d2jsp
d2jsp Forums > Diablo 3 Discussion > Strategy & Guides > Diablo 3 Low Level Dueling > American Server
Prev1209210211212213221Next
Add Reply New Topic
FknWizard
#2101 Sep 21 2013 11:42am
Group: Member
Posts: 57
Joined: Jun 25 2013
Gold: 0.00
Quote (FLegend @ Sep 21 2013 04:56am)
Oh Geez im looking forward to some GG LLD.


I just can't decide which character to make? Monk? Wiz?



Wiz
FknWizard
#2102 Sep 21 2013 11:44am
Group: Member
Posts: 57
Joined: Jun 25 2013
Gold: 0.00
Quote (Ir0nside @ Sep 20 2013 10:45am)
LOL YOUR STILL HERE?!

It's not mine, i said "decent" and its not that much gold compared to what they are usually are. I debated buying it just to reroll the durability loss when they expo drops, that alone make it pretty much worth it, i know ppl who have spent over 100m on stuff jus to TRY for a reroll. Also how do you assume u have any clue what LLD stuff is worth when u dont play the game or LLD anymore? Gold took a nose dive when they announced AH going away, dunno if u caught that... 100m is worth NOTHING now.. even less than before.



What nub spends 100m to hope for a reroll?
Ir0nside
#2103 Sep 21 2013 02:49pm
Group: Member
Posts: 2,122
Joined: May 28 2010
Gold: 0.00
Quote (FknWizard @ Sep 21 2013 01:44pm)
What nub spends 100m to hope for a reroll?



Real talk.
FknWizard
#2104 Sep 21 2013 03:53pm
Group: Member
Posts: 57
Joined: Jun 25 2013
Gold: 0.00
Quote (Ir0nside @ Sep 21 2013 12:49pm)
Real talk.


It was me that did it.. Remember?

That was a joke, I'm the nub.
Ir0nside
#2105 Sep 21 2013 04:08pm
Group: Member
Posts: 2,122
Joined: May 28 2010
Gold: 0.00
Quote (FknWizard @ Sep 21 2013 05:53pm)
It was me that did it.. Remember?

That was a joke, I'm the nub.



Oh i know, thats why i said real talk.

Didn't wanna bait u out to every1 lil buddie. ;)

Its k tho, u now have a guarenteed wildwood with socket. THANKS TO ME FOR OPENING MY MOUTH ABOUT IT I MIGHT ADD. ;)
Ir0nside
#2106 Sep 22 2013 03:53am
Group: Member
Posts: 2,122
Joined: May 28 2010
Gold: 0.00
Eh Wulfy, That site gave us cred for the LLD rules btw. ;)

Nice work soldier.
WereWolf12345
#2107 Sep 22 2013 04:21am
Group: Member
Posts: 13,539
Joined: Aug 27 2007
Gold: 587.82
op

i need to know whats the highest single stat anyone has seen on a lvl 30 item. so far ive seen 115 on armor, 136 on ammy/chest/weaps.

also, id need the same thing but on an ilvl 36 with -6 lvls, if anyone has ever seen anything. also id like PROOF (screenshot), not just "oh yeah, ive seen this one time".

This post was edited by WereWolf12345 on Sep 22 2013 04:22am
Orvar
#2108 Sep 22 2013 04:37am
Group: Member
Posts: 30,916
Joined: Nov 11 2009
Gold: 74,263.99
Quote (Ir0nside @ Sep 22 2013 10:53am)
Eh Wulfy, That site gave us cred for the LLD rules btw. ;)

Nice work soldier.


What site? :O
WereWolf12345
#2109 Sep 22 2013 04:46am
Group: Member
Posts: 13,539
Joined: Aug 27 2007
Gold: 587.82
Quote (Orvar @ Sep 22 2013 10:37am)
What site? :O


a site hosting d3 events of all sorts:
http://www.d3cl.com/en/news/view/217/diablo3-d3cl-low-level-dueling-league-start.htm
WereWolf12345
#2110 Sep 22 2013 09:32am
Group: Member
Posts: 13,539
Joined: Aug 27 2007
Gold: 587.82
Go Back To Strategy & Guides Topic List
Prev1209210211212213221Next
Add Reply New Topic