d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Doelen Heb Je Nog In Je Leven? > Ff Curieus
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
May 6 2011 09:37am
Quote (Tunder_Monkey @ 6 May 2011 00:37)
Ik geloof best dat het gewoon kut is..
Maar toch zou ik voor de verandering is mijn vriendin willen dumpen ipv gedumpt worden steeds..

Als je een relatie hebt waarbij je al 3 jaar samenwoont dan maakt het niet meer uit wie gedumpt wordt en wie dumpt. het is altijd pijnlijk.

Mijn vriendin is de laatste tijd nogal verandert en in alles merk je dat ze minder vertrouwen heeft in onze toekomst.
Ze maakt keuzes waarin ze mij achterstelt. Toont ongezond veel interesse in andere jongens en het komt nu tot een punt dat ik er serrieus over denk om de relatie af te kappen.

Dat betekend dan wel dat ik dakloos ben zonder goed vooruitzicht op normale betaalbare huisvesting.
Ik ben sinds vorig jaar aan het studeren (deeltijd, op eigen kosten, in mijn eigen tijd. zonder onzin als stufi) waardoor ik minder ben gaan werken.

Met mijn huidige salaris kan ik onmogelijk mijn vaste lasten dekken inclusief studie & huisvesting.

Het is dus een hele moeilijke beslissing. wtf

Member
Gold: 179.04
May 6 2011 10:56am
Quote (Hellskin @ May 6 2011 04:37pm)
Als je een relatie hebt waarbij je al 3 jaar samenwoont dan maakt het niet meer uit wie gedumpt wordt en wie dumpt. het is altijd pijnlijk.

Mijn vriendin is de laatste tijd nogal verandert en in alles merk je dat ze minder vertrouwen heeft in onze toekomst.
Ze maakt keuzes waarin ze mij achterstelt. Toont ongezond veel interesse in andere jongens en het komt nu tot een punt dat ik er serrieus over denk om de relatie af te kappen.

Dat betekend dan wel dat ik dakloos ben zonder goed vooruitzicht op normale betaalbare huisvesting.
Ik ben sinds vorig jaar aan het studeren (deeltijd, op eigen kosten, in mijn eigen tijd. zonder onzin als stufi) waardoor ik minder ben gaan werken.

Met mijn huidige salaris kan ik onmogelijk mijn vaste lasten dekken inclusief studie & huisvesting.

Het is dus een hele moeilijke beslissing. wtf

Het is dat ik geen eigen stek heb, anders had je tijdelijk van mij wel onderdak kunnen krijgen (Y)
Member
May 6 2011 11:15am
Ik vind het tof dat je dat zegt.

Maar gezien het feit dat ik in rotterdam werk en studeer (tot 's avonds laat, 23:00 of later) en ik geen eigen vervoer heb. Had dat ook geen optie geweest.

Daarbij komt dat ik van mijn probleem liever geen probleem van een ander maak. Noodopvang valt altijd wel te regelen.

Maar een structurele oplossing is een stuk moeilijker.
Member
Gold: 0.00
May 6 2011 12:11pm
Lenen bij IB-groep en op kamers.
Je hebt je V-tje toch? Wellicht portier zijn in de avonduren in plaats van een lening.
Member
May 6 2011 02:04pm
Quote (JWT @ 6 May 2011 20:11)
Lenen bij IB-groep en op kamers.
Je hebt je V-tje toch? Wellicht portier zijn in de avonduren in plaats van een lening.

Ja, kan wel weer aan de deur gaan staan idd. was er mee gestopt omdat ik niet genoeg geld kreeg van mijn toenmalige werkgever en omdat ik uit vorm was (deed geen vechtsporten meer).
Ik ben nu weer hard op weg om fit te worden en ben weer aan het vechtsporten. Dus geen slecht idee.
alleen gaat mijn huidige werkgever moeilijk doen als ik weer aan de deur gaat staan. (iets met verhoogt risico op blessures, verzekeringstechnies verhaal)

Meer werken is altijd een optie. geld is opzich nog geen probleem. Heb genoeg gespaard om m'n studie te betalen tot het eind. er staat dus nog wel wat op de bank, daar kan ik mocht ik er echt uit moeten nog wel even op teren)

This post was edited by Hellskin on May 6 2011 02:05pm
Member
Gold: 641.00
May 6 2011 02:40pm
Quote (Hellskin @ 5 May 2011 23:24)
ik zit wel bijna in die positie.

maar ik vind het maar niks.

Hier kan ik me in vinden.. Het is nooit zo dat je opeens niet meer om iemand geeft dus is die beslissing heel moeilijk. Zeker omdat je als man toch een beetje de "beschermende" functie hebt..
Member
Gold: 60.63
May 6 2011 08:22pm
bah zeg
ik kwam vanavond een oude vriendin tegen. ze was blij dat ik naar de kapper was gegaan. verder zei ze je bent zo veranderd eddie.. vroeger vond ik het zo leuk om met je te praten maar nu ben je gewoon anders.. beetje jammer maar denk dat we voortaan gewoon oppervlakkig gaan zijn..

vroeger prate ik met haar over relaties en shit. jammer. was echt een goede vriendin van me. zo ging dat ook met een andere vriendin. ze vinden inneens dat ik veranderd ben. what the fuck doe ik verkeerd.

dit valt natuurlijk in eht niet bij jou situatie dennis... lijkt me zwaar klote. sowieso als een relatie stuk loopt is het gewoon ontzettend kut.
je kan altijd in breda terecht hier. ik mag onderverhuren, dus dan kan je gewono ''gratis''' bij mij op een matras crashen als je wilt. maar verder lijkt dit me niet zo handig aangezien je de rest van je leven in rotterdam hebt
Member
May 6 2011 08:27pm
misschien een keer voor een weekendje.

Je weet toch ^_^
Member
Gold: 60.63
May 6 2011 08:57pm
ja ruben wilde ook al een keer in breda gaan stappen met mij en mijn zwarte vriend... haha
anders gaan we gewoon een keer met zijn 4 ofzo.. ik jij ruben en lucas?
kwa leeftijd zitten we nog niet eens zooover uit elkaar.. 20-21-21-23 ofzo?
Member
Gold: 0.31
May 7 2011 04:31am
Moest je opteren om een jaartje in Gent te komen wonen volgend schooljaar, laat dan maar weten.
Ben het zelf ook al aan het overwegen :)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll