Quote (Tunder_Monkey @ 1 Jul 2011 03:19)
mattiee avondje was MOOOOIIHHHH
hahaha met JSP cptjenen, los in de DUNNE. balle tent. maarja. we komen binnen ik dach kado van 10 euro dan.. krijgen we 8 bier OHOOOPPPAAAA hahaha daarna maten komen gratis binnen alleeschhh die ook gewoon 8 bier PP dus nog meer maten regelen, yo veerle, mogen hun muntjes...?? yessss alstuuu hopppaaaa zoveel gratis zuipen,
walkabout
millahtimeee was niceeee
maarja, even naar oranje met de chicks van die avond (allebij bezet maar 1 is vriendin van M) LOL maarja, dik feestje in oranje dan maar... ik zie geiel chick maar ik had 23 jarige one night stand bij. lol dus ik zeg, yo ga weg.... chick helemaal KANKER PISSED OVER DE ZEIK YO TYF OP HOERORR loll maarja na wat subtiele hints was die dus weg ik zei ik zie je zooo bij walk..... NOTTT LOLOLLLLOLZL maarja geile chick gezien in oranje... 17 jaar maar echt een GEILELE jezus leuk snoetje had die en nice figuur... ze las mee terwijl ik aan het smsen was genoeg reden om aan te spreken... heb volledige naam fotos volgen morgen LOL maarja zaadje is geplant ;:D:D:D:D::D ROFL LMAO ROFL we gaan ff 12337 prate lolzolo maarja chick was niiiiiice maar daarna naar huis, wij millertime waaren meisje S en T lol met oksel haar hahaha en de 15 jarige F en K van 17 (allebij gezoend) in dat feestje in de dunne ook andere S en E haha ook allebij gezoend LOL en meisje T had ik ook gezoend.. en 23 jarige ook... dus dat waren vanacht 6 chicks die ik al gehad had hahaha nice en die 23 jarige stuurt nu ik ga wel met je mee naar huis anders en daarna naar me eigen huis..1?!?! WOW DESPERATE LOL maar was mooi avondje. morgen uit met M de blonde. Cptjenen moet haar nog ff oordelen. EN TERECHT. lolozlol
WHOOOOHOOOOO
http://www.youtube.com/watch?v=QYRPU4T9ubc
Jup mooie avond, je vergeet dat D2jsp's Koent_tjuh er ook was op een gegeven moment en meisje M500 de vriendin van jouw blonde M ook lekker was!