d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev134567102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 20.00
Jan 10 2011 09:58am
Quote (sch_killinz @ 10 Jan 2011 14:06)
Ik moest lachen irl.

Btw, ik weet niet wie het had over 80-130 mg MDMA in het begin en 180-230 mg om goed uit je naad te gaan. Dat is echt onzin, dan kan je er gewoon niet tegen. Min 0.5-1g pure kristallen, die je toch nooit puur vind aangezien je het bijna nooit van de bron krijgt. En als je een keer pure kristallen krijgt of direct afneemt van de bron, dan pas weet je wat mdma is. Mensen die dit hebben (gehad) weten wel wat ik bedoel :)

Ook een leuke aanrader voor nieuwkomers. Met water mengen en rustig opdrinken :rofl:

dat was ik

maar btw als ik het niet van de bron kan kopen dan koop ik het simpelweg gewoon niet ben namelijk best gierig en bij de ''bron'' is het stukken goedkoper dan de gemiddelde dealer op straat

maargoed dat over die mgs
het ligt natuurlijk ook aan je gewicht en lengte
jij bent waarschijnlijk gewoon een dikzak
dan voel je van 80-130 mg idd niks
ik daarin tegen ben gemiddelde lengte en vrij ligt gewicht
dus ik heb zoiezo al niet gek veel nodig ondanks ik ervaren gebruiker ben

This post was edited by Lzaisgoed on Jan 10 2011 10:00am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 10 2011 04:21pm
Quote (sch_killinz @ Jan 10 2011 01:48pm)
In Real Life.

Verder heb ik helemaal niks over jou gezegd. Niks tegen jou. Jij bent een held!  :hail:
Ik bedoel, jij neukt meisjes en spreekt met ze af enzo!  Ik doe dat niet, ik hang alleen op dit forum en speel diablo. Jij hebt chicks op je plaatje, jij bent stoer !
Een drugsbattle zou ik toch nooit winnen! Jij hebt lvl99 ladder drugs!

On the real, ik denk dat jij na 0.3 goeie niet eens meer weet in welke wereld je zit :rofl:

haha ik heb al een hele tijd niemand geneukt hoor ;) anders had je het wel gelezen. die chicks op me plaatje zijn ook stoer ja :D:D
thanks voor het uitleggen trouwens, ik wist niet wat irl betekende.. en jonge ik doe makkelijk 250 gram hoor.

ON TOPIC

haha, dit is best heftig. morgen blijft T eten maar woensdag blijft i eten....... is dit goed of slecht? i heeft nog geen ander maar is wel benieuwd naar mijn gf.. foooocking ingewikkeld dit. Ben T eigenlijk leuker gaan vinden dan i maar heb meer vertrouwen in i..

en nu geen stoere drugs gebruikservaring nonsens in mjn topic meer.
Member
Gold: 70,686.51
Jan 11 2011 11:39am
ik heb een jonko o.O
Member
Gold: 100.00
Jan 11 2011 01:22pm
Quote (Lzaisgoed @ 9 Jan 2011 18:03)
opzeker allemaal mooiboys hierzo ^^

ALS je uberhoubt pillen gaat slikken zou ik zoiezo zorgen dat je mdma pillen heb
(bijna 8 jaar ervaring hier) (je kan beter pure mdma halen dan heb je die andere kankerzooi die in pillen zit niet)

(voor de eerste keer rond de 80-130 mg mdma is genoeg) (ik prbeer zelf altijd rond de 180-230 mg mdma pillen te regelen)
de pillen waar geen mdma in zitten is 9 van de 10x speed wat echt kanker zooi is en zeker niet aan te raden

en btw hier minder ervaring met sex + harddrugs maar ik krijg er altijd een kleine lul van dus denk niet echt dat het werkt

Dude wat lul je nou? tegenwoordig zit er bijna helemaal geen mdma in pillen. Zeker geen 230 mg. (In de jaren 90 had je salmiakjes met met meer dan 220 mg, dat was in een tijd dat de grondstoffen voor mdma nog legaal te verkrijgen waren. Voor pillendraaiers een heel ander climaat)

ik kreeg hem wel omhoog met pillen, maar kon niet komen (wat heel frustrerend is)

Sex & speed is voor mannen de beste combinatie.

Quote (sch_killinz @ 10 Jan 2011 15:06)
Ik moest lachen irl.

Btw, ik weet niet wie het had over 80-130 mg MDMA in het begin en 180-230 mg om goed uit je naad te gaan. Dat is echt onzin, dan kan je er gewoon niet tegen. Min 0.5-1g pure kristallen, die je toch nooit puur vind aangezien je het bijna nooit van de bron krijgt. En als je een keer pure kristallen krijgt of direct afneemt van de bron, dan pas weet je wat mdma is. Mensen die dit hebben (gehad) weten wel wat ik bedoel :)

Ook een leuke aanrader voor nieuwkomers. Met water mengen en rustig opdrinken :rofl:

Jij praat ook poep.

je hebt 1 gram (pure) kristallen om uit je naad te gaan? denk je dat je stoer lijkt als je dat zegt? Daar kan je een heel fucking weekend op gaan.

This post was edited by Hellskin on Jan 11 2011 01:31pm
Member
Gold: 12,648.00
Jan 11 2011 02:25pm
Quote (Hellskin @ 11 Jan 2011 20:22)
Dude wat lul je nou?
...

Jij praat ook poep.
...
Hoe komt het dat ik het idee heb dat jij wel 'enige' ervaring hebt met enkele soorten drugs en een milieu waarin drugs worden gebruikt en er mee wordt geƫxperimenteerd... -_-
Heerlijk hoe je sommige mensen met een kleine uitleg goed op hun nummer kunt zetten.

Maar:
Quote (shadowstriker89 @ 10 Jan 2011 23:21)
;)

Hoe ging 't met T Edu?

This post was edited by MarkIris on Jan 11 2011 02:26pm
Member
Jan 11 2011 02:27pm
Quote (Hellskin @ 11 Jan 2011 20:22)
Dude wat lul je nou? tegenwoordig zit er bijna helemaal geen mdma in pillen. Zeker geen 230 mg. (In de jaren 90 had je salmiakjes met met meer dan 220 mg, dat was in een tijd dat de grondstoffen voor mdma nog legaal te verkrijgen waren. Voor pillendraaiers een heel ander climaat)

ik kreeg hem wel omhoog met pillen, maar kon niet komen (wat heel frustrerend is)

Sex & speed is voor mannen de beste combinatie.

Jij praat ook poep.

je hebt 1 gram (pure) kristallen om uit je naad te gaan? denk je dat je stoer lijkt als je dat zegt? Daar kan je een heel fucking weekend op gaan.

nee dat 230 is idd wat overdreven maar
ik laat ze zoiezo eerst testen voor ik wat neem
een vriend van me is bijna dood gegaan door een niet geteste pil
tuurlijk lag het er niet aan dat hij niet getest was hij had waarschijnlijk een te hooge dosis maar ik ben door die aktie wel beter gaan opletten met wat ik slik
maar het is wel degelijk haalbaar om aan pillen te komen boven de 180mg (echte harleys zijn 180mg) en idd salmiakjes zijn tegenwoordig BIJNA niet meer te krijgen maar dat betekent niet dat ze van de aardbol verdwenen zijn sinds het niet meer legaal te verkrijgen is
Member
Jan 11 2011 02:28pm
Quote (shadowstriker89 @ 10 Jan 2011 23:21)
haha ik heb al een hele tijd niemand geneukt hoor ;) anders had je het wel gelezen. die chicks op me plaatje zijn ook stoer ja :D:D
thanks voor het uitleggen trouwens, ik wist niet wat irl betekende.. en jonge ik doe makkelijk 250 gram hoor.

ON TOPIC

haha, dit is best heftig. morgen blijft T eten maar woensdag blijft i eten....... is dit goed of slecht? i heeft nog geen ander maar is wel benieuwd naar mijn gf.. foooocking ingewikkeld dit. Ben T eigenlijk leuker gaan vinden dan i maar heb meer vertrouwen in i..

srry shadow die moest er nog f op
Member
Gold: 100.00
Jan 11 2011 03:23pm
Quote (Lzaisgoed @ 11 Jan 2011 22:27)
salmiakjes zijn tegenwoordig BIJNA niet meer te krijgen maar dat betekent niet dat ze van de aardbol verdwenen zijn sinds het niet meer legaal te verkrijgen is

"De salmiakjes" zijn ECHT HELEMAAL NIET meer te verkrijgen.

Er zijn honderde ladingen vernoemt naar die pillen. Dealers en draaiers noemen ze graag salmiakjes omdat het dan beter verkoopt. Met de grondstoffen en productiemethode van tegenwoordig kunnen ze gewoon niet meer nagemaakt worden. De salmiakjes zijn in het begin van de 90iger jaren gedraaid. De enige salmiakjes die nog bestaan zijn pillen van die lading die niet gebruikt zijn.

Quote (edu)

Oh shit sorry. Ik stop al.

[haha topic hijack]
Member
Gold: 9,221.15
Jan 11 2011 05:43pm
Wtf is het verschil tussen MDMA en een pil? In een pil zit toch juist MDMA of haal ik dingen door elkaar?
Member
Gold: 810.00
Jan 11 2011 05:47pm
Quote (uNoTopia @ 12 Jan 2011 00:43)
Wtf is het verschil tussen MDMA en een pil? In een pil zit toch juist MDMA of haal ik dingen door elkaar?

Dat was dus wat ik ook dacht...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567102Next
Closed New Topic New Poll