d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Citater
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,797.00
Apr 1 2013 12:51pm
Quote (LazyDazy @ Apr 1 2013 07:43pm)
Manden var jo syg, i hovedet.
Hvordan blev han præsident
:D

En lille tanke; hvordan blev de fleste statsoverhoveder valgt som leder? Se bare på Helle, det er virkeligt trist.

Han kom fra en fornem familie rig og med politisk indflydelse, og så gjorde det jo ikke noget at manden var born again christian og kunne relaterer til synerne.

Kort forklaring. U.S.A
Member
Gold: 578.20
Apr 1 2013 01:00pm
Ja, det er trist at penge styrer verdenen på den måde den gør. Har tit haft den tanke, at jeg vil flytte ud på en øde ø, gerne med en smuk dame, og så leve uden alle ens bekymringer! Og så bare have masser af sex.. Og lave andre skønne ting.

Quote (Grandebedte @ 1 Apr 2013 19:49)
Det kan man sige om hele folketinget. Jeg kan ikke på stående fod nævne én politiker, som for mig fremstår både ærlig og realistisk. De er allesammen enten idioter eller bare med for the ride i mine øjne. Det er egentlig skræmmende, når man lige tænker over det.

Korrekt, sider tit og sukker når jeg læser og hører om nye politiske skandaler. Det vil forhåbentligt med tiden få klokken oppe i folks hoveder til at ringe, og føre med til et nogle nye reformer, vedrørende måden vores land bliver styret på?
Synes folket har for lidt at sige nu om dage, man stemmer på et parti der lover en masse ting, og gerne skulle udføre de ting de er stemt ind på. Men det sker jo ikke.

Vi har teknologi, hvorfor ikke lave et system af en art der gør at folket nemt kan afstemme om politiske beslutninger og den slags.. I dont know.. :D

This post was edited by LazyDazy on Apr 1 2013 01:01pm
Member
Gold: 238,327.92
Apr 1 2013 01:10pm
Quote (LazyDazy @ Apr 1 2013 08:00pm)
Ja, det er trist at penge styrer verdenen på den måde den gør. Har tit haft den tanke, at jeg vil flytte ud på en øde ø, gerne med en smuk dame, og så leve uden alle ens bekymringer! Og så bare have masser af sex.. Og lave andre skønne ting.

Korrekt, sider tit og sukker når jeg læser og hører om nye politiske skandaler. Det vil forhåbentligt med tiden få klokken oppe i folks hoveder til at ringe, og føre med til et nogle nye reformer, vedrørende måden vores land bliver styret på?
Synes folket har for lidt at sige nu om dage, man stemmer på et parti der lover en masse ting, og gerne skulle udføre de ting de er stemt ind på. Men det sker jo ikke.

Vi har teknologi, hvorfor ikke lave et system af en art der gør at folket nemt kan afstemme om politiske beslutninger og den slags.. I dont know.. :D

Fordi "folk" ikke kan se det større billede. Det er ligesom at lave en afstemning i folkeskolen i hver time om eleverne vil have undervisning eller fri, eller lave en afstemning i børnehaven om børnene vil have slik eller rugbrødsmadder.

"Folk" ved ikke nok til at tage de rigtige beslutninger, og politkerne ved for meget i forhold til befolkningen, så de kan bruge den viden til at manipulere med.

Viden er magt. :P

Ved godt jeg bare hælder benzin på bålet, jeg ikke at jeg er smartere end den almene dansker, og kan ikke lige se hvad løsningen skulle være...
Men jeg tror ikke at det ville være at stemme om alting. :D
Member
Gold: 771.00
Apr 1 2013 02:09pm
Quote (Zinaroth @ 1 Apr 2013 21:10)
Fordi "folk" ikke kan se det større billede. Det er ligesom at lave en afstemning i folkeskolen i hver time om eleverne vil have undervisning eller fri, eller lave en afstemning i børnehaven om børnene vil have slik eller rugbrødsmadder.

Hold da op, det var nok den bedste sammenligning jeg nogensinde har set :lol:
Member
Gold: 238,327.92
Apr 1 2013 02:18pm
Quote (HansDenSvans @ Apr 1 2013 09:09pm)
Hold da op, det var nok den bedste sammenligning jeg nogensinde har set :lol:

Jeg takker og bøjer. B)
Member
Apr 1 2013 05:12pm
George W. Bush : I think war is a dangerous place.
Member
Gold: 20.00
Apr 2 2013 02:16am
Quote (Zinaroth @ Apr 1 2013 09:10pm)

"Folk" ved ikke nok til at tage de rigtige beslutninger, og politkerne ved for meget i forhold til befolkningen, så de kan bruge den viden til at manipulere med.

Viden er magt. :P

Ved godt jeg bare hælder benzin på bålet, jeg ikke at jeg er smartere end den almene dansker, og kan ikke lige se hvad løsningen skulle være...
Men jeg tror ikke at det ville være at stemme om alting. :D

De kan politikerne nu heller ikke... De stødter sig op af eksperter, som nødvendigvis heller ikke ved alt, da der er forskellige synspunkter og viden inden for whatever... Politikere er ikke nødvendigvis klogere, men de får bedre rådgivning...
Edit: Citat: Sokrates: Lad den, som vil ændre verden først ændre sig selv.

This post was edited by exiter_dk on Apr 2 2013 02:19am
Member
Apr 2 2013 03:50am
Ronald Reagan : Facts are stupid things.
Retired Moderator
Gold: 145,610.00
Trader: Trusted
Apr 2 2013 11:46am
“Carry out a random act of kindness, with no expectation of reward, safe in the knowledge that one day someone might do the same for you.”
- Diana Spencer (1961-1997)
Member
Apr 2 2013 03:40pm
Britney Spears : I've never really wanted to go to Japan. Simply because I don’t like eating fish. And I know that's very popular out there in Africa.

Go Back To Dansk Topic List
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll