hahaha, gisteren was niceeee
we gingen eerst drinken bij mij en daarna dus naar stadje met T gingen we weer voor de gratis consumpties dus wij drinkeee daarna hoorde ik dat het ontmaagdmeisje in dependance was dus wij daarheen hihihihi dikke jsp meeting met cptjenen en mikenuun. haha toen T voorgesteld aan C hahaa ik dacht ik heb allebij jullie kutjes gezien heeehehehehehehe en c helemaal sjaggerijnig tegen mij ja kwam hard aan hoor dit! ik dacht wtf ik ken je pas een week HOE KAN DIT HARD AANKMOEN??? en dus uitgelegd ja je moet je kut scheren en minder aanhankelijk zijn en dan kan je veel leukere jonge krijgen dan ik! haha zei ze dat ga ik sowieso niet scheren! hahaha maarja maakt mij toch niks uit, komt T soooo wat had ze veel te lullen verstond maar d ehelft maar had geen zin om steeds wat zeg je te vragen... maarja mijn witte tshirtje die ik onder me vestje droeg was inmiddels helemaal ranzig van de rode wijn van T (GODVER) haha gelukkig kwam die van de hemaaa ;D:D ik koop gewoon steeds nieuwe, 2 stuks voor 5 euro ofzo en daar doe ik dan 2 maanden mee, die dingen zijn na 2x wassen gefuckt en dan nieuwe kopen. maaarrrrr ja was grappig dus gelachen daarzo, toen naar millertime, jas ophalen die ik daar had gelaten, T moest nog ergens pissen dus die even om een hoekje laten pissen.. hahaha vies kind is het. daarna een frietje met gehaald, helft ging in T haar haar. was zeer nice toen wilde ze nog een pizza maar ik ga daar dus niks van betalen dus heeft ze zelf betaald, daarna naar mij, diego gekeken op nickelodeon en toen gaan slapen, geen seks niet gezoend nikssss.. best slechttttt ze was wel blij dat ik haar over had gehaald om niet bij haar ex te slapen. domme shit.
vanavond mas-musica brainless @ Parc!
eerst natuurlijk mijn havo huiswerk afmaken voor vandaag
This post was edited by shadowstriker89 on Feb 19 2011 11:55am