Quote (Falkerakatim @ 21 Aug 2011 20:21)
hallow,
heb sinds kort een samsung galaxy s
deze heeft wifi en 3g verbinding etc.
ik ben niet zo mee met alle laatste nieuwtjes, maar ik denk dat WIFI gratis is

als ik het gebruik op de hotspots en thuis ???
ik heb het "dataverkeer" afgezet, en nu is het knopje 3g verdwenen van mijn telefoon.
klopt het dat ik dus niet meer op een 3g netwerk kan komen en dus ook niet "per ongeluk" op internet ga en massa's kosten krijg aan het eind van de maand?
ik heb geen 3g abbonnement, maar ik zou niet graag aan het eind van de maand kosten krijgen voor internetverbinding...
ben ik dus veilig met de wifi-knop aan te late staan en voor de rest dataverkeer te blokeren ???
graag wat meer uitleg door mensen die hier meer verstand van hebben dan ik

~Tim
Lieve Tim,
Aan een smartphone zonder internet heb je niets.
Kusjes,
Wessel
Oké even zonder dollen, het is vreemd dat je geen 3g netwerk hebt zonder data gezien dat ook gewoon voor telefoon verkeer geld. Dat is namelijk het zelfde netwerk. Hotspots zijn natuurlijk gratis, ook veel drink en eetgelegenheden hebben dat moet je enkel wel om het wachtwoord praten dus het is een prima alternatief.
Verder zolang je "gegevensservices" uit staan haal je geen internet data binnen en kunnen ze je daar ook niet voor in rekening brengen.
Wat ik enkel niet begrijp: waarom een telefoon die 90% van internet afhankelijk is nemen en dan vervolgens geen internet abonnement hebben.