun 11 2008
Gold: 1,045.70
Warn: 20%
May 18 2017 08:22am
Quote (Forg0tten @ May 10 2017 10:01am)
Hier ook GL geworden, niet zo zeer vanwege de plannen maar meer vanwege de manier van communicatie door Klaver.
Afijn, VVD was mijn second choice omdat die 't de afgelopen decennia echt goed hebben gedaan wat betreft economie. Op individueel vlak naaien ze mij ook links en rechts, maar Tommy, kijk aub. breder dan het ik-perspectief als je een leider voor een land aan 't kiezen bent.. En je mag best eens wat nadenken over waarom je vrijwilligerswerk staat te doen ipv alleen maar tegen 't muurtje te schoppen als de kind die de lolly bij de kassa niet mocht hebben....

No hard feelings :p


het gaat om de manier hoe die fcktards met the poorpeople omgaan


ik was kapot van 18uur maraton lopen
zo ik zeg tegen mijn baas: parttime is echt genoeg, full time kan ik echt niet aan
zecht mijn baas: moet je in het bos gaan wonen, zetten we je uitkering stop

dus, om uit te puffen, neem ik me 2 uurtjes vrij, en zeg ik dat ik ga solliciteren
vollgende dag moet ik meteen de contactpersonen en telefoonnummers van de sollicitatie doorgeven, holy fcktards


moet ik die retards ook nog coatchen om de werkkans van hun clienten niet te verkleinen
Quote
Hoi Anton,

Bij deze mijn solicitatie, dat leide tot het sollicitatie gesprek van afgelopen woensdag.


Bedenk goed,
Mevrouw Smit weet dat ik graag de vacature will vervullen.
En niet dat ik een ''langdurig'' werklooze ben die is gestuurt door de gemeente ivm sollicitatieplicht.
Het zou fijn zijn, als je me tot as woensdag geeft, om zelf informatie in te winnen bij mevrouw Smit.
Dan bel ik zelf woensdag op. En dan kunnen jullie de controle vanaf as donderdag doen.
Dankje

m.vr.gr,
Tom
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll