ja beetje kinderachtig van me ouwe.. ik kan als ik wil ook gewoon correct typen maar als ik veel gedronken heb heb ik totaaaal geen zin om alles te verbeteren dan ben ik al blij wanneer ik het gepost krijg. ik stond dus in het cafe wilde topic maken op die iphone haha maar ging niet
ff eentje met correcte spellinggg....
oke we gingen dus eerst drinken bij mij met maat en de 14jarige dus was lachen tekken 4 spelen allessss dus wij stad rond half 1 naar dat feest was nog meer lachen hahaha die maat werkte daar dus wij champagne halen 14 euro per flesss, was uiteindelijk nog steeds een behoorlijk duur nachtje

maar de champagne was cheap! dus drinkee lachen met de 14 jarige, haar facking weer gezoend.. haha maarja dus wilde ze inneens bij me slapen maar toen was er familie ofzo waar ze mee naar huis moest maar ze had geen fiets bij dus ik haar brengen haha ik fiets gewoon naast die gast en vertelt hij dat hij dus goede maat was van de oudere broer van i en dat de 14 jarige met die gast had gezoend ook haaaahaha maarja waren we dus fietsen gaat f inneens beetje met haar hand eerst onder me jas en daarna in me broek krijg ik halve handjob tijdens het fietsen terwijl ik gewoon met die gast aan het praten was hahahaha wij daar nog beetje after party stylo chillen was lekkere drank was niceee dus die gast ging ff pissen en toen ben ik pedo stylo ook nog ff in der broekje gegaan..

maarja was wel grappig dus die gast kwam terug wij gelijk weer ophouden heehehe toen maar naar huis vertrokken. was nice! haha in parc ook wij de 14 jarige overhalen om vrouwen te regelen en ze doet het dan ook gewoon gek losgeslagen meisje is het. dus zei zo hee ik heb een trio geregeld met een meisje en haar vriend haha dikke bluf want die vriend was niet meer komen opdagen maarja.. was grappig.
This post was edited by shadowstriker89 on Feb 20 2011 11:43am