d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Thuis Fitness Voor De Paupers > Vraagje! En Ben Benieuwd Naar Tips
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 60.63
May 7 2011 11:48am
Dusss, ik ben aardig wat aangekomen, heb al before en after pics hahaha dus nu moet het weer terug naar before.. Het komt vooral door niet meer op school zitten en dus niet meer fietsen maar alleen op de bank liggen lezen en bier drinken in de stad.

Duss nu probeer ik om het uur leren, tijdens pauzetjes duss, 10 situps en 10 pushups en dan springtouwen tot ik moe ben. Verder eet ik ook minder tussendoortjes ( eerst heel de dagdoor chips en koekjes hhaha) denk dat het wel iets doet want savonds lig ik in be met spierpijn als een malle hahaha maarrr nu was mijn vraag dus, zijn situps slecht voor je rug? Dat hoorde ik van andere mensen dan.. En verder nog tips voor 'thuis fitnes' hehehe, na havo ga ik weer fietsend naar een school etc dus beweeg ik weer dagelijks. Hoop dat de gekweekte spieren dan nog even blijven hangen. Verder wilde ik ook af en toe gaan hardlopen door het mastbos. Ik weeg op dit moment tussen de 75 en 80 kilo. Weeg eigenlijk al zoveel sinds mijn 18e.. Hehe maarja de strakheid is er dus uit door lack of movement!
Member
Gold: 0.31
May 7 2011 01:43pm
Hoe groot ben je?
En situps/pushups etc zorgen er alleen maar voor dat je spieren bijkrijgt (mits voeding hiervoor, gewone voeding dus).
Als je echt wil afvallen moet je gewoon leten op je calorieën, suikers en vetten. En dan nog eens bewegen, maar dan wel cardiotraining (bvb lopen). In het begin breekt je lichaam je suikers af om energi te krijgen, en na een tijd pas de vetten, en dan verlies je kilos dus!
Member
Gold: 0.48
May 7 2011 02:07pm
Als je snel wilt afvallen moet je een cardio fiets op marktplaats van € 25 a € 50 kopen, dit 3 a 4 keer per week 40 minuten volhouden. Weinig koolhydraten eten en gegarandeerd 1 kilo per week kwijt.
Member
Gold: 810.00
May 7 2011 09:30pm
Quote (Tunder_Monkey @ 7 May 2011 19:48)
Dusss, ik ben aardig wat aangekomen, heb al before en after pics hahaha dus nu moet het weer terug naar before.. Het komt vooral door niet meer op school zitten en dus niet meer fietsen maar alleen op de bank liggen lezen en bier drinken in de stad.

Duss nu probeer ik om het uur leren, tijdens pauzetjes duss, 10 situps en 10 pushups en dan springtouwen tot ik moe ben. Verder eet ik ook minder tussendoortjes ( eerst heel de dagdoor chips en koekjes hhaha) denk dat het wel iets doet want savonds lig ik in be met spierpijn als een malle hahaha maarrr nu was mijn vraag dus, zijn situps slecht voor je rug? Dat hoorde ik van andere mensen dan.. En verder nog tips voor 'thuis fitnes' hehehe, na havo ga ik weer fietsend naar een school etc dus beweeg ik weer dagelijks. Hoop dat de gekweekte spieren dan nog even blijven hangen. Verder wilde ik ook af en toe gaan hardlopen door het mastbos. Ik weeg op dit moment tussen de 75 en 80 kilo. Weeg eigenlijk al zoveel sinds mijn 18e.. Hehe maarja de strakheid is er dus uit door lack of movement!

Ik denk dat je wel iets aan http://www.scoobysworkshop.com hebt. ;)

This post was edited by Baklap on May 7 2011 09:30pm
Member
May 8 2011 04:18am
Thanks ik ga eens lezen, moet no denken over aanschaf van zo'n fiets.. Kost me weer geld!
Member
Gold: 0.31
May 8 2011 04:21am
Quote (Tunder_Monkey @ May 8 2011 11:18am)
Thanks ik ga eens lezen, moet no denken over aanschaf van zo'n fiets.. Kost me weer geld!

Loopschoenen en gaan lopen, is makkelijker!
Member
May 8 2011 04:28am
Geen geld.. Allstars werken ook wel toch? Ben trouwens 1.87
Member
Gold: 0.48
May 8 2011 08:06am
Quote (Tunder_Monkey @ 8 May 2011 11:28)
Geen geld.. Allstars werken ook wel toch? Ben trouwens 1.87
Nee, ben bang van niet.

Member
Gold: 100.00
May 8 2011 08:23am
fucking 10 situps? even serrieus? dan kan je net zo goed niks doen. Ik zou minimaal beginnen met 30 situps. (het liefst 3 series van 30)

pushups moet je opbouwen. Maar je moet iedere training proberen 1 of 2 extra pushups te doen totdat je aan de 20 zit. en dan voor en na het touwtje springen een serie van 20.
Member
Gold: Locked
May 8 2011 08:38am
Quote (Tunder_Monkey @ May 7 2011 06:48pm)

Je moet gewoon gaan deathliften squaden bankdrukken. Wil je afvallen doe je het gewicht zo dat je 25 herhalingen kan.
Wil je sterk worden doe je 10 herhalingen.
Dat 4 keer

Hardlopen is kut dus ga fietsen

This post was edited by evert230 on May 8 2011 08:39am
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll