Quote (Lzaisgoed @ 9 Jan 2011 18:03)
opzeker allemaal mooiboys hierzo ^^
ALS je uberhoubt pillen gaat slikken zou ik zoiezo zorgen dat je mdma pillen heb
(bijna 8 jaar ervaring hier) (je kan beter pure mdma halen dan heb je die andere kankerzooi die in pillen zit niet)
(voor de eerste keer rond de 80-130 mg mdma is genoeg) (ik prbeer zelf altijd rond de 180-230 mg mdma pillen te regelen)
de pillen waar geen mdma in zitten is 9 van de 10x speed wat echt kanker zooi is en zeker niet aan te raden
en btw hier minder ervaring met sex + harddrugs maar ik krijg er altijd een kleine lul van dus denk niet echt dat het werkt
Dude wat lul je nou? tegenwoordig zit er bijna helemaal geen mdma in pillen. Zeker geen 230 mg. (In de jaren 90 had je salmiakjes met met meer dan 220 mg, dat was in een tijd dat de grondstoffen voor mdma nog legaal te verkrijgen waren. Voor pillendraaiers een heel ander climaat)
ik kreeg hem wel omhoog met pillen, maar kon niet komen (wat heel frustrerend is)
Sex & speed is voor mannen de beste combinatie.
Quote (sch_killinz @ 10 Jan 2011 15:06)
Ik moest lachen irl.
Btw, ik weet niet wie het had over 80-130 mg MDMA in het begin en 180-230 mg om goed uit je naad te gaan. Dat is echt onzin, dan kan je er gewoon niet tegen. Min 0.5-1g pure kristallen, die je toch nooit puur vind aangezien je het bijna nooit van de bron krijgt. En als je een keer pure kristallen krijgt of direct afneemt van de bron, dan pas weet je wat mdma is. Mensen die dit hebben (gehad) weten wel wat ik bedoel

Ook een leuke aanrader voor nieuwkomers. Met water mengen en rustig opdrinken

Jij praat ook poep.
je hebt 1 gram (pure) kristallen om uit je naad te gaan? denk je dat je stoer lijkt als je dat zegt? Daar kan je een heel fucking weekend op gaan.
This post was edited by Hellskin on Jan 11 2011 01:31pm