WOOP WOOOOPPP 31
haha ik kreeg vandaag te horen dat meisje K de LEGENDARY chick was die met gym in de eerste geduwd werd en daarbij een PYLON van hout in haar ANUS GEFORCEERD KREEG.
mooi voor het verhaaltje toch? hahaha for the fameee maarja blijkbaar heeft ze daardoor ook een stoma... wat iets minder zou zijn. ik vraag het haar toch wel. verder toch geen interesse voor haar.
verder
vanavon dus weer examenfeestje. ik dacht oke, eventjes dan. weinig drinken. maarja gratis tap dan gaat het fout hahaha
ik heb mijn chick van de avond al gevonden, N heete ze blond, goed figuuuuuuur nice. dus wij wat praten bij kampvuurtje. inneeens zegt kerel KOen, yo nick blabla, en hij kotst nick helemaal onder. WTF. dus die staat op en wij keken die stoel en geloofden het nog niet maar er lagen toch echt stukjes voedsel. hahaha wtf. dus wij verderop 2 stoeletjes zoeken en even praten, zoenen, MAAAAATIGE zoenkunsten. echt matig. beetje tong en dan beetje raar gaan draaien enzo je kent het wel..... dus dat was wel jammer. verder wel leuk meisje
dusss back on track, alleen nog maar geilere. tot de 40 chicks wil ik alleen maar lekkere.
aber natuuuurlich LINKS hoppaaaa

ik ben TROTSSSSSS hahaha laterrrrrsss morgen lekker leren :)))