Quote (M[o]nkey[115] @ Jul 4 2011 02:13pm)
Nergens heb ik neergezet dat ik denk dat ik beter ben, dat zijn je eigen hersen spinsels, komen waarschijnlijk voort uit een stukje onzekerheid.
Geen idee wat voor beeld jij van me hebt, maar ik ben fulltime kunstschilder en speel al ruim 2 jaar geen diablo meer.
Maar wederom laat dit een bepaalde frustratie van jouw kant zien...Mij in je eiegen fantasy ophemelen zodat jij je bedreigd voelt.
Eigenlijk best wel triest.. omdat je het zelf niet eens door hebt..
yes, onzekerheid, nog meer simpele shit

ga eens dieper joh. Verder kwam
De wereld zit al vol genoeg met 18jarige kut knulletjes die denken dat ze alles mogen en kunnen.
bij mij toch wel degelijk over alsof jij je beter voelt dan de rest van 'de wereld'. Omdat ik gefrustreerd ben en me bedreigd voel hemel ik jou op in mijn eigen 'fantasy'? prachtig. en ik heb het natuurlijk niet door, nog meer standaard shit. Je praat als een wijf yo. onzekerheid frustratie triest zijn bedreigd voelen. en uiteraard heeft diegene waar het over gaat dit zelf niet door.
verder dacht ik trouwens dat je chemie studeerde in dat keldertje van je. Mee gestopt en nu een subsidieparasiet geworden met je matige verfkunsten?