Intressant tråd - bompar den if u dont mind med lite inputs.
Alla som hackar på Nicholas Cage, är det någon av er som sett Leaving Las Vegas? En roll som han kammade hem en Oscar med. Väldigt sevärd, inte bara för att det är en bra film (och förmodligen en av de mest deprimerande med för den delen xD), men också för att han gör en briljant skådespelarinsats.
Mitt absoluta hatobjekt är utan tvekan Adam Sandler. Gräslig människa som jag inte tål att se. Dessutom astråkig.
Andra har redan nämnts: kristen stewart, owen wilson,
Huvudrollsinnehavaren i Ondskan (Andreas Wilson) är by far en av de sämsta skådisarna jag sett. ingen som kan få repliker att låta mer krystade än han #manuskriptslaktare
Tycker Man Of Stel - award går otvivelaktigt till Kevin Costner. Vet att han är omtyckt och prisad, men jag tycker seriös han är jättestel och saknar uttrycksförmåga. Noll minspel.
Quote (umade @ 21 Aug 2016 22:26)
Vissa skådisar är typecasted. Sandler spelar samma. Carrey spelar samma. Vin Diesel spelar samma. Snubben som spelar Stiffler. Paul Rudd.
Finns massvis med skådisar som bara spelar en typ av roller. Kan ni se Sandler i en drama? Stiffler som en drama?
Stifler (sean william scott) har jag sett i en mer seriös roll - Just before I Go
Vill minnas att jag tyckte han bar upp den helt ok/ganska bra. Bra film med har jag för mig.