d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev19495969798102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 60.63
Jun 22 2011 10:09am
ja ik weet ook dat het beetje stom is.... maar toch als ik me mijn leven voorstel met HIV.. bah.. en echttttt 100% zeker weet ik het dus nog niet..

nog over dat topic over waarom je een kater hebt en effecten van alcohol
hier word het alllleemaaal duidelijk uitgelegd.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1542621/3946126a/why_am_i_hungover_.html

This post was edited by Tunder_Monkey on Jun 22 2011 10:10am
Member
Gold: 224.00
Jun 22 2011 10:19am
Geen props naar je actie. Hoe kan je iemand claimen leuk te vinden als je je door een of andere random laat blowen?
Member
Jun 22 2011 10:24am
omdat diegene die ik leuk vind dat nog niet doet.
maar idd, geen strakke actie.

heb diegene die ik leuk vind ook pas 3x gezoend ofzo hoor.. ze is 1 keer langs gekomen, een keer buiten bij de haven en een keer lekker ordinair in het cafe hahaha oja en ook een keer met thuis brengen.
had de pijpster trouwens uitgelegd dat het sowieso niks zou worden tussen ons twee omdat ik al iemand anders leuk vond. en dat wist ze de eerste avond ook al

This post was edited by Tunder_Monkey on Jun 22 2011 10:44am
Member
Gold: 641.00
Jun 22 2011 11:16am
Quote (Tunder_Monkey @ 22 Jun 2011 17:24)
omdat diegene die ik leuk vind dat nog niet doet.
maar idd, geen strakke actie.

heb diegene die ik leuk vind ook pas 3x gezoend ofzo hoor.. ze is 1 keer langs gekomen, een keer buiten bij de haven en een keer lekker ordinair in het cafe hahaha oja en ook een keer met thuis brengen.
had de pijpster trouwens uitgelegd dat het sowieso niks zou worden tussen ons twee omdat ik al iemand anders leuk vond. en dat wist ze de eerste avond ook al

Zulke dingen leg je pas uit nadat ze gaan plakken dat maakt alles veel makkelijker gezien ze dan meteen een hekel aan je hebben en je nooit meer hoeven te zien. Verder het is geen tof idee HIV te hebben maar om je er nu druk om te maken. Als je het echt eng vind word het toch een condoom vriend.
Member
Jun 22 2011 11:18am
klopt wel ja van dat plakken.. maarja ze moet nog wel ff soa testen voor me... hahahaha
nouja, ik denk dat die ginger wel clean is hoor :p
Member
Jun 23 2011 09:17pm
LIKE A BOSSSSS ZO HARD GESCORED ZO REPORT ZIT IN TETERINGEN CITTY
Member
Jun 23 2011 10:29pm
oke.

focking BAZEN EXAMENFEEST echt. koning feest. 100000 chicks, ik ga nu even de namen opzoeken op fb en toevoegen anders vergeet ik die kankershit morgen weer. OKE ADDED.
hahahaha het was zo koning. oke, poolparty examenfeest. dus wij naar teteringen, KANKERGROOT huis, wij naar de tuin en zag een supergroot groenwater ding ik dacht is dit die zwembad mattieeee.... nohh maar wij naar achtertuien, 50 meter verder ofzo faoooooocking groot zwembad partytenten eromheen bittergarnituur koelkasten met bier wijn ALLESSSSCHCH dus wij daar big party.. zwemmen, chicks in het water. ik spot mijn chick van de avond.

MEISJE C. c3 ofzo ondertussen.
fotos::

18 jaar, leuk karakter. prima te doen. dus ik daar beetje mee socializen drankje voor der halen etc etc... in het water ook dichtbij enzo die shit weetjewel.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee toen uit het water, bij het kampvuur zit ik zo, komt inneens de geslaagde chick eraan van wie het feestje was (MEISJE MMMMMMMMM(())))

dus meisje m gaat naast me zitten, ik had haar al paar keer gesproken die avond, laatste keer vond ze dat ik arrogant deed dus ik probeerde wat liever te zijn die avond. had ze nieuwe ring gekregen wilde ze trots mee doen hahaha dus ik ja is wel leuk! maarja, chick gaat naast me zitten en pakt me hand en legt die om haar heen... terwilj mijn prooi, (C3) naast die chick zatttttttttt.... dus ik dacht oke
KIEZEN KANKERDEGODVER. ABC HOPPA M. m was sowieso geiler dusja. maarja ik en m daar nog wat drinken.. pakt m mijn hand vast en begleidt die om haar REEDT... LOL ze had zo'n ontzettend gruwelijk tyfus geil jurkje aan. serieus. oooooooh die benen. god. maarja, dus ik beetje aan die reedt kneden haha gaan we samen ergens anders zitten.... zorgt ze ervoor dat dat rokje aan de achterkant over het bankje heen hing...... dus ik zat al aan der reet doet ze rokje omhoog zodat ik er beter bij kan... hahahaha dus ik beetje langs die string enzo... en toen zei die vriendin ja wie blijft slapen blabla dus ik zo ja lijkt me wel leuk, terwijl m me knipoogt. maarja
m wijn halen zegt ze ga mee,.... dus ik in dat badhuis, (uberde luxe sauna alles. ) dus wij in sauna hokje... beetje tegen de muur aan staan zoenen hand eindelijk onder dat geile jurkje die chick kruenen staat die kanker kanker kanker vriendin inneens achter ons ouwe volgens mij heeft ze zooooo hard mijn vinger erin zien zitten.. ze stond nl met haar rug tegen muur... maarja. dus wij weer naar buiten, zegt ze inneens me vader zou niet zo relaxt vinden nog mensen blijven slapen... ze was gewoon kanekrpissed dat ze zelf geen piemel heeft kunnen regeln... FUCKING M FOR THE WIN. maarja achteraf hoorde ik van vriendinnen van M dat M vroeger (2 maanden terug ofzo) niet met mij wilde zoenen omdat ze dan dacht dat het uitgaan anders zou worden... (AKA relatie angst....?) ze vroeg voor het zoenen nl ook Hoe zit het met die roodharige..? dus ik zei duurt nog minstens half jaar voordat dat wat wordt.. (dinsdag blijft ze wss slapen.. haha) maarja jammer dat ik M dus niet gebanged had.. ze had echt zo'n zin en ik ook.. maaaaaarrr.. nu denk ik dus.. zou M wel wat willen..? want dan zal ik moeten kiezen of M of L2........

Foto's M:
(SAMEN MET C3 LOL) maar what the fuck is dat voor lelijke jurk.

This post was edited by Tunder_Monkey on Jun 23 2011 10:35pm
Member
Jun 23 2011 10:32pm
en wowww laatste foto lijkt ze wel dik... JURKJE GEVONDEN FUCK YES

heerlijk om daar onder te mogen. echt. niks is beter. voelen wat ze daar nou onder draagt en het gewoon opzij duwen...

maarja, na die shit dus naar after party, ook in teteringen, die gast had ook zwembad maar we waren allemaal al moe en was nog met 2 vrienden... waarvan de eene na kwartier alweer weg was (zon laffe kut hoer borrelaarster) en die kerel erachter aan ging zonder te melden!? dus daar ong half uur gezeten, rond 5 naar huis fietsen, geen focking ideeee waar ik was.

dit was trouwens 29e zoen, 9e kut.

en ja ik vind de ginger wel echt leuk.
maar je bent jong en je wilt wat he..... hahaha nu kan het allemaal nog. kiezen voor M of L2 of gewoon freestyle blijven en beetje rond bangen zoals nu...? laatste tijd gaat het wel lekker..

This post was edited by Tunder_Monkey on Jun 23 2011 10:37pm
Member
Gold: 810.00
Jun 24 2011 10:09am
M is hotter dan L2.
Member
Jun 24 2011 10:27am
wel he... maar van m weet ik niet zeker of ze relatie materiaal is.. ze is nl nooit van de vaste jongens.. maar nu blijft het ook niet bij sjanzen maar echt diepe shit gewoon.
beetje zonde voor de ginger wel.

This post was edited by Tunder_Monkey on Jun 24 2011 10:27am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev19495969798102Next
Closed New Topic New Poll