d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev196979899100102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 60.63
Jun 26 2011 10:40pm
oke, ik ga nu de datum checken van dat balle feest. DONDERDAG
ich bin DABEI.

vanacht...

AAAAAAWESOMEEEEEE, ik ga met mijn beste zwarte vriend, ik sms chick, yo wanneer zie ik jou weerrrr lololozlol chcik stuurt lolzollol ik werk tot tmttmt fkanker kanker kanker kanerk anker kanker kanker laaaaat 1 uur ofzo @ cafe (DONDERSGEILE CHICK) HAHAH Lol dus ik yo sup ik ga komen met mijnz warte mattieeaaa wij daarheen, is er totaaaaaaaaaaaal niemand lol zit ze voor de ingang beetje op bierviltjes te tekenen met penetje
eerst even mush mush

dus wij drankje bestellen, hoppa gratisss bij bar personeel. dus, ik krijg nu gratis drank @ suykerkist en @ dunne LOL mensen @ miller ken ik ook al maar dan moet ik geluk hebben dat net die kerel achter bar staat...
was mooi.
maar wij zuipeahhhh daarna, dependansjee, zondag he, dan kan het allemaal lolzlol. maarja beetje matig, wij gaan naar nachtwacht, even buiten checken of me chick nog werkt....... ik had after party IN MY BED in gedachte maarja. dus nachtwacht, kom ik daar de andere chicks van poolparty tegen hahaha ik dacht meeeeeeen je deze lololz ze zijn allebij BRILJANT. top meiden, goed gevoel voor humor hahaha, maar ze zijn 17. god. maar wel echt briljant hahaha, staat er op een gegeven moment een van hun met een kerel van 28 ofzo ahhaha lol. maarja ik lachen met die ander, ik kijk uit het raam zie dat mijn chick bijna klaar is met werk, dus ik even naar buiten hahaha stond ze daar te kloten met een slot om de stoelen op het terras op slot te zetten lolol,,, hahaha dus ik lachen dat meisje gelijk ah niet uitlachen blaaaaaaaaaaaa... dus ik haar maar beetje helpen vond ze wel leuk, alles klaar wij met chick mee in cafe, lampen en computer moesten uit hahaha al de knoppen maar drukken dan LOL. uiteindleijk stond alles uit. wij naar nachtwacht. daar after party met chic, chick had geen zin om naar mijn huis te gaan, tja, kan. doorfeesten, kom nog huisgenoot tegen lolol en wat oude maten. 17 jarige waren weg. einde avond. wij nog ff naklesten buiten was het half 5 dus wij fietsen, hahaha zwarte vriend moest 8 uur al rijlessen LOL hahaha maarja ik chick naar huis fietsen en wij nog even napraten over dat ze me altijd liep te kutten met zoenen in de stad en wie er nou de meeste gebanged had hahaha deze is leuk. 4 kerels pas waarvan 1 one night stand. maarja, wij bijna bij haar huis, die vader schijnt echt een hekel aan kerels te hebben... ze mocht haar roze jurkje niet aan bij het feest van haar broer waar alleen kerels kwamen doro die vader!±±?!?!?!? lolz maarja dus voor het huis.... haha even zoenen.. maar dat werd al snel kwartier
maar was wel nice, dus ik zei yo fietsen anders ff wegzetten.. we stoden namenlijk nog met onze fietsen... dus, fietsen even tegen paaltje geknald en wild verder ah.. was zo fijn, even handen vrije loop onder haar hempje en in die broek.... van vingern was ze niet zo gediend op de straat(en terecht haha mensen laten daar hun hond uit om 6 sochtends..), dus na 1 keer in de buurt komen en merken dat ze dat niet wilde ook niet meer geprobeerd. maarja, chick allemaal ik moet verstandig doen vanavond... dus ik hoppe ik haal jou wel overrrr in gedachte. nek zoenen subtiel lippen langs der oren andere kant van die nek, handen omhoog langs der rug, (HEEFT ELK MEISJE DAT!?!? helemaal in het midden bovenin hun rug, net onder hun nek, heb het bij stuk of 5 vrouwen gemerkt nu, die worden heeeeelemaal leip als je daar even kriebelt ofzo tijdens het zoenen zegmaar...) bizar. maarja, ik zie haar nog wel vakerrrrrrr scoreeeee.

MEISJE M ging dit over btw.

morgen naar galderser meren met L2 hahaha lolzol multiplayer doe ik jwtzlf
Member
Gold: 60.63
Jun 27 2011 09:20am
godverdomme, chick gaat niet meer. ik met maat op balkon chillen heel de middag maar verder ook niks doen. en het is nog wel zooo lekker weer bleghhh... zal ik naar me ouders gaan? hahaha gewoon omdat het kunt.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jun 27 2011 02:47pm
oke, de date agenda.

morgen uit met L
woensdag komt L langs
donderdag uit (mogelijk met M? niet zeker..)
vrijdag komt M langs.
ahahahah
Banned
Jun 28 2011 09:54pm
QUALITY RIGHT HERE:::::

http://www.youtube.com/watch?v=BfOdWSiyWoc

RED HOT CHILLI PEPPERS FTW.

zoals verwacht haakte M af voor vanavond, we hadden date, dan maar vrijdag of helemaal niet. hard to get blijven natuurlijk. maarja vanacht uit met 15 jarige en maten, fuck.. dat kind weer gezoend... we gingen ook poolen voor 7 euro pp.. daarna onbeperkt eten voor 25 pp... DUUR AVONDJE. daarna naar de stad, 20 gepint, KKKK daarna nog 20 gepind godverdekut kanker. dus uiteindelijk 32+40 72 euro avondje.. was het waaaaaaard hahahaha met maten walkabout chicks gehosseld waren nice maarja maat had de knapste al gezoend en de iets minder knappe kent mij en mijn gedrag met meisjes.. de 23 jarige one night stand chick was er ook nog maar die liep alleen maar te zeiken dat ik arrogant was geworden..... WTF. maarja champagne, wodka redbulllll allesssss nog een telefoon gevonden ook, geen slecht toestel, touch screen samsung maar ik ben te kankerlief dus ik de laatste smser blellen en smsen.. maarja niks bereik ik zei ik sta bar walk vooorrrinnn maarja, telefoon nog hier, ik ga een fb vragen, (ladyphone.. SCORE) lolz maarja, morgen ochtend wil de ginger mij wakker komen kussen rond half 10.. dus ik ga 9 uur flink douchen en alles en dan terug in bed kruipen en vragen of ze ook nog ff verder komt slapen...

btw, iemand van jullie welleens een MISINGNO gevangen? ahahaha.
Member
Gold: 641.00
Jun 29 2011 01:26am
Quote (shadowstriker89 @ 29 Jun 2011 04:54)
QUALITY RIGHT HERE:::::

http://www.youtube.com/watch?v=BfOdWSiyWoc

RED HOT CHILLI PEPPERS FTW.

zoals verwacht haakte M af voor vanavond, we hadden date, dan maar vrijdag of helemaal niet. hard to get blijven natuurlijk. maarja vanacht uit met 15 jarige en maten, fuck.. dat kind weer gezoend... we gingen ook poolen voor 7 euro pp.. daarna onbeperkt eten voor 25 pp... DUUR AVONDJE. daarna naar de stad, 20 gepint, KKKK daarna nog 20 gepind godverdekut kanker. dus uiteindelijk 32+40 72 euro avondje.. was het waaaaaaard hahahaha met maten walkabout chicks gehosseld waren nice maarja maat had de knapste al gezoend en de iets minder knappe kent mij en mijn gedrag met meisjes.. de 23 jarige one night stand chick was er ook nog maar die liep alleen maar te zeiken dat ik arrogant was geworden..... WTF. maarja champagne, wodka redbulllll allesssss nog een telefoon gevonden ook, geen slecht toestel, touch screen samsung maar ik ben te kankerlief dus ik de laatste smser blellen en smsen.. maarja niks bereik ik zei ik sta bar walk vooorrrinnn maarja, telefoon nog hier, ik ga een fb vragen, (ladyphone.. SCORE) lolz maarja, morgen ochtend wil de ginger mij wakker komen kussen rond half 10.. dus ik ga 9 uur flink douchen en alles en dan terug in bed kruipen en vragen of ze ook nog ff verder komt slapen...

btw, iemand van jullie welleens een MISINGNO gevangen? ahahaha.

Pokemon blue genoeg..
Banned
Jun 29 2011 04:28am
of 4 4 hahah krijg spontaan weer zin om pokemon te doen...

maar, on topic, L2 kwam net langs.. hahah ik heb nog gelet op dat met de condooms maar ook met deze was het we waren naakt en ze wilde gewoon... dus ja ik hing er een beetje boven maar die chick wilde me erin nog voordat ik condooms kon pakken... dusja.. dit was wel een goed potje ouwe, van 10 tot 12 uur 4x gedaan. holy shit. en dat met een kater! maar het was wel nice.
Member
Gold: 11.33
Jun 29 2011 05:56am
Party like a rockstar! Foto van L2? Excuses als je die al gepost hebt, tegenwoordig heb je zoveel scharrels, hard to keep track.
Member
Gold: 641.00
Jun 29 2011 09:47am
Quote (shadowstriker89 @ 29 Jun 2011 11:28)
of 4 4 hahah krijg spontaan weer zin om pokemon te doen...

maar, on topic, L2 kwam net langs.. hahah ik heb nog gelet op dat met de condooms maar ook met deze was het we waren naakt en ze wilde gewoon... dus ja ik hing er een beetje boven maar die chick wilde me erin nog voordat ik condooms kon pakken... dusja.. dit was wel een goed potje ouwe, van 10 tot 12 uur  4x gedaan. holy shit. en dat met een kater! maar het was wel nice.

Ik ben het met Tom eens, ik kan ook geen gezicht (meer) bij L2 halen. So sorry. Je hebt haar in ieder geval sufgeneukt!
Banned
Jun 29 2011 09:54am
ja ik ging net dus zoeken, ergens op pagina 80 ofzo.. ik zoek nog ff verder en anders re upload ik er een paar
Member
Gold: 810.00
Jun 29 2011 09:59am
Quote (shadowstriker89 @ 29 Jun 2011 17:54)
ja ik ging net dus zoeken, ergens op pagina 80 ofzo.. ik zoek nog ff verder en anders re upload ik er een paar

L2

Pagina 81. ;)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev196979899100102Next
Closed New Topic New Poll