Quote (enterman @ 21 Aug 2016 20:31)
berätta lite om lite skådisar ni tycker är skitdåliga och inte borde synas mer på tv!
Tracy middendorf, såg henne i scream serien, mest känslokalla och tråkigaste skådisen ever bland det värsta jag sett
sarah Wayne callis, prison break och Walking dead, åh herregud vet inte vart jag ska börja men också röten skådis.
och för er feminazis lägger jag en kille på listan också
Vin diesel, inte gjort något bra kommer aldrig göra något bra, en mycket mycket mycket sämre version av Jason Statham
VD var väl bra i Riddic och Saving Private Ryan? Annars... meh.
Steven Seagal.. Vilken jävla sopa! Förstår inte hur folk kan gilla någonting han någonsin har gjort!
Adam Sandler. Grattis... Du kan spela efterbliven! Fan vad roligt yay etc!
Nicolas Cage är väl inte helt värdelös men 90% av allt han är med i suger hästpenis.
Danny Trejo. Kan faktiskt se på filmer han är med i till skillnad från Seagal etc men han är fan inte bra.
Owen Wilson är ganska kass vad jag kommer på.
Sylvester Stallone. Vissa filmer han är med i är bra men fyfan vad stel killen är.
Inget stort fan av Eddie Murphy heller men kan väl inte säga att han är lika värdelös som resten av folket på min lista.
Arnold och Jim Carrey får väl vara med på en sidnot då alla filmer de har gjort de senaste åren är värdelösa. Men förr i tiden var bägge på min top lista!
Quote (T_T2 @ 26 Aug 2016 22:29)
hållkäften på dig jävla vänsterfitta
Någon borde skippa drogerna.. Inte bra för hjärnan.
Tråkigt när ens idoler är totalt värdelösa.