d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dåliga Skådisar > Vem Var Och Hur?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 30.00
Oct 8 2016 10:29am
Quote (T_T2 @ Oct 8 2016 01:39pm)
AEGD
sylvester va heavy weight champion och vann vietnam kriget
arnold kommer från framtiden, hur kan han annars vinna mr olympia så många gånger

Stark bump
Member
Gold: 27,950.00
Oct 8 2016 04:41pm
Top of my head skådisar jag inte är särskilt imponerade av är följande:

Owen Wilson - Samma roll, samma blonda kvinnotjusare

Ahston Kutcher - Alltid någon kärlekskomedi drama där han spelar korkad.

Vince Vaughn - Samma här, spelar alltid samma roller

Sedan förstår jag inte varför vissa musiker ska blanda sig in i film världen, om man tar tex 50 Cent som exempel, det blir väldigt sällan bra

:bonk:

PS: Hej Svartin

This post was edited by FreakYzX on Oct 8 2016 04:43pm
Member
Gold: 457,914.30
Oct 8 2016 06:13pm
adam sandler är ingen favorit.
Jim carrey har jag haft svårt för, men börjat skifta på sistone. sen är han ju eg. inte värst dålig, sett ngn seriös roll o de fixar han OK. Humorrollerna är ju tokhyllade oxå, bara inte min typ av humor.

annars kan jag fan typ inte komma på en enda skådis jag tkr är genomgående dålig.

^@FreakYzX Vince vaughn är ibland skitdålig, agree. men han gör ju en del bra roller. Owen wilsom alltid samma roll sure men jag gillar han. Ashton Kutcher är väl inte jättebra, agreed.
De flesta manliga hip-hopare/musiker jag sett (50-cent, eminem, ice cube) har dock överraskat mig och inte alls varit särskilt dåliga. 50-cents rullen minns jag knappt, möjligen han var sämst. Ice Cube är bra i Friday, och eminem är bra i 8-miles dock!

edit: nicholas cage är väl ingen supertalang jag håller med, men jag diggar honom ändå.
Väldigt många skådisar blir ju type-castade som ni redan diskuterat. cage är en av dem.

This post was edited by SpAz. on Oct 8 2016 06:19pm
Member
Gold: 21,181.10
Oct 15 2016 11:38am

Quote (SpAz. @ 9 Oct 2016 01:13)
adam sandler är ingen favorit.
Jim carrey har jag haft svårt för, men börjat skifta på sistone. sen är han ju eg. inte värst dålig, sett ngn seriös roll o de fixar han OK. Humorrollerna är ju tokhyllade oxå, bara inte min typ av humor.

annars kan jag fan typ inte komma på en enda skådis jag tkr är genomgående dålig.

^@FreakYzX Vince vaughn är ibland skitdålig, agree. men han gör ju en del bra roller. Owen wilsom alltid samma roll sure men jag gillar han. Ashton Kutcher är väl inte jättebra, agreed.
De flesta manliga hip-hopare/musiker jag sett (50-cent, eminem, ice cube) har dock överraskat mig och inte alls varit särskilt dåliga. 50-cents rullen minns jag knappt, möjligen han var sämst. Ice Cube är bra i Friday, och eminem är bra i 8-miles dock!

edit: nicholas cage är väl ingen supertalang jag håller med, men jag diggar honom ändå.
Väldigt många skådisar blir ju type-castade som ni redan diskuterat. cage är en av dem.

sug av skådisarna och lägg pengarna på diablo 2
Member
Gold: 21,181.10
Oct 15 2016 11:45am
Quote (T_T2 @ 15 Oct 2016 18:38)
sug av skådisarna och lägg pengarna på diablo 2

leg in town har _ALLTID_ sugit på pvp ni är kassa

ez quote på mig själv, @hataquote

This post was edited by T_T2 on Oct 15 2016 11:45am
Member
Gold: 1,029.08
Nov 11 2016 12:02pm
Intressant tråd - bompar den if u dont mind med lite inputs.

Alla som hackar på Nicholas Cage, är det någon av er som sett Leaving Las Vegas? En roll som han kammade hem en Oscar med. Väldigt sevärd, inte bara för att det är en bra film (och förmodligen en av de mest deprimerande med för den delen xD), men också för att han gör en briljant skådespelarinsats.

Mitt absoluta hatobjekt är utan tvekan Adam Sandler. Gräslig människa som jag inte tål att se. Dessutom astråkig.
Andra har redan nämnts: kristen stewart, owen wilson,

Huvudrollsinnehavaren i Ondskan (Andreas Wilson) är by far en av de sämsta skådisarna jag sett. ingen som kan få repliker att låta mer krystade än han #manuskriptslaktare

Tycker Man Of Stel - award går otvivelaktigt till Kevin Costner. Vet att han är omtyckt och prisad, men jag tycker seriös han är jättestel och saknar uttrycksförmåga. Noll minspel.

Quote (umade @ 21 Aug 2016 22:26)
Vissa skådisar är typecasted. Sandler spelar samma. Carrey spelar samma. Vin Diesel spelar samma. Snubben som spelar Stiffler. Paul Rudd.
Finns massvis med skådisar som bara spelar en typ av roller. Kan ni se Sandler i en drama? Stiffler som en drama?

Stifler (sean william scott) har jag sett i en mer seriös roll - Just before I Go
Vill minnas att jag tyckte han bar upp den helt ok/ganska bra. Bra film med har jag för mig.
Member
Nov 11 2016 12:11pm
Quote (BraSma @ Nov 11 2016 07:02pm)
Intressant tråd - bompar den if u dont mind med lite inputs.

Alla som hackar på Nicholas Cage, är det någon av er som sett Leaving Las Vegas? En roll som han kammade hem en Oscar med. Väldigt sevärd, inte bara för att det är en bra film (och förmodligen en av de mest deprimerande med för den delen xD), men också för att han gör en briljant skådespelarinsats.

Mitt absoluta hatobjekt är utan tvekan Adam Sandler. Gräslig människa som jag inte tål att se. Dessutom astråkig.
Andra har redan nämnts: kristen stewart, owen wilson,

Huvudrollsinnehavaren i Ondskan (Andreas Wilson) är by far en av de sämsta skådisarna jag sett. ingen som kan få repliker att låta mer krystade än han #manuskriptslaktare

Tycker Man Of Stel - award går otvivelaktigt till Kevin Costner. Vet att han är omtyckt och prisad, men jag tycker seriös han är jättestel och saknar uttrycksförmåga. Noll minspel.

Stifler (sean william scott) har jag sett i en mer seriös roll - Just before I Go
Vill minnas att jag tyckte han bar upp den helt ok/ganska bra. Bra film med har jag för mig.

Tjena BraSma, kul att du tittar in igen!

Jag gnällde ju också på Kirsten Stewart tidigare i tråden men jag har sedan dess fått revidera min åsikt. Har du sett Clouds of Sils Maria? Om inte rekommenderar jag att du ser den, återkom gärna med dina tankar.
Kirsten Stewart gör en monsterroll i den och jag kommer framöver följa henne med spänning tack vare denna filmen.

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 11 2016 12:18pm
Member
Gold: 1,029.08
Nov 11 2016 12:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 Nov 2016 20:11)
Tjena BraSma, kul att du tittar in igen!

Jag gnällde ju också på Kirsten Stewart tidigare i tråden men jag har sedan dess fått revidera min åsikt. Har du sett Clouds of Sils Maria? Om inte rekommenderar jag att du ser den, återkom gärna med dina tankar.
Kirsten Stewart gör en monsterroll i den och jag kommer framöver följa henne med spänning tack vare denna filmen.

Herru :3 Ja, det va kul att lurka här lite igen! Kör lite nostalgispelande på d2. Tänkte kolla läget här när man ändå var i krokarna :)

Inte sett! Tittade dock trailern och såg mer levande skådespel under de 2 minuterna än under hela twilight trilogin lol
Kanske kan va något ! Gillar när skådespelare överträffar ens förväntningar och överraskar.
Trodde faktiskt hon bara va kapabel att se bajsnödig och downsyndromig ut

Member
Nov 11 2016 12:49pm
Quote (BraSma @ Nov 11 2016 07:40pm)
Herru :3 Ja, det va kul att lurka här lite igen! Kör lite nostalgispelande på d2. Tänkte kolla läget här när man ändå var i krokarna :)

Inte sett! Tittade dock trailern och såg mer levande skådespel under de 2 minuterna än under hela twilight trilogin lol
Kanske kan va något ! Gillar när skådespelare överträffar ens förväntningar och överraskar.
Trodde faktiskt hon bara va kapabel att se bajsnödig och downsyndromig ut

Ajo men precis, hon är verkligen katastrofdålig i Twilight men här har hon verkligen ryckt upp sig!
Member
Gold: 15,396.28
Nov 18 2016 02:23pm
Daniel Radcliffe
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll