d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev145678102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Jan 11 2011 06:19pm
Quote (uNoTopia @ Jan 11 2011 11:43pm)
Wtf is het verschil tussen MDMA en een pil? In een pil zit toch juist MDMA of haal ik dingen door elkaar?

In een pil zit soms mdma, meestal in lage concentraties, maar veel pillen bevatten ook speed ipv mdma.
Het probleem met een pil is dat je nooit zeker weet wat er inzit en hoeveel, daarom is pure mdma veiliger of in ieder geval juister te doseren.

@dennis: mdma zorgt ervoor dat je hersenen teveel serotonine gaan vrijgeven, een stof die je een gelukkig gevoel geeft. Het probleem is dat wanneer de pil uitgewerkt is je hersenen ineens een tekort aan serotonine hebben, wat je een ongelukkig gevoel of "afkick" kan bezorgen. De serotonine wordt door de hersenen vrij traag terug aangemaakt: als je dus te vaak mdma neemt, zal je de dosis telkens moeten opdrijven om hetzelfde gelukkige gevoel te krijgen. Er zit namelijk minder serotonine in de hersenen omdat die de kans niet krijgen om volledig te recupereren sinds het vorige gebruik EN er treedt gewenning op waardoor je hersenen ook steeds hogere concentraties mdma nodig hebben om hun serotonine af te geven. Het is dus wel degelijk behoorlijk verslavend tenzij je het slechts af en toe gebruikt.

@de kerel die beweert 1g mdma nodig te hebben om er iets van te voelen: lach jij maar irl omdat ik beweer dat mdma wel degelijk verslavend is, ik zal eens lachen als ik jou ergens in de goot zie liggen met een grammetje puur spul op :) Misschien ben je extreem zwaarlijvig of een junkie met een enorm opgedreven tolerantiegrens, maar het meest plausibele antwoord is dat je uit je nek lult of dat je dealer je versneden rommel verpatst.
Member
Gold: 100.00
Jan 12 2011 06:43am
Quote (uNoTopia @ 12 Jan 2011 01:43)
Wtf is het verschil tussen MDMA en een pil? In een pil zit toch juist MDMA of haal ik dingen door elkaar?

Tegenwoordig zit er nog maar heel weinig of geen MDMA in pillen.

Je kan ook MDMA kristallen krijgen. een soort poeder of brokken, maar ook dat is geen pure MDMA.
De werking van pillen hangt van heel veel dingen af, de hoeveelheid mdma die er in zit is daar maar één van.

Quote (ReadyAimFire @ 12 Jan 2011 02:19)

@dennis: mdma zorgt ervoor dat je hersenen teveel serotonine gaan vrijgeven, een stof die je een gelukkig gevoel geeft. Het probleem is dat wanneer de pil uitgewerkt is je hersenen ineens een tekort aan serotonine hebben, wat je een ongelukkig gevoel of "afkick" kan bezorgen. De serotonine wordt door de hersenen vrij traag terug aangemaakt: als je dus te vaak mdma neemt, zal je de dosis telkens moeten opdrijven om hetzelfde gelukkige gevoel te krijgen. Er zit namelijk minder serotonine in de hersenen omdat die de kans niet krijgen om volledig te recupereren sinds het vorige gebruik EN er treedt gewenning op waardoor je hersenen ook steeds hogere concentraties mdma nodig hebben om hun serotonine af te geven. Het is dus wel degelijk behoorlijk verslavend tenzij je het slechts af en toe gebruikt.

Je vertelt niks nieuws. Je kan er zelf voor zorgen dat je je serotonine pijl sneller laat opbouwen door voor het gebruik een sterk vitamine c tablet te nemen. goed te rusten na gebruik en de dag erna goed en gezond eten.
Er zijn ook preparaten beschrikbaar bij apotheek of smartshop die helpen je serotonine op pijl te houden. De naam daarvan is me even ontgaan.

Maar hoeveel gewenning je ook hebt. Een hele gram MDMA in één dosis heb je echt niet nodig om uit je plaat te gaan.

This post was edited by Hellskin on Jan 12 2011 06:52am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 12 2011 08:12am
IK ZEI GODVERDOMME GEEN KANKER DRUGS VERHALEN IN ME SLETTEN TOPIC!

alleen breezer talk hierzo....

hahahaha

oke
PROGRESSS
t kwam dus gister langs, blijven slapen, ik ging in die stringetje maar er zat echt een mega uber BUSH...... WTFF. dus ik kon die kut amper vinden en heb mijn poging gestaakt. daarna nog wat liggen zoenen maar ik had die middag een turkse pizza op met extra knoflook saus en dat merkte ze op een gegeven moment ook hahahahaha dus was best wel lachen in bedje. verder bleef ze slapen maar niks meer gedaannnnnnnnnn

binnekort volgen de pics. trouwens van T en I currently. (I IS EROP ACHTERUIT GEGAAN NIET NORMAAL))) of het is lelijke foto heheheh
maar vanavond zou ze langskomen.. eerst met de auto. wat dus zou betekenen geen drank maar net zegt ze dat ze met de bus komtt......... dus ik ga zo 2 flesjes witte wijn kopen....... en iedereen denkt dat als je weer af kunt spreken met je ex en elkaar spreekt dat je dan ook sowieso seks hebt bij het eerste weer zien. en ik en i hebben sinds augustus ook al niet meer gebalt dus misschien toch wel. we zien vanavond wellll

morgen verslag natuurlijk..

ik zou hier echt een boek van moeten schrijven. als je trouwens googlet op d2jsp dutch krijg je bovenaan een topic 'is het dutch forum achteruit gegaan'? hahahaha koning.

laterss
Member
Gold: 810.00
Jan 12 2011 08:42am
Kerel, schijt aan dat haar als je wilt ballen, wie weet is ze wel een echte tijger in bed?!
Member
Gold: 9,221.15
Jan 12 2011 03:50pm
Quote (Hellskin @ 12 Jan 2011 13:43)
Tegenwoordig zit er nog maar heel weinig of geen MDMA in pillen.

Je kan ook MDMA kristallen krijgen. een soort poeder of brokken, maar ook dat is geen pure MDMA.
De werking van pillen hangt van heel veel dingen af, de hoeveelheid mdma die er in zit is daar maar één van.

Hmmm, okee. Ik heb maar een aantal keren een pilletje gedaan en benm dus geen expert. Maar op PillReports.com staat ze genoteerd als MDxx High met MDMA als 'suspected contents'. Als je zegt dat er maar heel weinig of geen MDMA in een pil zit, wat zit er dan wel in?
Member
Jan 12 2011 08:06pm
Quote (uNoTopia @ 12 Jan 2011 23:50)
Hmmm, okee. Ik heb maar een aantal keren een pilletje gedaan en benm dus geen expert. Maar op PillReports.com staat ze genoteerd als MDxx High met MDMA als 'suspected contents'. Als je zegt dat er maar heel weinig of geen MDMA in een pil zit, wat zit er dan wel in?

Lol? er zijn ontelbaar veel stoffen die er als werkzame stof in kunnen zitten. Ik ben geen scheikundige dus kan je niet een mooie lijst geven van welke stoffen er zijn.

één van de soorten stoffen die er in kunnen zitten is een stof afgeleid van amphetamine (de A in mdma staat voor amphetamine) de amphetamine is maar één familie van drug. Er zijn er nog veel veel meer "families" (pcp bv. maar das troep)

van die ene familie heb ik hier een wikilijstje van variaties. Ik geloof dat de combinaties met een M erin het meest verwant zijn aan mdma. nogmaals ik ben geen chemicus of scheikundige. Ik weet niet precies wat de genoemde variaties op amphetamine doen. Het is alleen een voorbeeld van hoeveel variaties een stofje kan hebben.

Er zijn vele tientallen, zoniet honderde stoffen die in pillen kunnen zitten.

Quote ((wiki)))
Amphetamine α-Methyl-2-phenylethylamine 0
Methamphetamine N-Methylamphetamine, (1R,2S)- 1
Ethylamphetamine N-Ethylamphetamine 1
Propylamphetamine N-Propylamphetamine 1
Isopropylamphetamine N-iso-Propylamphetamine 1
Phentermine α-Methylamphetamine 1
Phenylpropanolamine (PPA) β-Hydroxyamphetamine, (1R,2S)- 1
Cathine β-Hydroxyamphetamine, (1S,2S)- 1
Cathinone β-Ketoamphetamine 1
Ortetamine 2-Methylamphetamine 1
2-Fluoroamphetamine (2-FA) 2-Fluoroamphetamine 1
3-Methylamphetamine (3-MA) 3-Methylamphetamine 1
3-Fluoroamphetamine (3-FA) 3-Fluoroamphetamine 1
Norfenfluramine 3-Trifluoromethylamphetamine 1
4-Methylamphetamine (4-MA) 4-Methylamphetamine 1
para-Methoxyamphetamine (PMA) 4-Methoxyamphetamine 1
para-Ethoxyamphetamine 4-Ethoxyamphetamine 1
4-Methylthioamphetamine (4-MTA) 4-Methylthioamphetamine 1
Norpholedrine (α-Me-TRA) 4-Hydroxyamphetamine 1
para-Bromoamphetamine (PBA, 4-BA) 4-Bromoamphetamine 1
para-Chloroamphetamine (PCA, 4-CA) 4-Chloroamphetamine 1
para-Fluoroamphetamine (PFA, 4-FA, 4-FMP) 4-Fluoroamphetamine 1
para-Iodoamphetamine (PIA, 4-IA) 4-Iodoamphetamine 1
Dimethylamphetamine N,N-Dimethylamphetamine 2
Benzphetamine N-Benzyl-N-methylamphetamine 2
Selegiline N-Methyl-N-propargylamphetamine, (R)- 2
Mephentermine N-Methyl-α-methylamphetamine 2
Phenpentermine α,β-Dimethylamphetamine 2
Ephedrine (EPH) β-Hydroxy-N-methylamphetamine, (1R,2S)- 2
Pseudoephedrine (PSE) β-Hydroxy-N-methylamphetamine, (1S,2S)- 2
Methcathinone β-Keto-N-methylamphetamine 2
Ethcathinone β-Keto-N-ethylamphetamine 2
Clortermine 2-Chloro-α-methylamphetamine 2
Methoxymethylamphetamine (MMA) 3-Methoxy-4-methylamphetamine 2
Fenfluramine 3-Trifluoromethyl-N-ethylamphetamine 2
Dexfenfluramine 3-Trifluoromethyl-N-ethylamphetamine, (S)- 2
4-Methylmethamphetamine (4-MMA) 4-Methyl-N-methylamphetamine 2
Para-methoxymethamphetamine (PMMA) 4-Methoxy-N-methylamphetamine 2
para-Methoxyethylamphetamine (PMEA) 4-Methoxy-N-ethylamphetamine 2
Pholedrine 4-Hydroxy-N-methylamphetamine 2
Chlorphentermine 4-Chloro-α-methylamphetamine 2
para-Fluoromethamphetamine (PFMA, 4-FMA) 4-Fluoro-N-methylamphetamine 2
Xylopropamine 3,4-Dimethylamphetamine 2
α-Methyldopamine (α-Me-DA) 3,4-Dihydroxyamphetamine 2
Methylenedioxyamphetamine (MDA) 3,4-Methylenedioxyamphetamine 2
Dimethoxyamphetamine (DMA) X,X-Dimethoxyamphetamine 2
Nordefrin (α-Me-NE) β,3,4-Trihydroxyamphetamine, (R)- 3
Oxilofrine β,4-Dihydroxy-N-methylamphetamine 3
Aleph 2,5-dimethoxy-4-methylthioamphetamine 3
Dimethoxybromoamphetamine (DOB) 2,5-Dimethoxy-4-bromoamphetamine 3
Dimethoxychloroamphetamine (DOC) 2,5-Dimethoxy-4-chloroamphetamine 3
Dimethoxyfluoroethylamphetamine (DOEF) 2,5-Dimethoxy-4-fluoroethylamphetamine 3
Dimethoxyethylamphetamine (DOET) 2,5-Dimethoxy-4-ethylamphetamine 3
Dimethoxyfluoroamphetamine (DOF) 2,5-Dimethoxy-4-fluoroamphetamine 3
Dimethoxyiodoamphetamine (DOI) 2,5-Dimethoxy-4-iodoamphetamine 3
Dimethoxymethylamphetamine (DOM) 2,5-Dimethoxy-4-methylamphetamine 3
Dimethoxynitroamphetamine (DON) 2,5-Dimethoxy-4-nitroamphetamine 3
Dimethoxypropylamphetamine (DOPR) 2,5-Dimethoxy-4-propylamphetamine 3
Dimethoxytrifluoromethylamphetamine (DOTFM) 2,5-Dimethoxy-4-trifluoromethylamphetamine 3
Methylenedioxymethamphetamine (MDMA) 3,4-Methylenedioxy-N-methylamphetamine 3
Methylenedioxyethylamphetamine (MDEA) 3,4-Methylenedioxy-N-ethylamphetamine 3
Methylenedioxyhydroxyamphetamine (MDOH) 3,4-Methylenedioxy-N-hydroxyamphetamine 3
2-Methyl-MDA 3,4-Methylenedioxy-2-methylamphetamine 3
5-Methyl-MDA 4,5-Methylenedioxy-3-methylamphetamine 3
Methoxymethylenedioxyamphetamine (MMDA) 3-Methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine 3
Trimethoxyamphetamine (TMA) X,X,X-Trimethoxyamphetamine 3
Dimethylcathinone β-Keto-N,N-dimethylamphetamine 3
Diethylcathinone β-Keto-N,N-diethylamphetamine 3
Bupropion β-Keto-3-chloro-N-tert-butylamphetamine 3
Mephedrone (4-MMC) β-Keto-4-methyl-N-methylamphetamine 3
Methedrone (PMMC) β-Keto-4-methoxy-N-methylamphetamine 3
Brephedrone (4-BMC) β-Keto-4-bromo-N-methylamphetamine 3
Flephedrone (4-FMC) β-Keto-4-fluoro-N-methylamphetamine 3
Ganesha 2,5-Dimethoxy-3,4-dimethylamphetamine 4
Dimethoxymethylenedioxyamphetamine (DMMDA) 2,5-Dimethoxy-3,4-methylenedioxyamphetamine 4
FLEA (MDMHA) 3,4-Methylenedioxy-N-methyl-N-hydroxyamphetamine 4
Methoxymethylenedioxymethamphetamine (MMDMA) 3-Methoxy-4,5-methylenedioxy-N-methylamphetamine 4
EDMA (MDMC) 3,4-Ethylenedioxy-N-methylamphetamine 4
Ethylone (MDEC, bk-MDEA) β-Keto-3,4-methylenedioxy-N-ethylamphetamine 4

HEY EDU, FREAKING TOPIC HIJACK

Negeer het gewoon, geen zin om een wanna-b dope topic te maken. hier ist lekker under cover.

This post was edited by Hellskin on Jan 12 2011 08:12pm
Member
Gold: 9,420.00
Jan 13 2011 12:54am
Quote (Hellskin @ 13 Jan 2011 04:06)
Lol? er zijn ontelbaar veel stoffen die er als werkzame stof in kunnen zitten. Ik ben geen scheikundige dus kan je niet een mooie lijst geven van welke stoffen er zijn.

één van de soorten stoffen die er in kunnen zitten is een stof afgeleid van amphetamine (de A in mdma staat voor amphetamine) de amphetamine is maar één familie van drug. Er zijn er nog veel veel meer "families" (pcp bv. maar das troep)

van die ene familie heb ik hier een wikilijstje van variaties. Ik geloof dat de combinaties met een M erin het meest verwant zijn aan mdma. nogmaals ik ben geen chemicus of scheikundige. Ik weet niet precies wat de genoemde variaties op amphetamine doen. Het is alleen een voorbeeld van hoeveel variaties een stofje kan hebben.

Er zijn vele tientallen, zoniet honderde stoffen die in pillen kunnen zitten.

HEY EDU, FREAKING TOPIC HIJACK

Negeer het gewoon, geen zin om een wanna-b dope topic te maken. hier ist lekker under cover.

Het is goed te combineren 2 verschillende onderwerpen makkelijk te lezen. Maar toch is het de topic van Shadow ( eduard )
Member
Gold: 20.00
Jan 13 2011 03:31am
Quote (shadowstriker89 @ 12 Jan 2011 15:12)
IK ZEI GODVERDOMME GEEN KANKER DRUGS VERHALEN IN ME SLETTEN TOPIC!

alleen breezer talk hierzo....

hahahaha

oke
PROGRESSS
t kwam dus gister langs, blijven slapen, ik ging in die stringetje maar er zat echt een mega uber BUSH...... WTFF. dus ik kon die kut amper vinden en heb mijn poging gestaakt. daarna nog wat liggen zoenen maar ik had die middag een turkse pizza op met extra knoflook saus en dat merkte ze op een gegeven moment ook hahahahaha dus was best wel lachen in bedje. verder bleef ze slapen maar niks meer gedaannnnnnnnnn

binnekort volgen de pics. trouwens van T en I currently. (I IS EROP ACHTERUIT GEGAAN NIET NORMAAL))) of het is lelijke foto heheheh
maar vanavond zou ze langskomen.. eerst met de auto. wat dus zou betekenen geen drank maar net zegt ze dat ze met de bus komtt......... dus ik ga zo 2 flesjes witte wijn kopen....... en iedereen denkt dat als je weer af kunt spreken met je ex en elkaar spreekt dat je dan ook sowieso seks hebt bij het eerste weer zien. en ik en i hebben sinds augustus ook al niet meer gebalt dus misschien toch wel. we zien vanavond wellll

morgen verslag natuurlijk..

ik zou hier echt een boek van moeten schrijven. als je trouwens googlet op d2jsp dutch krijg je bovenaan een topic 'is het dutch forum achteruit gegaan'? hahahaha koning.

laterss

en ze gaan gewoon vrolijk verder :P..
Member
Jan 13 2011 05:00am
Quote (Lzaisgoed @ 13 Jan 2011 11:31)
en ze gaan gewoon vrolijk verder :P..

heb je edu wel eens gevraagd ergens mee te stoppen? haha.
Member
Gold: 810.00
Jan 13 2011 07:26am
Quote (Hellskin @ 13 Jan 2011 12:00)
heb je edu wel eens gevraagd ergens mee te stoppen? haha.

Goed punt, maar als je zijn topic hijackt, doe het netjes en geef ook een (korte) response op zijn laatste post om vervolgens je eigen verhaal eronder te plakken? :D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678102Next
Closed New Topic New Poll