Ja, det er trist at penge styrer verdenen på den måde den gør. Har tit haft den tanke, at jeg vil flytte ud på en øde ø, gerne med en smuk dame, og så leve uden alle ens bekymringer! Og så bare have masser af sex.. Og lave andre skønne ting.
Quote (Grandebedte @ 1 Apr 2013 19:49)
Det kan man sige om hele folketinget. Jeg kan ikke på stående fod nævne én politiker, som for mig fremstår både ærlig og realistisk. De er allesammen enten idioter eller bare med for the ride i mine øjne. Det er egentlig skræmmende, når man lige tænker over det.
Korrekt, sider tit og sukker når jeg læser og hører om nye politiske skandaler. Det vil forhåbentligt med tiden få klokken oppe i folks hoveder til at ringe, og føre med til et nogle nye reformer, vedrørende måden vores land bliver styret på?
Synes folket har for lidt at sige nu om dage, man stemmer på et parti der lover en masse ting, og gerne skulle udføre de ting de er stemt ind på. Men det sker jo ikke.
Vi har teknologi, hvorfor ikke lave et system af en art der gør at folket nemt kan afstemme om politiske beslutninger og den slags.. I dont know..
This post was edited by LazyDazy on Apr 1 2013 01:01pm