d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Forum Oscars 2008: > Bepaal De Nominaties
Prev1151617181932Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 5 2008 06:59am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Dec 5 2008, 12:49pm)
Ok, de genialiteit van Badboy komt bovendrijven. Een korte samenvatting:

- bla bla bla
- Badboy maakt een vergelijking die niet klopt (bewijs #1)
- Wordt daarop gewezen door MaC
- Badboy zegt dat MaC de éénnadomste persoon hier is in zijn boek, dus het is logisch dat MaC het niet snapt (bewijs #2)
- MaC is met stomheid geslagen, want hij snapt ook deze redenering niet en vraagt om opheldering
- Badboy ziet dat als rechtvaardiging van de plaats van MaC op zijn lijst (bewijs #3)
- JWT neemt het op voor zijn mattie en slaat terug met een overkill aan logica aan Badboy zijn adres
- Hendrick, de spuit 12, snapt Badboy zijn feilloze redenering wel en herhaalt hem (dikgedrukt)
- Deze boy onthoudt zich van verder commentaar

Cry me a river, internet-gangster.
Member
Gold: 0.70
Dec 5 2008 07:00am
oke unotopia zegt vrolijk heey ik sta nog bij niemand op de lijst dus ik zeg jawel bij mij
hij vraagt aan mij waarom hij dom is dus antwoord ik met een vergelijking die eropwijst dat dat een hopeloze situatie is om uit te leggen
milkandcookies snapt deze vregelijking niet dus zeg ik nee vind je het gek want jij bent ook fucking achterlijk, vind je het gek dat je het niet snapt!

en nu ga jij wuben ook nog eens doen netalsof je het niet snapt? khad toch wel ff meer van jou verwacht...
Member
Gold: 224.00
Dec 5 2008 07:03am
Ik registreer slechts.

Enkele feiten:
- Die vergelijking sloeg nergens op.
- Het feit dat hij je erop wijst, zegt niet zozeer iets over hem, maar meer iets over je vergelijking.
Member
Dec 5 2008 07:06am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Dec 5 2008, 01:03pm)
Ik registreer slechts.

Enkele feiten:
- Die vergelijking sloeg nergens op.
- Het feit dat hij je erop wijst, zegt niet zozeer iets over hem, maar meer iets over je vergelijking.

Zijn punt kan toch gewoon zijn dat hij die gast de 2e domste vindt, ga me niet vertellen dat je dàt niet snapt.
Member
Dec 5 2008 07:10am
Quote (Hendrick @ Fri, 5 Dec 2008, 15:06)
Zijn punt kan toch gewoon zijn dat hij die gast de 2e domste vindt, ga me niet vertellen dat je dàt niet snapt.

Natuurlijk snap ik dat wel, maar het is een drogreden van jewelste. Dáár zit zijn (en ook mijn) probleem.
Member
Gold: 116.00
Dec 5 2008 07:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 5 Dec 2008, 14:00)
oke unotopia zegt vrolijk heey ik sta nog bij niemand op de lijst dus ik zeg jawel bij mij
hij vraagt aan mij waarom hij dom is dus antwoord ik met een vergelijking die eropwijst dat dat een hopeloze situatie is om uit te leggen
milkandcookies snapt deze vregelijking niet dus zeg ik nee vind je het gek want jij bent ook fucking achterlijk, vind je het gek dat je het niet snapt!

en nu ga jij wuben ook nog eens doen netalsof je het niet snapt? khad toch wel ff meer van jou verwacht...

De redenatieproblemen worden nog groter wanneer je in achting neemt dat jij ook achterlijk bent:

"Een dom persoon, die een dom persoon vertelt dat het onmogelijk is om een dom persoon uit te leggen dat hij dom is."

Damn.

Member
Dec 5 2008 07:16am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 5 Dec 2008, 14:10)
Natuurlijk snap ik dat wel, maar het is een drogreden van jewelste. Dáár zit zijn (en ook mijn) probleem.

ach ga je moeder vervelen, het spijt me dat mijn vergelijking niet perfect was...

maaar iedereen snapt wat ik bedoel

oke nu deze dan

een dom persoon uitleggen waarom hij dom is is als een slim persoon uitleggen dat hij slim is

zo goed?

Quote (sK_Kabouter @ Fri, 5 Dec 2008, 14:12)
De redenatieproblemen worden nog groter wanneer je in achting neemt dat jij ook achterlijk bent:

"Een dom persoon, die een dom persoon vertelt dat het onmogelijk is om een dom persoon uit te leggen dat hij dom is."

Damn.

jep

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 5 2008 07:17am
Member
Dec 5 2008 07:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 5 Dec 2008, 15:16)
ach ga je moeder vervelen, het spijt me dat mijn vergelijking niet perfect was...

maaar iedereen snapt wat ik bedoel

oke nu deze dan

een dom persoon uitleggen waarom hij dom is is als een slim persoon uitleggen dat hij slim is

zo goed?

Ik denk dat je sowieso niet iemand slim of dom moet noemen. Want, wie bepaalt of iemand slim is? Is dat intelligentie (en is opleiding een indicator?)? Is dat veel kennis? Is dat sociaal slim?

Kankerlastige discussie.

Daarom twijfel ik nogal of ik die vragen wel moet beantwoorden.

Member
Dec 5 2008 07:39am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 5 Dec 2008, 14:32)
Ik denk dat je sowieso niet iemand slim of dom moet noemen. Want, wie bepaalt of iemand slim is? Is dat intelligentie (en is opleiding een indicator?)? Is dat veel kennis? Is dat sociaal slim?

Kankerlastige discussie.

Daarom twijfel ik nogal of ik die vragen wel moet beantwoorden.

nu snap je eindelijk waar ik op doelde

als ik iemand dom noem kan ik toch niet uitleggen waarom... tis gewoon mijn mening als ik iemand de domste moet vinden hier dan is dat unotopia

en dan ga ik uit van zijn reacties
Member
Dec 5 2008 07:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 5 2008, 01:39pm)
nu snap je eindelijk waar ik op doelde

als ik iemand dom noem kan ik toch niet uitleggen waarom... tis gewoon mijn mening als ik  iemand de domste moet vinden hier dan is dat unotopia

en dan ga ik uit van zijn reacties

oftewel, suggestief. happy.gif

Maargoed, we kunnen ook een topic openen hierover biggrin.gif

Dan gaat dit topic zijn eigen gang.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1151617181932Next
Closed New Topic New Poll