Quote (Furbii @ 20 Nov 2011 16:33)
wahaha ten eerste blief daar nie

en die jaloesie die jij toont ja is gewoon zielig enzoiezo waarom zouk luistere en ten 2de waarom in vredesnaam heletijd reageren op mijn topic's? als je gewoon opkkerd is beter voor je

Waarom ik telkens reageer? Dat is wat je doet op een forum, toch? Ik heb het hier naar mijn zin en vind het leuk om mijn tijd totaal nutteloos te verdoen hier op d2jsp. Op één of andere manier geeft het mij een vorm van voldoening.
Het heeft niks met jalousie te maken. Toch moet ik zeggen dat je me persoonlijk getriggerd hebt door openlijk te verklaren dat je het fijn vind om geen reet uit te voeren in het leven en toch van (andermans) geld te profiteren.
De afkeer die ik heb tegen mensen die hun bestaansrecht (naar mijn mening onterrecht) ontlenen uit de inspanningen van probeer ik met een grap te uiten. (meestal op een sarcastische ironische of cynische manier)
Wel vind ik het knap dat jij denkt te weten wat goed voor mij is. Hoe ben je aan die wijsheid gekomen? Ik ben benieuwd waarom het beter voor mij zou zijn.
This post was edited by Hellskin on Nov 20 2011 09:40am